Vedr. Walles nogo til sommerfesten

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Vedr. Walles nogo til sommerfesten

Indlægaf =3000=kaiserholm » 05 jul 2010, 14:06

Hejsa alle.

Først vil jeg da gerne lige pointere helt klart, at jeg på ingen måde forsøger at sætte dagsorden på jeres forum eller lignende.
Jeg vil dog gerne give min sølle mening til kende vedr. emnet!

Hvis folk kender til =3000=, så ved de nok også, at der er ingen (INGEN i hele verden overhovedet nogensinde), som hader Walle mere end mig. Han hænger mig så uendeligt langt ud af halsen.
Så langt er jeg vist enig med flere fra Sparta, men her stopper det så også lidt.

For nu har jeg mødt Walle(både i Sparta og i =3000= sammenhæng), og man bliver jo mødt af den flinkeste langskæggede jyde, som er mega imødekommende og smilende.
Han har kun været super selskab over for mig, og jeg tvivler altså meget på, at Walle har været et svin "live" over for nogle af jer fra Sparta.
Derfor kan jeg ikke forstå, at man ikke ser bort fra Walles online-alter ego, for I(dem som har mødt Walle) må da have fortalt jeres fælles m8's , at han er en fed fyr "live".

Skulle det hele give mening i mine ører, så skulle han bannes osv. fra alt, hvad der har med Spartas online-ting at gøre, for det er da der, at problemstillingen ligger.
Hvorimod det at mødes "live" giver det direkte modspil til, hvad vi normalt bruger tiden til.
Jeg er selv en mega idiot online, som håner og griner, når jeg nakker fjenden! Og jeg er den første, som skriger CHEAT, når jeg bliver ramt af et lucky headshot. Men det er det eneste sted i verden, hvor man kan den slags.
Men hvis man kan sammen "live", hvorfor så ændre det pga. ens online-personlighed.

For at komme til kernen, så mener JEG(mine udtalelser, mit ansvar), at jeres beslutning er forkert! Faktisk grænsende til latterlig og barnlig.
Selvfølgelig er det JERES fest, og derfor skal I da også kun se dem, som passer JER. Men når manden aldrig har pisset nogen af Sparta af "live", og ellers kun udvist en eksemplarisk opførsel til jeres arrangementer, som får alle andre =3000= og flere Sparta til at ligne store tumper.

Nu behøver I i hvert fald ikke at spørge om min mening på området.
Jeg håber inderligt, at jeg ikke har pisset nogen af, da jeg overhovedet ikke gider dette eller E-drama.
Jeres beslutning var bare så modstridende med mine holdninger, at jeg lige ville give dem til kende.

Skrevet i bedste mening.
Kaiserholm out
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Vedr. Walles nogo til sommerfesten

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 05 jul 2010, 14:41

Du hader ham, men alligevel forsvarer du ham? hmm..

Jeg har aldrig selv mødt Walle live, da jeg desværre ikke har deltaget i de sidste sommerfester.. Men har læst lidt omkring dem, og så vidt jeg har læst, har der vidst været en episode hvor han vidst netop IKKE har opført sig eksemplarisk..

Tror vidst det er den episode der ligger til grund for de folk der har valgt at stemme nej..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Vedr. Walles nogo til sommerfesten

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 jul 2010, 15:23

Hooah Kaiser!
Jeg er selv en mega idiot online, som håner og griner, når jeg nakker fjenden! Og jeg er den første, som skriger CHEAT
Yes, u r a DICKHEAD, WE KNOW!!! Kaiser = Monumental FAIL...!!!. :lol: :wink: :lol: :wink:
Men når manden aldrig har pisset nogen af Sparta af "live", og ellers kun udvist en eksemplarisk opførsel til jeres arrangementer
Jeg vil til dette sige, at forudsat vi kan undgå "episoder" som den sidste år, hvor Undertegnede, Walle og i særdeleshed Grenade var i lidt "InFight" omkring bålet. Så finder du ikke en større fortalere for, at vi alle bør kunne mødes i fred og fordragelighed og nyde en fed weekend! Ved den "episode", som Boogey også omtaler, mener jeg nogle af os var uhyggelig tæt på en opførsel, som for altid ville diskvalificere en fra al fremtidig deltagelse i [SPARTA]hostede arrangementer. Her hentyder jeg mest til Grenade, men kan også godt se i bagklogskabens klare lys, at Undertegnede ikke skulle have lade situationen komme helt derud! Vi har alle 3 noget skyld i det der skete... :oops:

Kaiserholm, jeg deler 100% din opfattelse, om at holde tingene afskilt. Det er vist ikke nogen hemmelighed at Undertegnede og Walle godt kan finde på at bombe hinanden i div. fora's fra tid til anden og være VOLDSOMT uenige(så er det jo godt, at jeg ved jeg ALTID kan drikke ham under bordet), men derfra og så til ikke at kunne nyde en fed weekend, DER ER MEGA LANGT I MIT UNIVERS!!!
Jeg genere vist ikke nogen ved at lufte, at jeg har kæmpet en del for at Walle naturligvis skulle have lov til at deltage! Det har jeg også skrevet offentligt og PM'et Walle vedr.

SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Vedr. Walles nogo til sommerfesten

Indlægaf Walle » 05 jul 2010, 16:53

Du hader ham, men alligevel forsvarer du ham? hmm..

Jeg har aldrig selv mødt Walle live, da jeg desværre ikke har deltaget i de sidste sommerfester.. Men har læst lidt omkring dem, og så vidt jeg har læst, har der vidst været en episode hvor han vidst netop IKKE har opført sig eksemplarisk..

Tror vidst det er den episode der ligger til grund for de folk der har valgt at stemme nej..
Ja, der er ikke langt fra kærlighed til had, men at hade på den måde som Kaiserholm gør, så kan jeg sikkert godt klare langt mere had fra hans side !

Det kunne være rart at man havde modet til at være åben omkring " en episode hvor han vidst netop IKKE har opført sig eksemplarisk.." så jeg havde en chance for at forstå den kærlighed som bestemte typer i sparta har til min person, Men Jo Boogeyman, det er let at dømme nogen på andenhånds informationer. Og pisse farligt at spørge ind til den anden side af historien ;)
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Vedr. Walles nogo til sommerfesten

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 05 jul 2010, 17:23

Det skal lige siges walle at jeg personligt heller ikke har dømt dig og stemt nogo..

Jeg har faktisk valgt at være neutral, da jeg som sagt ikke var med ved den ovenstående episode..!!
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster