Forslag og Debat vedr. Drafting...

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf =3000=Rookie » 15 aug 2010, 16:48

Jeg stiller mig frivilligt fra =3000=... Cobra har åbentbart meldt fra. Hans problem. Jeg står 100% inde for at draft bliver brugt til noget konstruktivt og, at vi for prøvet en masse sjov af. Jeg siger igen, for mig er draft ikke hvor mange af jer jeg ka nedlægge (selvom det jo os er sjovt :) ) Men en aften hvor vi kan sidde allesammen og hygge os.

Jeg er mere interreseret i fra nu af, at høre hvem der er med på ideen.
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Cobra » 15 aug 2010, 19:56

slettet
Senest rettet af Cobra 16 aug 2010, 08:10, rettet i alt 3 gange.
IM THE CARL GUSTAV KING
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf =3000=Rookie » 15 aug 2010, 20:38

slettet
Senest rettet af =3000=Rookie 15 aug 2010, 23:35, rettet i alt 1 gang.
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Cobra » 15 aug 2010, 20:44

slettet
Senest rettet af Cobra 16 aug 2010, 08:10, rettet i alt 4 gange.
IM THE CARL GUSTAV KING
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf =3000=Rookie » 15 aug 2010, 20:55

slettet
Ida
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 apr 2010, 01:42
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Ida » 17 aug 2010, 08:53

Når nu der er hele ingen svar i den anden tråd, indså jeg at jeg nok burde placere forslaget hvor det hører hjemme. So here it goes:

Er det ikke muligt at kunne stemme om hvilke maps der skulle køre? Jeg tror at det ville kunne lokke flere til, hvis det var 'deltagerne' der bestemte hvilke maps der skulle spilles.. Måske kun blandt nogle enkelte, men jeg ved da at vi er nogle stykker der synes at Atacama er et skod map.. Så det ville måske give mere gejst hvis det var fx. Valparaiso, Nelson Bay eller et helt tredje map.. Stadig Rush og alle de andre 'admin'-bestemte ting, blot andre maps :)
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 17 aug 2010, 09:30

Når nu der er hele ingen svar i den anden tråd, indså jeg at jeg nok burde placere forslaget hvor det hører hjemme. So here it goes:

Er det ikke muligt at kunne stemme om hvilke maps der skulle køre? Jeg tror at det ville kunne lokke flere til, hvis det var 'deltagerne' der bestemte hvilke maps der skulle spilles.. Måske kun blandt nogle enkelte, men jeg ved da at vi er nogle stykker der synes at Atacama er et skod map.. Så det ville måske give mere gejst hvis det var fx. Valparaiso, Nelson Bay eller et helt tredje map.. Stadig Rush og alle de andre 'admin'-bestemte ting, blot andre maps :)
Hej Dr. Ida (super medic)
Jeg har og vil forsøge at vi kommer rundt på alle maps så pt syntes jeg ikke vi skal bruge tid på at stemme om hvilket maps der skal bruges på draften.
Håber det er ok :)

Walle
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 17 aug 2010, 10:47

Er udemærket at komme rundt på nogle forskellige maps.
Men jeg mener også, som Ida, at det vil være godt hvis der, som del af den tråd der er for hver draft, sættes en afstemning op.

Så kan man vel bare fjerne de(t) map(s) der var del af sidste draft.

/Naith
Senest rettet af -Pl4y-Naith.DK. 17 aug 2010, 17:26, rettet i alt 1 gang.
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Ida
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 apr 2010, 01:42
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Ida » 17 aug 2010, 12:21

Walle, tak for det jeg formoder er et kompliment :D Må nu indrømme at mine komplimenter også kan være pænt skjulte af og til :wink: Det lyder godt at du tænker over mapsene, for jeg troede at det kun var det DU ville.. Så blev man dét klogere :)


Naith, Jeps 8) Havde blot ikke tid til at beskrive det mere nøjagtigt. Men det er præcis det jeg mener :D
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 17 aug 2010, 13:34

Walle, tak for det jeg formoder er et kompliment :D Må nu indrømme at mine komplimenter også kan være pænt skjulte af og til :wink: Det lyder godt at du tænker over mapsene, for jeg troede at det kun var det DU ville.. Så blev man dét klogere :)
:) Jo Ida, det var et kompliceret kompliment, da jeg personligt mener at en god og aktiv medic er guld for et team/squad.
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Venom » 17 aug 2010, 15:39

Walle, tak for det jeg formoder er et kompliment :D Må nu indrømme at mine komplimenter også kan være pænt skjulte af og til :wink: Det lyder godt at du tænker over mapsene, for jeg troede at det kun var det DU ville.. Så blev man dét klogere :)
:) Jo Ida, det var et kompliceret kompliment, da jeg personligt mener at en god og aktiv medic er guld for et team/squad.
Fedterøv :)
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf =3000=Rookie » 19 aug 2010, 00:56

Walle, tak for det jeg formoder er et kompliment :D Må nu indrømme at mine komplimenter også kan være pænt skjulte af og til :wink: Det lyder godt at du tænker over mapsene, for jeg troede at det kun var det DU ville.. Så blev man dét klogere :)
:) Jo Ida, det var et kompliceret kompliment, da jeg personligt mener at en god og aktiv medic er guld for et team/squad.
Fedterøv :)

HEEEELT VILDT!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 19 aug 2010, 06:56

Fedterøv :)

HEEEELT VILDT!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Venom, ja, selv vi gamle kan stadig finde olie kanden ! :shock:

Undskyld Rookie, jeg glemte helt at der også findes maps hvor en god sniper vil være guld for sit team, bare lidt trist jeg ikke har mødt en super sniper endnu ! :mrgreen:
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf =3000=Rookie » 19 aug 2010, 06:58

Fedterøv :)

HEEEELT VILDT!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
Venom, ja, selv vi gamle kan stadig finde olie kanden ! :shock:

Undskyld Rookie, jeg glemte helt at der også findes maps hvor en god sniper vil være guld for sit team, bare lidt trist jeg ikke har mødt en super sniper endnu ! :mrgreen:
Det fordi du altid for sneget dig på mit hold. :P
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [SPARTA]Peace » 20 aug 2010, 23:25

Rookie - jeg står stadigvæk 100% bag den gamle ide for hvorfor der skulle draftes. jeg har bare pt mistet lysten da folk hellere kaster med mudder end spille BC2.

Jeg er dog klar så snart jeg ikke skal hører mere brok på forummet eller TS. Det virker dog som om folk har fået raset af, så jeg er forhåbenlig nok snart klar.

Jeg er ligeglad om hvem der gjorde hvad og hvem der syntes at have mest ret jeg vil bare gerne tilbage til en hyggelig aften med sjov og ballade både på TS og ingame. :wink:
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Bing [Bot] og 15 gæster