Forslag og Debat vedr. Drafting...

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [AoR]The-marksman » 12 aug 2010, 22:52

Pænt godaften.

Først og fremmest tak for super læsning og god mudderkastning. herinde :) ved ikke hvem der har vundet eller tabt men sådan er det jo i krig er det jo sjældent vinder derfor kom geneve konvention.

Men da jeg ikke lige har kunnet poste kunne jeg ikke selv skrive herinde.

At jeg ikke gider drafting mere eller lysten er potentiel væk er grundet at jeg mener man spiller spillet som det er havde de ikke ville havde man lavede spawn raping jamen så havde de nok lavet det sådan at man ikke kunne.

Dog skal det siges at jeg ikke er tilhængere af at folk sidder nede i et spawn medmindre det har en taktisk plan som holdet har lavet. Har ikke fundet nogle regler hverken i ESL eller TWL hvor dette er forbudt dog kan jeg havde overset noget.

Jeg mener når man spiller drafting er det holder der afgør hvilken taktik man bruger vis vi skal til at gå til den på det plan og ikke hvad regler hver enkelt vil spille med.

Når det så er sagt så er der jo kommet 2 regler vis jeg ikke husker forkert den første regle der kommer var jo sidste torsdag i squad death match at man kun måtte være en af hver af de nævnte soldater per squad.
Den næste regle der så er kommet er jo det kære om diskuteret emne spawnraping.
Så er der kommet safezones på fint nok.


Men så ville jeg da til at kigge på disse regler

- Ingen skydning på obj fra kampvogne, fly, c4, cg( Carl gustav) Mortar.
- Ingen mortar strike da mortar strike sørger for bygninger styrter sammen ved obj.
- Ingen shootgun = De er lavet for kraftig i forhold til hvad de i virkeligheden kan ( neostadt, Combat 870, USAS 12. osv
- Ingen carl gustav mod personel ( de er for lette mål)
- Mål faldet DEF skal trække sig med det samme.

Dette er bare nogle forslag vis vi endelig skal til at spille med regler
Mvh Orla


ONLY ONE WAY THAT THE MARKSMANS WAY
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 13 aug 2010, 08:46

Pænt godaften.

Først og fremmest tak for super læsning og god mudderkastning. herinde :) ved ikke hvem der har vundet eller tabt men sådan er det jo i krig er det jo sjældent vinder derfor

kom geneve konvention.

Men da jeg ikke lige har kunnet poste kunne jeg ikke selv skrive herinde.

At jeg ikke gider drafting mere eller lysten er potentiel væk er grundet at jeg mener man spiller spillet som det er havde de ikke ville havde man lavede spawn raping jamen så

havde de nok lavet det sådan at man ikke kunne.
Pænt goddag marksman, tillykke med at du har mulighed for at poste på forum.
Hvis du havde interresse i at følge med på de diveres boards, så ville du også vide at netop spawn raping er et af de problemer som man diskutere flittigt, om det skal ændres

så netop spawn er zoner hvor modstanderen ikke kan lave aktive handlinger i.
Som på RUSH hvor det første spawn er off map for defence, diskutionen går på, hvordan man gør det, det bedste der er kommet pt er at man giver defence f.eks. 30 sek til at

komme ud af zonen.
Nu kan vi jo kun vente på at DICE og EA tager en beslutning på netop dette punkt.

Glem ikke at serveren netop giver muligheden for at sætte safe zoner op !

Dog skal det siges at jeg ikke er tilhængere af at folk sidder nede i et spawn medmindre det har en taktisk plan som holdet har lavet. Har ikke fundet nogle regler hverken i

ESL eller TWL hvor dette er forbudt dog kan jeg havde overset noget.
Hvis du ikke er tilhænger, så forstår jeg ikke din modstand imod at der er sat safe zoner op, der er jo stadigt muligt at lave the marksmans shoot fra eget spwan til fjendens ;)

Jeg mener når man spiller drafting er det holder der afgør hvilken taktik man bruger vis vi skal til at gå til den på det plan og ikke hvad regler hver enkelt vil spille med.

Når det så er sagt så er der jo kommet 2 regler vis jeg ikke husker forkert den første regle der kommer var jo sidste torsdag i squad death match at man kun måtte være en af

hver af de nævnte soldater per squad.
Den næste regle der så er kommet er jo det kære om diskuteret emne spawnraping.
Så er der kommet safezones på fint nok.
Det er ikke kommet 2 regler, sidste torsdag, besluttede jeg (sammen med Aztek) at vi skulle prøve at spille med 1 squad = 4 forskellige typer soldater.
I aftes spillede vi med frit valg, og jeg kan kun gentage hvad der oftes blev "brokket" over i aftes, "fucking CG Noobs" da disse var i klart overtal.

Skal man så kikke på det taktiske i at være et team to 4 hvor de enkelte spillere har deres egen egenskaber, så er der ikke nogen tvivl om at det har sin fordel på de fleste

maps at man har en Medic, Recon, Assult og enginer på sit team.

Regel no. 2 Tja, det er ikke en regel, men en server opsætning. Lige som når server admin beslutter antallet af tickets, maps osv.
Men så ville jeg da til at kigge på disse regler

- Ingen skydning på obj fra kampvogne, fly, c4, cg( Carl gustav) Mortar.
- Ingen mortar strike da mortar strike sørger for bygninger styrter sammen ved obj.
- Ingen shootgun = De er lavet for kraftig i forhold til hvad de i virkeligheden kan ( neostadt, Combat 870, USAS 12. osv
- Ingen carl gustav mod personel ( de er for lette mål)
- Mål faldet DEF skal trække sig med det samme.

Dette er bare nogle forslag vis vi endelig skal til at spille med regler
Mvh Orla


ONLY ONE WAY THAT THE MARKSMANS WAY
Eneste kommentar - welcome to the world of rules!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 13 aug 2010, 09:17

Jeg vil lige gøre 1 ting klar ,med hvorfor jeg ikke var til Draft, det var ikke fordi at der var blevet sat safezoner op ,for jeg har ikke noget imod at man ikke dør lige som man spawner .

MEN jeg ved at der skal nok blive flere problemer eller surhedder over det der er blevet lavet .

Er der 1 regl ja så er der jo nok andre der vil have lavet flere..

evt:dem jeg selv ville have -----Dette er ikke en ønskesedl

1 alle de faste våben som står i spawn skal ikke værre i sikker område.

2 man må ikke bruge cg eller andre raketstyret våben imod obj ingen c4 på obj ikke skyde med tank/bradly eller andre køretøjer på obj..

3 kun 1 sniper 1 medic 1 armo 1 engine på hver hold.


og nogle flere forskellige ting .....


jaaaaaaa jeg ved godt .:-)

En mulighed kunne være, at man måske fandt ESL reglerne (som bliver brugt til internationale kampe) frem, og prøver dem af.

Jeg ka ikke se, hvorfor der skal være så meget bullshit over draft, når vi alligevel sidder med de samme regler til pup hver evig eneste dag.

Draft for mig er ikke fragwhore, men at vi alle sidder sammen og hygger os.

Så lad os da for helvede bare prøve nogle ting af FISSER. :P

Jeg ved godt hvad jeg skrev tidligere, men det var et hurtigt svar på at tingene (draft) faldt sammen i mine øjne. Jeg var hurtigst på tasten, men er blevet positivt overrasket over draft idag. :)

Hvis man ønsker regler så skal man bare følge ESL kamp opsætningen.
Hvilket klart overskygger safe zone i friheden til at vælge sit våben "design" osv.

Infantry nonFBF:
4.2.1.1. not allowed weapons/items
•no M60 LMG, MG3
•no M2 Carl Gustav AT
•no Mortar Strike
•no AN-94 Abakan
•no NEOSTEAD 2000 Combat, SPAS-12 Combat, 870 Combat
•no vehicles


8vs8 og 4vs4:
4.2.1.1. not allowed weapons/items
•no M60 LMG, MG3
•no M2 Carl Gustav AT
•no Mortar Strike
•no AN-94 Abakan
•no NEOSTEAD 2000 Combat, SPAS-12 Combat, 870 Combat

for all kampe gælder:
4.3.2. Bug use
Any sort of buguse is not allowed. Also not known bugs are forbidden in the first place until they are listed in the rules to be allowed.

Known bugs that are forbidden:

•planting the bomb through the roof/wall/floor

(som godt kan tolkes så man ikke må "løbe" off map for at komme til toppen af klippen osv.)
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 13 aug 2010, 11:14

Dog skal det siges at jeg ikke er tilhængere af at folk sidder nede i et spawn medmindre det har en taktisk plan som holdet har lavet.
Da man teamplay-mæssigt har begrænset nytte af, at have spillere til at sidde i fjendens spawn og campe, vil det ikke gøre mig noget, at serveren er sat op som beskrevet.
- Ingen skydning på obj fra kampvogne, fly, c4, cg( Carl gustav) Mortar.
- Ingen mortar strike da mortar strike sørger for bygninger styrter sammen ved obj.
- Ingen shootgun = De er lavet for kraftig i forhold til hvad de i virkeligheden kan ( neostadt, Combat 870, USAS 12. osv
- Ingen carl gustav mod personel ( de er for lette mål)
- Mål faldet DEF skal trække sig med det samme.
Bryder mig ikke om noget at det.
Når man skyder på obj. er det for nogens tilfælde for at dræbe fjender som evt. sidder og defuser. Det er da en naturlig ting, når man har knoklet for at komme ind og sætte en bombe. – Men det er da en udmærket måde at ødelægge objektet. Det tager bare længere tid.
Hvad angår hvilke våben der bruges, vil jeg ikke gøre mig klog. Mener det er op til EA og DICE at lave våbene så de passer til spillet. – Evt. kan man bruge ESL-regler.
Man behøver ikke at spurte tankeløst til det nye spawn, giver ikke meget mening. Det er der hvor safezones skal have sin virkning. Har ikke været inde på serveren mens der har været safezones. Men har indtryk af at de dækker hele spawn – Er tilhænger af at disse kun skal dække den baggerste del af spawn:
Så kunne man vel lave et forsøg, hvor man indstiller serveren med den bagerste del af spawn som "safezone", så man stadig har mulighed for at trække kampen ned til spawn, men altså ikke ligge nede bagved og campe.
(som godt kan tolkes så man ikke må "løbe" off map for at komme til toppen af klippen osv.)
Mener ikke det kan sammenlignes. Det er jo ikke en bug. Så længe man opholder sig ”off map” er man jo hæmmet. Så det må folk selv tage stilling til. – Bør man ikke ændre på..

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Venom » 13 aug 2010, 11:35

Godt at se at folk kommer med foreslag...

Men OGSÅ lidt sjovt, at man først starter med at "Hænge" folk, for så bagefter komme med tiltag til hvordan man kunne gøre spillet bedre til vores formål.(vores formål menes den fælles draft og ikke ML)

Men de får nok ikke den samme skarpe kritik, da det kommer fra andre end dem "uden hår på brystet"

Kunne jo have været lidt nice hvis folk var kommet ud af bleen da foreslaget fra walle/spank kom, istedet for at whine for så bagefter at,,,ja starte forfra igen, med nye ting.

eks...folk brokker sig helt vildt over safezones,,men synes det er fint nok at komme med 5-10 ting..såsom våben som ikke må bruges osv.

Og havde undertegnede og co. foreslået Esl-regler til draft...ja så var det da kørt helt af sporet.

Men det er nok bare mig.

Jeg anmoder om at folk til næste diskution, kommer med deres egen menning istedet for at gemme sig bag skørterne på flertallet.
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 13 aug 2010, 11:53

Og havde undertegnede og co. foreslået Esl-regler til draft...ja så var det da kørt helt af sporet.
Jeg mener heller ikke at ESL-regler skal være en standard for drafting.. Har dog ikke noget imod at det bruges af og til, så længe der bliver reklameret med det forinden.
Jeg anmoder om at folk til næste diskution, kommer med deres egen menning istedet for at gemme sig bag skørterne på flertallet.
Kommer kun med egne meninger (hvis de ligner andres gør det mig ikke noget!). Var f.eks. den første der skrev "safezone" i denne tråd ;)

Men hvis folk er enige med andre, betyder det jo ikke nødvendigvis at de gemmer sig bag noget flertal. Kaldes normalt support :)
- Samme funktion som at smide en poll op. Bortset fra at man ved det skrevne har bedre indtryk af holdninger.

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 13 aug 2010, 12:05

Var f.eks. den første der skrev "safezone" i denne tråd ;)
/Naith
;) netop, men selv om du var den der nævnte safe zoner, så er det blevet tolket som at være en ide skabt af ML (Walle) ;)

Når det kommer til at løbe off map for at komme op på "spots" så vil jeg næsten æde min mus på at det i ESL tolkningen er brug af BUG.

Men jeg skal med glæde stille spørgsmålet på et admin borad på ESL.
Senest rettet af Walle 13 aug 2010, 13:37, rettet i alt 1 gang.
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 13 aug 2010, 12:16

Var f.eks. den første der skrev "safezone" i denne tråd ;)
/Naith
;) netop, men selv om du var den der nævnte safe zoner, så er det blevet tolket som at være en ide skabt af ML (Walle) ;)
:) ... F... it.. jeg overlever jo nok :D
- Men mener stadig folk skal diskutere størrelsen af safezones. For der er givet vis nogen der mener de er for store, hvis de dækker hele spawn (mig).
Når det kommer til at løbe off map for at komme op på "spots" så vil jeg næsten æde min mus på at det i ESL tolkningen er brug af BUG.
Så er de satme emsige ved ESL..
Men jeg skal med glæde stille spørgsmålet på et admin borad på ESL.
Ville ikke gøre nogen skade.


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [AoR]The-marksman » 13 aug 2010, 12:32

Pænt god eftermiddag venom.

Godt at se du stadig er med.

Men til dit indlæg kan det jo diskuteres hvor vidt man gemmer sig bag skørterne af flertal eller ej.

Men jeg kan sige så meget at det indlæg der kom ind og ligge på denne drafting tråd ikke lige frem var lutter diplomatisk eller debat venlig, og jeg er ikke den eneste der har opfattet dette. Men i stedet for at ligge et indlæg som et debat blev det lagt ind som om, her kommer vi og vis i ikke vil gøre som vi siger så gider vi ikke være med til draft eller bruge vores server til det. Og det eneste der blev ud af det var en underholdende mudderkastning og en ordkrig på hvem der kan komme med de bedste sætninger om hvem der gør hvad og hvem der siger hvad.
Og som det så fint kan ses så læser folk andres indlæg som det helt vilde negativ i stedet for at køre en debat.
Det var lige alt fra mig skal lige havde læste det sidste igennem så kommer jeg tilbage.

Mvh [AoR]The-Marksman
Ps venom jeg har først kunne skrive nu grundet nogle problemer med forum.
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 13 aug 2010, 12:42

Syntes nu at folk skal STOPPE med alle mulige Regelsæt. hvis i har lyst til at spille efter ESL regler så tilmeld jer en turnering. Hvis I begynder at sætte restriktioner på våben osv. så dør drafting først. for så er der folk fra både sparta og 3000 der ikke gider mere.

Safe zoner er fint nok. og lad det nu blive ved det.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [AoR]The-marksman » 13 aug 2010, 13:04

Pænt goddag
Mener at spawn raping nu er en del af spillet ligesom at holde på lang afstand og skyde obj i stykker er en del af spillet. Ikke fordi jeg er tilhænger af det. Men jeg fik dengang at vide da jeg sag jeg ikke synes det var sportmanship og fairplay at man skød obj blev der fortalt mig at det var jo en del af spillet.
Spawnraping er jo ikke en del af problemet i Conquest eller i teamdeatch match eller squad deatch match men netop i rush har været inde og kigge lidt på twl og esl regler og selv der kan jeg ikke finde nogle yderlige regler om dette omtalte emne vedr spawnraping. Altså må det jo være et tegn på at det er en del af spillet indtil videre. Og at gå og vente på at DICE og EA tager en beslutning på netop det område kan vi jo vente på i evigheder. Men mener så længe der ikke er taget initativ til at begrænse eller fjerne spawnraping helt er det en del af spillet.
At jeg er modstander af safezoner er fordi det ikke er løsning på et problem men at skabe et nyt problem. Safezoner er ikke noget problem på de ovennævnte game modes men problemet ligger på rush. Og der kan du ikke sætte safezones på uden der er masser af problemer.
At snipe folk i spawn er ikke problem men mener hvor der er våben er der kamp om det er CQB ( Close combat) eller Long distance combat. Taktisk set ser jeg det en kæmpe fordel i at sidde offensiv på en obj end at sidde defence på det. Og det begrænses netop af safezone i rush til at kunne udføre sabotage samt uro rundt om jer. Så i ikke bare i ro og fred kan sidde og drikke kaffe/ sodavand mm. Og hygge snakke om hvordan i nu skal gøre det. For at sige det på en anden måde der bliver meget mere sammenspil om at beskytte det man har og meget mere sammenarbejde i et squad.

Da jeg ikke er tilhængere af ESL regler grundet synes det er rimelig omfattende ville jeg hellere holde på mig til disse regler fra twl hvis der endelig skulle være regler.
Mener vis man sætter en regel op kan man ligeså godt gøre det grundigt. Så burde det ikke komme til diskussion og mudderkastning.
Som sagt safezone er ikke en løsning på problemet men et start på et nyt,
-Spartas: holdning kan man så må man.
-ML/Fast: holdning spawnraping er for folk der ikke kan andet og bliver der spawnrapet gider vi ikke spille.
ML- Køre drafting safezone sættes på for at kunne imøde gå det brok og mudderkastning der har været.
Sparta- Det skal ML dælme ikke bestemme så vi gider ikke spille vent til vi for vores server så er de ting væk igen

Resultat heraf= Vi starter mudderkastning forfra og vi skal over de super punkter igen.

Dette er ikke for at træde på.
MVH [AoR]The-Marksman


ONLY ONE WAY THAT THE MARKSMANS WAY
twl regler
http://www.teamwarfare.com/rules.asp?se ... EU+Ladders
Billede
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [AoR]The-marksman » 13 aug 2010, 13:08

God eftermiddag [SPARTA] HeadHunter5007

Regler bliver der jo nød til at være ellers bliver folk jo aldrig glade.

Drafting er vel reelt nok en kamp når vi går på serveren eller måske ikk for dig. Skal jeg ikke kunne sige men jeg hentyder til at det omdiskuteret emne har været problem og det eneste sted jeg har hørt det har været et problem er på RUSH. Så en enkelt resultat er at vi aldrig spiller draft på rush :) Så kan alle folk være glade og man kan sige at den første regel der blev lavet dengang var. KAN MAN SÅ MÅ MAN
og der vil ikke være noget mudderkastning :D så enkelt er det og så er der hellere ikke brug for safezones :)
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 13 aug 2010, 13:24

Syntes nu at folk skal STOPPE med alle mulige Regelsæt. hvis i har lyst til at spille efter ESL regler så tilmeld jer en turnering. Hvis I begynder at sætte restriktioner på våben osv. så dør drafting først. for så er der folk fra både sparta og 3000 der ikke gider mere.

Safe zoner er fint nok. og lad det nu blive ved det.
Drafting er ikke bundet af at skulle efterleve nogle krav til turneringer, da det blot er noget hygge-træning.
Men hvis folk har lyst til at se hvad interessen er for at afprøve ESL, skal de da have lov til at lufte tanken.

ESL er en af de ting der er blevet nævnt. ESL-reglerne er en standard for ESL-kampe.
Drafting må jo nødvendigvis også skulle have en standard (ikke at have restriktioner er også en standard). Det kan være uden restriktioner eller med restriktioner.

Hvor mange og få restriktioner der skal være, er jo netop det der skal findes ud af igennem inputs i tråden.

---

Jeg er ikke nogen stor fan af at begrænse elementer der allerede er bygget ind i spillet, og er derfor heller ikke en stor fortaler for at implementere noget ESL som standard.
- Men hvis man tillader at afprøve forskellige ting under draft vil det ikke gøre mig noget.

Tror heller ikke der er så meget tvivl om, at folk ikke vil have at draft gøres uoverskueligt med en masse dumme restriktioner.

/Naith - kan se Marksman har postet en slat mens jeg skrev, så ved ikke om der er noget der går igen.
Senest rettet af -Pl4y-Naith.DK. 13 aug 2010, 13:37, rettet i alt 1 gang.
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 13 aug 2010, 13:34

...det eneste sted jeg har hørt det har været et problem er på RUSH. Så en enkelt resultat er at vi aldrig spiller draft på rush :) .......og der vil ikke være noget mudderkastning :D så enkelt er det og så er der hellere ikke brug for safezones :)
Nu er det lidt trist at netop du med dine skiftende meninger ikke var til draften i aftes, hvor du så netop ville have fanget budskabet om de nye problemer der kommer ind grundet at man netop ikke spillede RUSH.
"Conquest er noget lort...." "fuck et CG helvede....." og nej det var ikke grundet at der var sat safe zoner op i aftes.

Og jo på alle game modes kan der laves spawn rape, jo, på nogle er det mere effiktivt end på andre.

Jeg kan ikke helt forstå hvorfor netop du (samt andre) vælger at overse at på netop RUSH er der safe zone på 1st spawn, hmm hvorfor mon spillet er lavet med disse ;)
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 13 aug 2010, 13:47

....Da jeg ikke er tilhængere af ESL regler grundet synes det er rimelig omfattende ville jeg hellere holde på mig til disse regler fra twl hvis der endelig skulle være regler.
Mener vis man sætter en regel op kan man ligeså godt gøre det grundigt.
Ok, Hvordan kan man kende forskel på regler og server settings ?
........Som sagt safezone er ikke en løsning på problemet men et start på et nyt,
Det er kun et problem for dem som ikke kan spille uden at lave aktive handlinger i fjendens spawn ;)



-Spartas: holdning kan man så må man.
-ML/Fast: holdning spawnraping er for folk der ikke kan andet og bliver der spawnrapet gider vi ikke spille.
ML- Køre drafting safezone sættes på for at kunne imøde gå det brok og mudderkastning der har været.
Sparta- Det skal ML dælme ikke bestemme så vi gider ikke spille vent til vi for vores server så er de ting væk igen
ML har ikke bestemt at draftingen skal køre med safe zoner, det var en fælles beslutning (på oplæg fra SPANK, med ide i Naiths indlæg).

ML/Fast her ikke sat krav op om safe zoner for at deltage, men ønsket at de 3 - 4 spillere som spawn raper (aktive handlinger i fjendens spawn) begrænsede sig. (læs tilbage i tråden)

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster