Forslag og Debat vedr. Drafting...

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 13 aug 2010, 13:54

Var f.eks. den første der skrev "safezone" i denne tråd ;)
/Naith
;) netop, men selv om du var den der nævnte safe zoner, så er det blevet tolket som at være en ide skabt af ML (Walle) ;)
:) ... F... it.. jeg overlever jo nok :D
- Men mener stadig folk skal diskutere størrelsen af safezones. For der er givet vis nogen der mener de er for store, hvis de dækker hele spawn (mig).
Når det kommer til at løbe off map for at komme op på "spots" så vil jeg næsten æde min mus på at det i ESL tolkningen er brug af BUG.
Så er de satme emsige ved ESL..
Men jeg skal med glæde stille spørgsmålet på et admin borad på ESL.
Ville ikke gøre nogen skade.


/Naith

Ok jeg jeg mangler en MUS !
(den smagte ikke dårligt med lidt chilli til)

Hello Walle,

No, that is allowed. Do you mean the map valparaiso? To enter the offzone there is allowed and part of some tactics.

Best regards,
Heavy2g, ESL Admin
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [AoR]The-marksman » 13 aug 2010, 13:58

God eftermiddag igen.

Se denne diskusion startede ikke på grund af conquest den startede grundet Spawnraping på en rush bane.
Nu kommer det næste problem CG helvede på conquest kan du se hvor det føre hen :).
Den eneste game mode der er effiktivt at lave spawnrape er rush og hvor det også forgår :)

Nu kan jeg så fortælle dig at jeg har ikke overset på at på første base i Rush er der spawn zone op men der er jo nok en grund til de ikke har fortsat det. Vis vi skal kigge på det, det kan self umuligt havde ungået din opmærksomhed jo at det kun er i starten :) jeg kan tilmed fortælle dig på valpariso vis jeg huske mappet rigttig kan du sejle som fjendtlig defence ned i spawn og knife uav efter attack har taget det første obj :) det er nok også et vink et sted at det er tilladt :).

Der er en grund til de er lavet med 1 st spawn og at resten ikke er lavet nu når de er gået så meget op i spillet. :)

En regel føre til den næste regel som så går videre til den tredje
mvh [AoR]The-Marksman
Billede
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [AoR]The-marksman » 13 aug 2010, 14:11

Pænt god eftermiddag Walle.

Vis du hentyder til Teamwarfare hjemme side vedr regler til bad company kan jeg godt give en hjælpende hånd med at du kan se forskel på disse to ting.
Der er vi nok ikke helt enige fordi at jeg kan se nogle taktiske fordele ved at lave ballede i fjendens spawn.

Beklager at den er kommet forkert ud, men ML/FAST kan ikke løbe fra at de satte regel eller lad os kalde det krav på for at ML/FAST vil deltage var at spawnraip var begrænset for at sige mildt eller slet ikke var der. Ellers var der ingen deltagelse ved drafting mere fra ML/FAST Clanen side.

Er fuldt klart over at det var en fælles beslutning fra Walles og Spanks side af for at i mødegå ML/FAST krav :) og dette skal ikke forstås som noget dårligt ser bare at det problem der har startet det her nok aldrig bliver løst :) SPARTA = MODSÆTNING ML/FAST :D
mvh [AoR]The-Marksman

PS: Men hellere ikke det der skal diskuteres hvad der startede hvad men hvordan vi gør drafting attraktiv og udfordrende så vi kan havde en hyggeligt aften uden alt for meget bad feelings og tuderi
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 13 aug 2010, 14:20

Det er et FUCKING spil.. Spil det dog som det er lavet, og kom videre i livet.. Man kan sku ikke andet end at trække på smilebåndet over alt det pis der bliver lavet af regler, og alle de dumme indlæg, hvor man bare synes at den anden er en stor idiot.. Kom nu videre voksne mennesker, og tag jer sammen, og nyd spillet og sammenholdet, og så lad være med at være så fucking seriøse.

undskyld indlægget, men det er så latterligt at spilde tid på..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 13 aug 2010, 14:48

Det er et FUCKING spil.. Spil det dog som det er lavet, og kom videre i livet.. Man kan sku ikke andet end at trække på smilebåndet over alt det pis der bliver lavet af regler, og alle de dumme indlæg, hvor man bare synes at den anden er en stor idiot.. Kom nu videre voksne mennesker, og tag jer sammen, og nyd spillet og sammenholdet, og så lad være med at være så fucking seriøse.

undskyld indlægget, men det er så latterligt at spilde tid på..
Ja det er et fucking spil, fællesskabet kan kun nydes hvis nogle få ikke ødelægger spillet med deres dårlige game moral!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 13 aug 2010, 14:50

....Vis du hentyder til Teamwarfare hjemme side vedr regler til bad company kan jeg godt give en hjælpende hånd med at du kan se forskel på disse to ting.

Nej Marksman, det er ikke forskellen på ESL og TWL reglerne, men forskellen på REGLER og Serversettings ;)
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [AoR]The-marksman » 13 aug 2010, 14:59

hurtig kig teamwarfare regler

-Weapons Restriction:
The following weapons a prohibated and must not be used during the match:

-M60

-Carl Gustav

-Mortar


ESL regler

weapon restrictions:
>no M60 LMG, MG3
>no M2 Carl Gustav AT
>no Mortar Strike
>no AN-94 Abakan
>no NEOSTEAD 2000 Combat, SPAS-12 Combat, 870 Combat


bare en lille forskel :)
Billede
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf epoxy » 13 aug 2010, 15:02

Nå nu det min tur, vedrørende draft, d.12/8-10

Jeg stillede for første gang op til draft i går. (uanset spil)
Det gjorde jeg udelukkende for at støtte op om draft, da jeg syntes det er fedt at der er personer som Walle og Aztech der gider at gøre sig "besværet" og prøve at samle folk.
Jeg regnede hurtigt ud af denne tråd at der ville være mange TUDEPRINSESSER der ikke ville give det en chance, så tænkte at jeg måttte hejse flaget.

Og JA jeg er herre meget imod "safezones" og alle andre regler. men tag det da som en oplevelse istedet.
Efter igår er jeg faktisk blevet hooked på at prøve alle andre regler også- jeg syntes f.eks det kunne være kanon at køre ESL regler, regler med begrænset våben, regler om ingen køretøjer ETC. Det kunne jo være et forsøg man lavede en anden gang.
Folk bitcher bare fordi i ikke kan få lov til at bruge jeres yndlings våben og taktikker, hvor til jeg kun kan ryste på hovedet og sige SO WHAT!? Det er ens for alle. Draft skulle gerne være lidt mere seriøst end dagligt puppin(<-staves?) Så udnyt da chancen for at lære noget nyt.
Det det gælder om, er jo at bruge draft tiden på at have det sjovt. Kan man så lære noget nyt samtidigt er det da kun positivt.
Jeg mener til stadighed at vi skal have RUSH uden safzones, ihvertfald engang imellem. Det kommer jo nok på et tidspunkt, og det eneste man kan konstatere til den tid er at hvis Walle og resten af ML ikke gider at deltage de aftener, så har de deres fulde ret til at blive væk. Det har resten af jer kællinger jo så tydeligt bevist at man bare skal gøre for at gennemtrumfe sin pointe.

Alt i alt, tak for en super fin aften aften i går, jeg fik godt nok lidt madder, men det kan jeg fint leve med. Så længe vi hygger os!
Senest rettet af epoxy 13 aug 2010, 18:38, rettet i alt 1 gang.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Cobra » 13 aug 2010, 17:37

Syntes nu at folk skal STOPPE med alle mulige Regelsæt. hvis i har lyst til at spille efter ESL regler så tilmeld jer en turnering. Hvis I begynder at sætte restriktioner på våben osv. så dør drafting først. for så er der folk fra både sparta og 3000 der ikke gider mere.

Safe zoner er fint nok. og lad det nu blive ved det.
Heyyyyyy hunty ...der skal lige siges at jeg har hørt fra nogle af [SPARTA]Folkene at de mente skulle der værre regler ja så kom med esl eller TWL reglerne.har kun hørt det på ts at det var ok ,men om de vil stå ved det ved jeg ikke...:-)
jeg nået til det hunty skrev så fik jeg en blødning FFS.... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


Så lås sku da denne tråd Jeg er sku ved at værre pisse træt af det her ,vil i alle virkelig spille jeres lort selv ,er vi voksen mennsker eller er det kun mig der er træt af al dette lorte muderkasteri
IM THE CARL GUSTAV KING
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 13 aug 2010, 18:48

Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Venom » 13 aug 2010, 22:41

Ja forfanden lad os droppe reglerne..hehe og sætte os så langt tilbage vi kan i hver vores spawn...med hver vores snipper så vi kan holde vores frag oppe..super nice..
For det kunne det jo ende med hvis folk bliver slagtet inden de når jorden,,med mindre der er en i live man kan spawne på...
Ellers er der jo også den mulighed at Ml bliver væk eftersom at der er nogen der gang på gang, kommer med den beskyldning at det er Ml´s regler ellers bliver de væk...Sparta sæt jeres server op og styr showet. Så kan vi jo vælge at lade være med at komme hvis regelsættet ikke passer os..ligesom flertallet gjorde sidst, fordi det ikke var efter deres smag.

Så jeg kan ikke så forskellen på hvem det er der piver eller bliver væk fra draft, grunden er vel lige ringe? Ik?

Jeg synes bare heller ikke det er specielt sjovt at bruge 1time eller 2 på at lede efter folk som har gravet så dybe huller at man ikke kan se dem på kortet,,men det er jo bare en menning blandt mange.

Eller man kan sige hveranden uge spiller vi på Sparta uden regler og den anden uge på ML med safezones eller esl/twl setup?
Og så møder folk self op hver uger da begge gange er en udfordring, på hver sin måde.

Mvh

Venom
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 aug 2010, 01:06

Hooah Kids!
Så lås sku da denne tråd Jeg er sku ved at værre pisse træt af det her ,vil i alle virkelig spille jeres lort selv ,er vi voksen mennsker eller er det kun mig der er træt af al dette lorte muderkasteri
Først lige et lille ØF, til dem der hele tiden kalder andre folk tumpede, fordi de kæmper for deres sag herinde og argumentere for den. ALLE ER HER FRIVILLIGT, så hvis man ikke ønsker, endsige evner at deltage i debatten, så kan man jo frit vælge at springe denne Tråd over... Dette Forums samlede eksistensberettigelse er, at alle frit kan ytre sig(naturligvis også stå til ansvar for det man skriver = Goes Without Saying!) og at debatten frit kan udvikle sig 100%...!

Det har ALTID været en Grundregel her, at Admins ikke lukker Tråde og Editter efter deres eget personlige forgodtbefindende!!! Dette Forum er for "Folket" og ikke en persons lille Kongerige!!!

Dog, når det så er sagt, så bakker jeg da naturligvis op om den fornuftige tilgang mange har til debatten og håber flere ville følge deres
gode eksempel. Husk nu Drengen og Piger, det er bolden der er interessant og ikke spilleren...!!!


-----------------------------------------------------------------------

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg skal gentage mig selv for at det synker ind hos dig og SPARTA, men jeg er stadig modstander af regler på draften, min løsning var og vil altid være at vi ikke havde nogel regler, men at man som spiller brugte et fælles moral kodex.
Ja det er et fucking spil, fællesskabet kan kun nydes hvis nogle få ikke ødelægger spillet med deres dårlige game moral!
Der vil ALDRIG kunne opnåes enighed om, hvad et godt Moralsk SpillerCodex skal indeholde! Det er alle spillere simpelthen for forskellige til...
Så hvis man forsøger at gøre sin version af "Det eneste RIGTIGE Moralske SpillerCodex" til det, alle andre skal rette sig efter, så er man dømt til at fejle...! Plus at man ikke bare kan trække sin egen private opfindelser ned over hovedet på andre og så mene, at det er den ENESTE måde man kan gøre det og hvis det ikke bliver efterlevet, så gider man ikke møde op til f.eks. Drafting...!


--------------------------------------------------------------------------

Mener at spawn raping nu er en del af spillet ligesom at holde på lang afstand og skyde obj i stykker er en del af spillet. Ikke fordi jeg er tilhænger af det. Men jeg fik dengang at vide da jeg sag jeg ikke synes det var sportmanship og fairplay at man skød obj blev der fortalt mig at det var jo en del af spillet.
Vi alle kan blive forbandede over enkelte elementer i dette spil f.eks. SpawnRaping. Men som du selv siger, SÅ ER SPILLET BARE SÅDAN... DEAL WITH IT AND ADAPT, THAT's WHAT ANY GOOD SOLDIER WOULD DO!!!!!!!!
Så plz generelt til alle, så spar os for al den polemik om, at man ikke lige kan anvende sin favorit taktik hele tiden pga. det ene og det andet og det tredje og så se at få det bedste ud af det, i stedet for!!!
Begynder vi først at lave en regel, som du også selv så rigtigt siger Marksman. Så åbner vi for en Pandoras Æske af folk, der vil have alle mulige særregler med, eller også kommer diskussionen så bare til at gå på f.eks. hvor stor og hvor SafeZones skal gå o.s.v. Det kommer aldrig til at stoppe og vil 99% resultere i uoprettelig uenighed(som vi beklageligvis er ret tæt på her :? )...!

-----------------------------------------------------------------------------
ML har ikke bestemt at draftingen skal køre med safe zoner, det var en fælles beslutning (på oplæg fra SPANK, med ide i Naiths indlæg).
Walle, Undertegnede tror bare vi skal konstatere, at vi ikke har fået det samme ud af den samtale vi havde forleden og så lade den ligge der!

SPANK say's : "If u can, THEN YOUR ALLOWED!!!"


------------------------------------------------------------------------------

Beklager at den er kommet forkert ud, men ML/FAST kan ikke løbe fra at de satte regel eller lad os kalde det krav på for at ML/FAST vil deltage var at spawnraip var begrænset for at sige mildt eller slet ikke var der. Ellers var der ingen deltagelse ved drafting mere fra ML/FAST Clanen side.
Ikke for at pege fingre af nogen på dette tidspunkt. Men som det er beskrevet ovenfor af marksman, sådan var det også Undertegnede oplevede det.
Blev ML/FAST's krav om reduceret/ingen SpawnRaping ikke efterkommet, så kunne vi godt glemme at benytte deres server til Draft og de ville ikke længere støtte op om et fælles Draftingprojekt, med deres deltagelse... Det var så vidt jeg husker det årsagen til hele denne debat... Eller er det misforstået???


----------------------------------------------------------------

Det kommer jo nok på et tidspunkt, og det eneste man kan konstatere til den tid er at hvis Walle og resten af ML ikke gider at deltage de aftener, så har de deres fulde ret til at blive væk. Det har resten af jer kællinger jo så tydeligt bevist at man bare skal gøre for at gennemtrumfe sin pointe.
Så jeg kan ikke så forskellen på hvem det er der piver eller bliver væk fra draft, grunden er vel lige ringe? Ik?
Undertegnede vil sq ikke have skudt i skoene, at ens manglende fremmøde har skyldets "Jeg er sur og så må i undvære lille mig" til torsdagens Drafting! Undertegnede har deltaget ivrigt i ALLE Draftings med BC2 og har ALTID givet besked bl.a. her i Forum, som den eneste mand, måske på nær =3000=Kaiserholm som også har holdt godt ved...
Så bare at svinge den brede pensel og kalde alle, der ikke mødte op igår, for nogle "Sure Kællinger" er sq dumt og direkte skadeligt for debatten!!!


-----------------------------------------------------------------

Eller man kan sige hveranden uge spiller vi på Sparta uden regler og den anden uge på ML med safezones eller esl/twl setup?
Og så møder folk self op hver uger da begge gange er en udfordring, på hver sin måde.
ENDELIGT ET KONSTRUKTIVT FORSLAG VENOM, SOM ALLE KAN FORHOLDE SIG TIL...!!! Er dette løsningen...? Så får ingen deres vilje og alle får deres vilje!

SPANK siger : Order2GoDrafting hver anden uge, MED REGLER(hvad de så end måtte være, I don't care) og så den anden uge DRAFTING med udgangspunkt = Kan du, SÅ MÅ DU!!!...!!!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf epoxy » 14 aug 2010, 01:28

Undertegnede vil sq ikke have skudt i skoene, at ens manglende fremmøde har skyldets "Jeg er sur og så må i undvære lille mig" til torsdagens Drafting! Undertegnede har deltaget ivrigt i ALLE Draftings med BC2 og har ALTID givet besked bl.a. her i Forum, som den eneste mand, måske på nær =3000=Kaiserholm som også har holdt godt ved...
Så bare at svinge den brede pensel og kalde alle, der ikke mødte op igår, for nogle "Sure Kællinger" er sq dumt og direkte skadeligt for debatten!!!
Havde bevidst ikke tænkt mig at skære ud i pap hvem det var der menes her, men når nu du føler dig trådt på SPANK, så må jeg hellere precisere at der her tænkes på div. individer der under drafting henholdsvis sad og spillede BF2 bare i en låst kanal på TS istedet. Samt et par folk jeg lige spottede på forum, både før og efter.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf =3000=Rookie » 14 aug 2010, 06:04

Syntes nu at folk skal STOPPE med alle mulige Regelsæt. hvis i har lyst til at spille efter ESL regler så tilmeld jer en turnering. Hvis I begynder at sætte restriktioner på våben osv. så dør drafting først. for så er der folk fra både sparta og 3000 der ikke gider mere.

Safe zoner er fint nok. og lad det nu blive ved det.
Heyyyyyy hunty ...der skal lige siges at jeg har hørt fra nogle af [SPARTA]Folkene at de mente skulle der værre regler ja så kom med esl eller TWL reglerne.har kun hørt det på ts at det var ok ,men om de vil stå ved det ved jeg ikke...:-)
jeg nået til det hunty skrev så fik jeg en blødning FFS.... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:


Så lås sku da denne tråd Jeg er sku ved at værre pisse træt af det her ,vil i alle virkelig spille jeres lort selv ,er vi voksen mennsker eller er det kun mig der er træt af al dette lorte muderkasteri

Så lad sku da være med at læse pisset. Det samme gælder boogey. Luk fissen hvis i alligevel ikk drafter eller spiller overhovedet. Medmindre der kommer noget konstruktivt.

HOOAH Epoxy, go stil. Lige præcis, lad os bruge torsdagene til at prøve nogle ting af. Så må folk bøje sig for nye ting, så det ikk hedder safe zoner eller esl/twl regler hver gang. Lad os prøve at kører nogle forskellige ting af. Men det kunne være lidt sjovt, hvis alle i fællesskab fik afprøvet de internationale gameregler af, så man clan hver især kunne overveje om det var noget man skulle tilmelde sig, og der er torsdagene sku da et oplagt tidspunkt for os alle.


Dem der bitcher højest herinde efter torsdag, er sku dem der ikke var med.

Drop bullshittet og kom med noget folk kan bruge. Ellers er det en stensikker død for draft.......
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 14 aug 2010, 09:38

Jeg ved ikke hvor mange gange jeg skal gentage mig selv for at det synker ind hos dig og SPARTA, men jeg er stadig modstander af regler på draften, min løsning var og vil altid være at vi ikke havde nogel regler, men at man som spiller brugte et fælles moral kodex.
Så hvis man forsøger at gøre sin version af "Det eneste RIGTIGE Moralske SpillerCodex" til det, alle andre skal rette sig efter, så er man dømt til at fejle...! Plus at man ikke bare kan trække sin egen private opfindelser ned over hovedet på andre og så mene, at det er den ENESTE måde man kan gøre det og hvis det ikke bliver efterlevet, så gider man ikke møde op til f.eks. Drafting...!
Nu er det ikke mine eller ML's private opfindelser, men opsætnings options i admin værktøjet.
Hvis man lytter med på de forskellige TS, når kampen er igang, så er der jo op imod 90% som brokker sig over at være offer for en spawn raper. Ok - lad os da bare spille spillet hvor de 10% skal være tonen.
Nu er det engang sådan at man som squad ikke har valgfrihed til at indsætte sin styrke hvor det er sikkert at droppe dem, altså vi har 2 options (PÅ RUSH), spawn på en M8 eller i "homebase" . hvis dette område er besat af fjenden så vælger man vel ikke at droppe sine mænd der, hvis ens M8's er dægget til med bullets, nader, CG..... så er det heller ikke fedt at spawne der.
Jo, det kunne være optimalt at man kunne vælge sit spawn område inden for det område man har tilkæmpet sig.

Men sådan er det ikke, og nej spank det har intet at gøre med at jeg forsøger at tvinge min moral ned over andre, men et forsøg på at løse den konflikt. - at der så nu er blandet ESL eller TWL regler ind over debatten, nogle regler som ikke vil løse problemet, kun generere nye problemer, ikke kun som spiller men også som admin.

Hvis den opmærksomme board surfer har kastet et blik på næste uges draft, så arbejdes der på at finde andre løsninger end safe zoner, og den nye option som vil blive testet på torsdag, er spawnshield. Med safe zone in off mode.

Beklager at den er kommet forkert ud, men ML/FAST kan ikke løbe fra at de satte regel eller lad os kalde det krav på for at ML/FAST vil deltage var at spawnraip var begrænset for at sige mildt eller slet ikke var der. Ellers var der ingen deltagelse ved drafting mere fra ML/FAST Clanen side.
Ikke for at pege fingre af nogen på dette tidspunkt. Men som det er beskrevet ovenfor af marksman, sådan var det også Undertegnede oplevede det.
Blev ML/FAST's krav om reduceret/ingen SpawnRaping ikke efterkommet, så kunne vi godt glemme at benytte deres server til Draft og de ville ikke længere støtte op om et fælles Draftingprojekt, med deres deltagelse... Det var så vidt jeg husker det årsagen til hele denne debat... Eller er det misforstået???
[/quote]

Marksman, Spank nu skal man passe på med ikke at dreje fakta så disse bliver farvet i den retning som man ønsker.
Hvis man nu læser tilbage i tråden, hvilket er gentaget en del gange da budskabet ikke syntes at falde på plads hos nogle få.
Hvad er spawn rape, i kællinge verden er det alle kills som sker i et spawn område.
Min (ikke ML/fast) tolkning (med baggrund i serverens options) aktive handlinger i fjendens spawn.
Jeg skrev begrænse og på intet tidspunkt har jeg givet udtryk for at spawn rape skulle fjernes 100%

Det er rigtigt, hvis MIB eller Walle (ML serveradmins) ikke deltog i draften, så ville vi ikke stille server til draften, hviket må være helt naturligt.
Det er også rigtigt at der var taget en fælles beslutning i ML/Fast at vi ikke ønskede at deltage i draften hvis denne ikke fik sat en dæmper op for spawn rape i det somfang som skete den forrige torsdag.
ML har ikke bestemt at draftingen skal køre med safe zoner, det var en fælles beslutning (på oplæg fra SPANK, med ide i Naiths indlæg).
Walle, Undertegnede tror bare vi skal konstatere, at vi ikke har fået det samme ud af den samtale vi havde forleden og så lade den ligge der!

SPANK say's : "If u can, THEN YOUR ALLOWED!!!"
Ja, men godt at du stod ved at det var en fælles beslutning da vi hoppede op i sparta rummet efter mødet, at hukommelsen så svigter nu, Det er ok, livet går vidre !

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Semrush [Bot] og 21 gæster