Forslag og Debat vedr. Drafting...

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 aug 2010, 17:14

Hooah Walle!
Jeg ved ikke hvor mange gange jeg skal gentage mig selv for at det synker ind hos dig og SPARTA, men jeg er stadig modstander af regler på draften, min løsning var og vil altid være at vi ikke havde nogel regler, men at man som spiller brugte et fælles moral kodex.
Så hvis man forsøger at gøre sin version af "Det eneste RIGTIGE Moralske SpillerCodex" til det, alle andre skal rette sig efter, så er man dømt til at fejle...! Plus at man ikke bare kan trække sin egen private opfindelser ned over hovedet på andre og så mene, at det er den ENESTE måde man kan gøre det og hvis det ikke bliver efterlevet, så gider man ikke møde op til f.eks. Drafting...!
Nu er det ikke mine eller ML's private opfindelser, men opsætnings options i admin værktøjet.
Walle om du sætter det op med et BC2 AdminTool, eller om det bare er noget vi aftaler er sq da TOTALT IRRELEVANT. Hele denne diskussion bunder jo i, at ML/FAST ikke ville deltage/stille server til rådighed for Drafting, hvis ikke deres ønsker, om at få stoppet/reduceret spawnraping, blev efterkommet!
LÆS :
Det er også rigtigt at der var taget en fælles beslutning i ML/Fast at vi ikke ønskede at deltage i draften hvis denne ikke fik sat en dæmper op for spawn rape i det somfang som skete den forrige torsdag.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis man lytter med på de forskellige TS, når kampen er igang, så er der jo op imod 90% som brokker sig over at være offer for en spawn raper. Ok - lad os da bare spille spillet hvor de 10% skal være tonen.
Nu er det engang sådan at man som squad ikke har valgfrihed til at indsætte sin styrke hvor det er sikkert at droppe dem, altså vi har 2 options (PÅ RUSH), spawn på en M8 eller i "homebase" . hvis dette område er besat af fjenden så vælger man vel ikke at droppe sine mænd der, hvis ens M8's er dægget til med bullets, nader, CG..... så er det heller ikke fedt at spawne der.
Jo, det kunne være optimalt at man kunne vælge sit spawn område inden for det område man har tilkæmpet sig.
Der har du ret, tror bare det er op imod 100% der brokker sig over at blive SpawenRaped. Men den KÆMPE store forskel er at ML/FAST vil pådutte os andre et regelsæt, for at imødegå dette!!! Det kan så være at folk skal begrænse deres spillestil i et vist omfang, eller vi skal indføre SafeZones, spille ESL/TWL-Regler o.s.v... Vi andre er, som jeg skriver 100% også æegelige over at blive kneppet i Spawn, men vi lever med det og tilpasser vores spil. D.v.s. vi bruger 2min, på at rydde vores Spawn, eller spawner ind på SquadsMembers der ikke er i Spawn. Er hele ens hold dræbt og der virkelig ikke er anden mulighed, så foreslår jeg at man lige sender en mand over i en anden Squad i 10sek og så kan man spawne på ham, når han lige er kommet ud på mappet og tilbage i ens Squad.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beklager at den er kommet forkert ud, men ML/FAST kan ikke løbe fra at de satte regel eller lad os kalde det krav på for at ML/FAST vil deltage var at spawnraip var begrænset for at sige mildt eller slet ikke var der. Ellers var der ingen deltagelse ved drafting mere fra ML/FAST Clanen side.
Ikke for at pege fingre af nogen på dette tidspunkt. Men som det er beskrevet ovenfor af marksman, sådan var det også Undertegnede oplevede det.
Blev ML/FAST's krav om reduceret/ingen SpawnRaping ikke efterkommet, så kunne vi godt glemme at benytte deres server til Draft og de ville ikke længere støtte op om et fælles Draftingprojekt, med deres deltagelse... Det var så vidt jeg husker det årsagen til hele denne debat... Eller er det misforstået???
Marksman, Spank nu skal man passe på med ikke at dreje fakta så disse bliver farvet i den retning som man ønsker.
Hvis man nu læser tilbage i tråden, hvilket er gentaget en del gange da budskabet ikke syntes at falde på plads hos nogle få.
Hvad er spawn rape, i kællinge verden er det alle kills som sker i et spawn område.
Min (ikke ML/fast) tolkning (med baggrund i serverens options) aktive handlinger i fjendens spawn.
Jeg skrev begrænse og på intet tidspunkt har jeg givet udtryk for at spawn rape skulle fjernes 100%
Det er meget muligt, at du ikke kræver SpawnRaping 100% forbudt og det har jeg vist heller aldrig beskyldt dig for = Se highlightet ord => REDUCERET. Men er det så 99%, eller 90%, 50% der er tilladt og hvem skal være overdommer og træffe beslutningen om, at det er for meget. Det kan du godt selv se at, det ikke er muligt at administrere ude i virkeligheden!



---------------------------------------------------------------------------------------------------------

ML har ikke bestemt at draftingen skal køre med safe zoner, det var en fælles beslutning (på oplæg fra SPANK, med ide i Naiths indlæg).
Walle, Undertegnede tror bare vi skal konstatere, at vi ikke har fået det samme ud af den samtale vi havde forleden og så lade den ligge der!

SPANK say's : "If u can, THEN YOUR ALLOWED!!!"
Ja, men godt at du stod ved at det var en fælles beslutning da vi hoppede op i sparta rummet efter mødet, at hukommelsen så svigter nu, Det er ok, livet går vidre !
Walle det er rigtigt, at vi blev enige om, at foreslå SafeZones til Drafting. Men det jeg sagde var, at hvis det var det, der skulle til for at ML/FAST ville deltage, så måtte vi andre leve med det, når det ikke kunne være anderledes! Du har ALDRIG hørt mig sige, at jeg syntes det var en god idé med SafeZones, KUN AT DET SÅ MÅTTE VÆRE ET NØDVENDIGT ONDE, I FÆLLESSKABETE INTERESSE!!!
Det var det jeg sagde videre, efter vores snak...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Cobra » 14 aug 2010, 17:31

Undertegnede vil sq ikke have skudt i skoene, at ens manglende fremmøde har skyldets "Jeg er sur og så må i undvære lille mig" til torsdagens Drafting! Undertegnede har deltaget ivrigt i ALLE Draftings med BC2 og har ALTID givet besked bl.a. her i Forum, som den eneste mand, måske på nær =3000=Kaiserholm som også har holdt godt ved...
Så bare at svinge den brede pensel og kalde alle, der ikke mødte op igår, for nogle "Sure Kællinger" er sq dumt og direkte skadeligt for debatten!!!
Havde bevidst ikke tænkt mig at skære ud i pap hvem det var der menes her, men når nu du føler dig trådt på SPANK, så må jeg hellere precisere at der her tænkes på div. individer der under drafting henholdsvis sad og spillede BF2 bare i en låst kanal på TS istedet. Samt et par folk jeg lige spottede på forum, både før og efter.
Jeg har ikke købet et spil for at andre skal fortælle mig hvordan og hvad jeg skal når jeg spiller, og hvornår jeg skal værre med eller ej.
IM THE CARL GUSTAV KING
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 14 aug 2010, 18:26

Nå nu det min tur, vedrørende draft, d.12/8-10

Jeg stillede for første gang op til draft i går. (uanset spil)
Det gjorde jeg udelukkende for at støtte op om draft, da jeg syntes det er fedt at der er personer som Walle og Aztech der gider at gøre sig "besværet" og prøve at samle folk.
Jeg regnede hurtigt ud af denne tråd at der ville være mange TUDEPRINSESSER der ikke ville give det en chance, så tænkte at jeg måttte hejse flaget.

Og JA jeg er herre meget imod "safezones" og alle andre regler. men tag det da som en oplevelse istedet.
Efter igår er jeg faktisk blevet hooked på at prøve alle andre regler også- jeg syntes f.eks det kunne være kanon at køre ESL regler, regler med begrænset våben, regler om ingen køretøjer ETC. Det kunne jo være et forsøg man lavede en anden gang.
Folk bitcher bare fordi i ikke kan få lov til at bruge jeres yndlings våben og taktikker, hvor til jeg kun kan ryste på hovedet og sige SO WHAT!? Det er ens for alle. Draft skulle gerne være lidt mere seriøst end dagligt puppin(<-staves?) Så udnyt da chancen for at lære noget nyt.
Det det gælder om, er jo at bruge draft tiden på at have det sjovt. Kan man så lære noget nyt samtidigt er det da kun positivt.
Jeg mener til stadighed at vi skal have RUSH uden safzones, ihvertfald engang imellem. Det kommer jo nok på et tidspunkt, og det eneste man kan konstatere til den tid er at hvis Walle og resten af ML ikke gider at deltage de aftener, så har de deres fulde ret til at blive væk. Det har resten af jer kællinger jo så tydeligt bevist at man bare skal gøre for at gennemtrumfe sin pointe.

Alt i alt, tak for en super fin aften aften i går, jeg fik godt nok lidt madder, men det kan jeg fint leve med. Så længe vi hygger os!
Endelig noget fornuftigt :shock: Det med ESL/TWL regler for afviklingen af draft synes jeg faktisk også er en super god idé, det kunne jo bruges til at ruste folket til den dag hvor vi måske skal til at spille kampe anyways. Safezone er kun et problem, hvis folk spekulerer i at spawnrape får deres spekulation ødelagt. Så kan man osse nå at vænne sig til alle de skod gunz man kun må bruge på ESL/TWL ladder. Thumbs up for dit forslag poxycat & Co :D Her har du virkelig haft øjnene på bolden m8.... godt gået.
Signing Out!!


Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 14 aug 2010, 19:07

SPANK, man læser jo netop kun det som man vil, resten forsøger man så bevist eller ubevist at misforstå, men velkommen til en verden hvor du ikke i en ordstrøm på længde med antallet af meter tråd på en skræders aflagte trådruller.

Citat:
Det er rigtigt, hvis MIB eller Walle (ML serveradmins) ikke deltog i draften, så ville vi ikke stille server til draften, hviket må være helt naturligt.
Det er også rigtigt at der var taget en fælles beslutning i ML/Fast at vi ikke ønskede at deltage i draften hvis denne ikke fik sat en dæmper op for spawn rape i det somfang som skete den forrige torsdag.
Citat slut-

Altså, vi har ikke påduttet dig eller andre noget som helst, men skal vores server bruges så er der sku ikke andre end VORES admins der skal administrere denne.
At du så kalder det et regelsæt når du og jeg aftaler at ændre serveropsætningen FLOT SPANK.
Men ok, jeg skal da og er ret sikker på at der ikke er et eneste medlem i ML som ønsker at pådutte andre noget som helst, så lad mig skære det ud i PAP så det ikke bliver muligt at mistolke, misdreje, vende lange ordflows på.

Hvis ingen af ML admins deltager i drafting, så er det ikke muligt at bruge vores server til drafting, af den simple grund, I ikke har adgang til vores server som admin.

At der så internt i andre klaner ikke kan opnåes enighed om hvad man vil, er sku ikke VORES problem, vi har en klar holdning om hvad vores server skal bruges til og på hvilken måde denne skal bruges.
Internt har vi haft debat, om vi skulle bruge vores servere til drafting, hvilken serveropsætning vi bruger i daglig drift, om denne opsætning skulle ændres til fordel for drafting.

Der har været arbejdet på at give plads til alle på en sådan måde at dem som følte spawn rape tog overhånd (hvilket ikke kun er ML og FAST) stadig havde lyst til at komme til draft, at der så er nogle få som ikke kan acceptere at serveren er sat op med safe zoner, skal så ødelægge det af for alle dem som ikke havde noget probem med safe zoner.
For at give bolden lidt tilbage til de små ulykkelige spawn rapers, så blive der efter sidste draft arbejdet på at finde en anden løsning, en løsning uden safe zoner, løsningen kunne være spawn shield på 2 - 3 sek.

Aztek får ansvaret for drafting, hvilket han så i en periode overgiver til mig grundet han ikke har tid selv, jeg har på intet tidspunkt lavet nogen form for setup uden at have dette clearet med ham først. Hvis man undre sig over at jeg snakker med ham først inden jeg ændre noget, tja, lyt til jeres egen TS, "jeg skal ikke spille med når det er Walle som har besluttet .....:: Så for at dette argument ikke skulle falde ud af munden på alt for mange SPARTA spillere så var det nok det bedste for alle, at opsætningen var aftalt mellem Aztek og mig.
Men NOPE kællingerne - kæfter stadig op................................................

PAP til FOLKET : Bruges ML's Server til draften er det nødvendigt at ML's Admins er deltagende.

I er ikke påduttet vores server/opsætning, vi stiller den gerne til rådighed til draften, men ønsker man at bruge ML's server så er det med den opsætning som er aftalt mellem de ansvarlige for draften PT. Aztek og Walle.

Slut på debatten fra min side !

Walle
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf =3000=Rookie » 14 aug 2010, 21:13

Undertegnede vil sq ikke have skudt i skoene, at ens manglende fremmøde har skyldets "Jeg er sur og så må i undvære lille mig" til torsdagens Drafting! Undertegnede har deltaget ivrigt i ALLE Draftings med BC2 og har ALTID givet besked bl.a. her i Forum, som den eneste mand, måske på nær =3000=Kaiserholm som også har holdt godt ved...
Så bare at svinge den brede pensel og kalde alle, der ikke mødte op igår, for nogle "Sure Kællinger" er sq dumt og direkte skadeligt for debatten!!!
Havde bevidst ikke tænkt mig at skære ud i pap hvem det var der menes her, men når nu du føler dig trådt på SPANK, så må jeg hellere precisere at der her tænkes på div. individer der under drafting henholdsvis sad og spillede BF2 bare i en låst kanal på TS istedet. Samt et par folk jeg lige spottede på forum, både før og efter.
Jeg har ikke købet et spil for at andre skal fortælle mig hvordan og hvad jeg skal når jeg spiller, og hvornår jeg skal værre med eller ej.
Så er det jo godt du ka puppe morfar.
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 14 aug 2010, 22:44

Hej alle har et forslag til det her.

hvad med at man lavede et drafting udvalg med FX 1 [SPARTA] medlem, 1 =3000=, og 1 ML medlem. så kan alle fra ens klan komme med forslag til det her medlem som sidder i dette udvalg. og derigennem kan de 3 så snakke om hvilke maps, Regler og evt forslag man skal prøve at spille med. for er der rn der poster et forslag om en enkelt lille ting så er en masse som ikke vil have det osv. og på den måde undgår vi at sidde her og flame og samtigdig kommer der handling.

Evt kunne andre klaner som FX muttley osse komme med i det udvalg. hvis de ønsker at deltage !!!

hvem der så skal sidde i det udvalg kan hver klan jo så selv bestemme, i spartas tilfælde er det nok Aztek da det er ham der har startet det her op.

Hvad syntes I. ??????
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf =3000=kaiserholm » 15 aug 2010, 01:52

Headhunter kommer med et fint foreslag.

Jeg henviser kun til min tidligere udtalelse om, at jeg ikke deltager uden sådanne regelsæt.

Bare tanken om, at en sniper kan sidde i ro og mag bag en sten og kalde morter ned over mig, uden jeg kan gå ind i hans "safezone", er jo latterlig i mine ører.
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf =3000=Rookie » 15 aug 2010, 05:22

Hej alle har et forslag til det her.

hvad med at man lavede et drafting udvalg med FX 1 [SPARTA] medlem, 1 =3000=, og 1 ML medlem. så kan alle fra ens klan komme med forslag til det her medlem som sidder i dette udvalg. og derigennem kan de 3 så snakke om hvilke maps, Regler og evt forslag man skal prøve at spille med. for er der rn der poster et forslag om en enkelt lille ting så er en masse som ikke vil have det osv. og på den måde undgår vi at sidde her og flame og samtigdig kommer der handling.

Evt kunne andre klaner som FX muttley osse komme med i det udvalg. hvis de ønsker at deltage !!!

hvem der så skal sidde i det udvalg kan hver klan jo så selv bestemme, i spartas tilfælde er det nok Aztek da det er ham der har startet det her op.

Hvad syntes I. ??????

Se det var fandme en go ide. Hvorfor har jeg ikke tænkt på det. thumbs up for hunter. :)

Holm! Kan forstå dit argument, men er ikke 100% sikker her, men mener jeg har hørt noget om at snipere ikke ka lave noget ud af safezoner. Desuden er der ikke safezoner med under twl/Esl regler. Så du kan vist roligt deltage gamle dreng. :)
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 15 aug 2010, 09:23

Hej alle har et forslag til det her.

hvad med at man lavede et drafting udvalg med FX 1 [SPARTA] medlem, 1 =3000=, og 1 ML medlem. så kan alle fra ens klan komme med forslag til det her medlem som sidder i dette udvalg. og derigennem kan de 3 så snakke om hvilke maps, Regler og evt forslag man skal prøve at spille med. for er der rn der poster et forslag om en enkelt lille ting så er en masse som ikke vil have det osv. og på den måde undgår vi at sidde her og flame og samtigdig kommer der handling.

Evt kunne andre klaner som FX muttley osse komme med i det udvalg. hvis de ønsker at deltage !!!

hvem der så skal sidde i det udvalg kan hver klan jo så selv bestemme, i spartas tilfælde er det nok Aztek da det er ham der har startet det her op.

Hvad syntes I. ??????
Lyder fornuftigt.
- Deltager også gerne, hvis man finder mig egnet :)

Headhunter kommer med et fint foreslag.

Jeg henviser kun til min tidligere udtalelse om, at jeg ikke deltager uden sådanne regelsæt.

Bare tanken om, at en sniper kan sidde i ro og mag bag en sten og kalde morter ned over mig, uden jeg kan gå ind i hans "safezone", er jo latterlig i mine ører.
Det er ikke sådan ideen om safezones er bygget op.
En sniper der kan se dig fra sit spawn, kan du jo også se derfra hvor du er. Du er i ligeså høj grad i stand til at skyde ham, som du vil være uden safezones:
det skal sættes op på man godt kan skyde personer i safezone. Men man ikke kan stå i safezone og skyde personer
(defence-synsvinkel)


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 aug 2010, 12:12

Hooah Rookie!
Se det var fandme en go ide. Hvorfor har jeg ikke tænkt på det. thumbs up for hunter. :)
Rookie elsker Headhunter, Rookie elsker Headhunter.... Din DAMN HunterFANBOY Rookie!!! :lol: :lol: :lol:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men FUCK nu hele denne pølsesnak og så lad os se, om ikke der kan samles et par kloge hoveder, fra hver lejer og så få sat skik på tingene. Evt. ved at variere Drafting hver anden gang, eller noget, Rulezzz, or NoRulezzz...!

Eftersom Hunter er min selverklærede Padawan og jeg er hans Dark Sexual OverLord, så må det være MIG der får props for dette forslag, så tak tak for de fine ord Drenge og Piger og det var så lidt...! :wink: :mrgreen: :wink: :mrgreen: :wink: :mrgreen:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Cobra » 15 aug 2010, 12:26

Nop der skal ikke værre 1 fra hver clan der skal sidder og laver regler så bliv er man sku bare uvenner med den person... Den er jeg ikke med til..
IM THE CARL GUSTAV KING
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Venom » 15 aug 2010, 13:29

Ja så er vi her igen igen..det der skete i AA det sker her Bad Company..VI kan og vil ikke blive enige om noget, fordi der ikke er nogen som vil tage hensyn til andres behov, prøve at se sagen fra en anden side en ens egen, 90% af alt som bliver skrevet i forums/edramas bliver tolket som læser ser det, og med lidt god vilje kan man fordreje alt som man nu vil, eller manipulere.

For mig er se er draft død, for vi når aldrg til enighed, om noget og når vi så endelig er i mål og klar, så er der en eller anden klovn, som finder nogle brækbilleder frem fra en 7kl skolefest, eller en tidligere twist i aa, fra tidligere clanner osv.

Face The Fact...DRAFT ER FÆRDIG FØR VI KOM IGANG(og vis jeg lige må citere Spank) Kællinger.

Og ja, jeg ved godt jeg selv har smidt brande på bålet, men er her til slut også kommet med konstruktive foreslag.

Venom
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 15 aug 2010, 15:40

Nop der skal ikke værre 1 fra hver clan der skal sidder og laver regler så bliv er man sku bare uvenner med den person... Den er jeg ikke med til..
Cobra nu var det jo ment at det var for at komme til løsninger så vi kan komme videre med drafting og lade våbende tale, og lade en lille gruppe om at sætte det op. det er jo ikke meningen at de bare skal diskutere men at de skal gøre alt det DIRTY work så andre kan nyde spillet og god aften. Gi det nu chance Cobra og så lover jeg at dele sovepose med dig til næste arrangemang.

nåh nu hvor jeg har overtalt cobra, og jeg kan forstå at alle elsker hunter´s ide ( 4NOW ) kunne det så tænkes at hver klan der ønsker at deltage i det udvalg kan finde ud af det til på torsdag hvem der skal værer repensentant og så indtil videre kører vi Aztek og walle´s program på torsdag ( d. 19-8-2010 ) som de har planlagt sammen.

jeg ved godt jeg ikke er arrangør men det var bare en IDE,

hvad siger I ????
Senest rettet af [SPARTA]Hunter 15 aug 2010, 16:07, rettet i alt 1 gang.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf Walle » 15 aug 2010, 16:00

............ indtil videre kører vi Walle´s program på torsdag ( d. 19-8-2010 )

Ja, jeg sagde at jeg var færdig med at poste på denne tråd, men når folk igen og igen bøjer fakta så må jeg sku tage ordet igen.

Hr. Headhunter - hvor mange gange skal man skrive, sige til dig at det er ikke mit program.
Det er lidt som om du ikke læser tråden inden du skriver.

DET ER IKKE MIT PROGRAM - Der har på intet tidspunkt være ændret noget på serveren i forhold til draften uden at dette har være aftalt med AZTEK !
Alle de tiltag, ændringer jeg har lavet har ALTID været aftalt med AZTEK, personen som står for draften (jeg er bare hans afløser)

FORSTÅ DET DOG MAND ! ! !
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Forslag og Debat vedr. Drafting...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 15 aug 2010, 16:06

............ indtil videre kører vi Walle´s program på torsdag ( d. 19-8-2010 )

Ja, jeg sagde at jeg var færdig med at poste på denne tråd, men når folk igen og igen bøjer fakta så må jeg sku tage ordet igen.

Hr. Headhunter - hvor mange gange skal man skrive, sige til dig at det er ikke mit program.
Det er lidt som om du ikke læser tråden inden du skriver.

DET ER IKKE MIT PROGRAM - Der har på intet tidspunkt være ændret noget på serveren i forhold til draften uden at dette har være aftalt med AZTEK !
Alle de tiltag, ændringer jeg har lavet har ALTID været aftalt med AZTEK, personen som står for draften (jeg er bare hans afløser)

FORSTÅ DET DOG MAND ! ! !
jah jah det er fint nok.. nu har jeg ændret det.
Senest rettet af [SPARTA]Hunter 15 aug 2010, 16:55, rettet i alt 1 gang.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster