Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 21 aug 2010, 11:15

Du tager bare fra drafting start til slut. Og ja Det er mig der er recon-team-alfa :) er der noget galt i det, da dette er min nye account jeg vil spille op da jeg har lovet stap at han aldrig for mit guld dogtag:)
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 21 aug 2010, 11:16

Du tager bare fra drafting start til slut. Og ja Det er mig der er recon-team-alfa :) er der noget galt i det, da dette er min nye account jeg vil spille op da jeg har lovet stap at han aldrig for mit guld dogtag:)

LOL Fuld af det det er du ;)

Og nej jeg poster ikke 32 sider server log på dette forum !
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 21 aug 2010, 11:29

så send det til mig på msn vil gerne se det :) mate
Billede
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf =3000=kaiserholm » 21 aug 2010, 12:24

Hooah Walle, nu har vi sgu da gang i snakken, hvor vi nogenlunde når hinanden(godt nok på hver side af lejren, men det ligner jo fremgang).

Der er lige et par steder, hvor tingene nok bare ikke bliver anderledes i vores forskellige holdninger, så som:

Du siger, at det er umuligt at klare sig mod spawnrape! Jeg er meget uenig. Det er skam lykkedes for mig og for mange andre. Normalt er det jo ikke et helt hold, som når op til fjendens spawn, så det skulle være muligt at presse denne ene eller 2 mand stærke styrke.

Du siger, at det er "nederen", når folk bare sidder stille og camper i fjendens spawn! Jeg kunne ikke være mere enig! Jeg forsøger så vidt muligt(når jeg raper, eller rusher som jeg vil kalde det) at løbe rundt og dræbe mest muligt! Især fordi som ovennævnt, at jeg er direkte i undertal og derfor må skifte position hele tiden!
Men under et rush/rape, kan selv en verdens mand som mig være nødt til at reloade, blive presset ind i en bygning af flere fjender, sågar blive ramt så meget, at jeg intet kan se! Så kan man jo være nødt til at være lidt snu og tage lidt af farten af.

Du har jo flere gange nævnt mit navn i forbindelse med din beskrivelse af spawnrape, og det kan jeg ikke nikke genkendende til! Især på baggrund af ovennævnte vurdering af min egen spillestil!
Men vil den slags spillestil så være godkendt på jeres server(jeg tør jo ikke komme derind pga. reglerne)? Hellere blive væk, end at bryde dem i et forsøg på at lade være!
For den bliver da meget svært at vurdere(for dig), om jeg skød dig i dit spawn, mens jeg løb rundt og nakkede løs, eller om jeg sad stille bag en busk?

Og slutteligt, er det da fint nok at I har jeres regler på serveren! Men at disse ikke blive ophævet i en draft(regulær kamp), forstår jeg ikke!
Da vi spillede aao, var der da heller ikke server til kamp med spamnade regler og lignende!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 21 aug 2010, 15:00

Hooah Walle..............!
Jeg skal da med glæde komme med et citat fra en anden tråd hvor jeg netop beskrev fortolkningen af spawn rape

Citat: "...... admin værktøjet være fortolkeren, ..........
Altså når en fjende udføre en handling i modstanderens spawn - er det tolket som spawn raping."

Lånt fra http://www.spartagaming.dk/index.php?op ... 0&start=30

Serveren er sat op så at den netop er bødlen, og ikke en eller anden admin ingame da disse jo ofte er optaget af UAV eller anden fjentlig handling.
Så kan man ikke spille uden at lave aktive handlinger i spawn så er det nok begrænset hvor længe man gæster vores server.

Nu kunne jeg personligt ikke finde på at sparke dig af serveren ;) men ........................

Walle
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 21 aug 2010, 15:02

så send det til mig på msn vil gerne se det :) mate
:roll: Mate !
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 21 aug 2010, 15:08

Pænt goddag Walle
tja kan vel ikke se at det skader nogen steder at jeg for jeres server logfile at se, nu du sag at du jo kunne bevise via det at jeg har lavet spawn raip.
du kan også bare poste mit herinde det fylder vel ikke 32 sidder eller hvor meget. Så kan vi jo tage snakken derfra nu når det var så kæmpe problem. at jeg faldt i søvn nede i jeres spawn ML's udtalelse. så ville jeg gerne se det for så har jeg da ikke lige været inde og spille det samme spil som jeg har med team bravo. og i det hele taget kunne jeg da godt tænke mig at se sådan en logfile hvad den beskriver ligesom du snakke om procon :) mvh Marksman
Billede
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf VandaLL » 21 aug 2010, 15:16

Hey alle.

Ja, så er jeg der sku igen.

Denne gang, med en bøn om en forklaring.
Marksman - Grundet at jeg/vi ikke deltager i draften længere så ser jeg ikke nogen grund til at forsætte en debat med dig om emner hvor vi aldrig kan opnå enighed.
Walle - Jeg ved godt vi har vores uoverensstemmelser, men hvis du/i har besluttet at i ikke vil deltage i drafting yderligere, er der så nogen grund til at i fortsat bliver ved med at skulle diskutere ovenstående emne i dette forum?? :shock: :?:

Det kommer bare til at virke som om i kun diskutere, for at diskutere uden nogen konstruktiv løsning. :wink:

Mvh VandaLL
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 21 aug 2010, 15:41

Walle - Jeg ved godt vi har vores uoverensstemmelser, men hvis du/i har besluttet at i ikke vil deltage i drafting yderligere, er der så nogen grund til at i fortsat bliver ved med at skulle diskutere ovenstående emne i dette forum?? :shock: :?:

Det kommer bare til at virke som om i kun diskutere, for at diskutere uden nogen konstruktiv løsning. :wink:

Mvh VandaLL
Netop derfor tillader jeg mig at spørge dig om det samme, du som ikke har deltager i draften grundet bla. bla....... som afviste alle konstruktive forslag til løsninger.
Men du blander dig gerne i debatten på trods ! ;)
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 21 aug 2010, 15:48

Men kære walle.

Nu du hæfter dig så meget ved netop vandall ikke har deltaget i drafting på det seneste.

Nu da jeg kigger lidt på det så svare du da gerne for FAST men egentlig har man kun set Fast på ganske få gange til drafting men ser dem ikke poste eller være aktiv i dette forum. Men du svare for ML/FAST :) men lad os nu ikke bevæge den vej drafting var for alle og alle må skrive om de har deltaget alle gange eller enkelte gange eller overhovedet ikke.

Og mate hvad angår den defination af spawnraip du har påpeget du har postet i den anden tråd. Tja så er det jo netop at du egentlig siger at Assault må bruge alle de våben de vil samt holde inde i deres spawn og skyde ned mod obj uden vi må angribe, køretøjer uav og at4 stationary :) mvh Marksman
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 21 aug 2010, 15:50

Pænt goddag Walle
tja kan vel ikke se at det skader nogen steder at jeg for jeres server logfile at se, nu du sag at du jo kunne bevise via det at jeg har lavet spawn raip.
du kan også bare poste mit herinde det fylder vel ikke 32 sidder eller hvor meget. Så kan vi jo tage snakken derfra nu når det var så kæmpe problem. at jeg faldt i søvn nede i jeres spawn ML's udtalelse. så ville jeg gerne se det for så har jeg da ikke lige været inde og spille det samme spil som jeg har med team bravo. og i det hele taget kunne jeg da godt tænke mig at se sådan en logfile hvad den beskriver ligesom du snakke om procon :) mvh Marksman

Kik på billedet - jeg postede tidligere - ud fra hvilket du kan se området skytten og offret - så hvis man er opmærksom så skal der jo ikke megen energi til at se hvor du skød fra den aften !

Og Nej hr. "wasteOfMytime" jeg vil ikke bruge tid på at copy alle dine handlinger ud fra en 30 sider lang log fil !
Hvis du havde lidt Hmm fantasi kunne du jo besøge ProCon's hjemmeside og studere lidt (det kunne være at du lærte lidt) omkring hvilken info procon giver admins ;)

Lidt OBS så du ikke skal bruge unødig tid på projektet, så er hjemmesiden:http://phogue.net/?page_id=389
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 21 aug 2010, 15:55

Men kære walle.

Nu du hæfter dig så meget ved netop vandall ikke har deltaget i drafting på det seneste.

Nu da jeg kigger lidt på det så svare du da gerne for FAST men egentlig har man kun set Fast på ganske få gange til drafting men ser dem ikke poste eller være aktiv i dette forum. Men du svare for ML/FAST :) men lad os nu ikke bevæge den vej drafting var for alle og alle må skrive om de har deltaget alle gange eller enkelte gange eller overhovedet ikke.

Og mate hvad angår den defination af spawnraip du har påpeget du har postet i den anden tråd. Tja så er det jo netop at du egentlig siger at Assault må bruge alle de våben de vil samt holde inde i deres spawn og skyde ned mod obj uden vi må angribe, køretøjer uav og at4 stationary :) mvh Marksman

Hmm Hr. "wateMyTime" hvorfor mon =Fast= ikke deltager, du kunne jo spørge dem ;)

Hvad er det lige du ikke forstår, er det ordet "aktive" eller er det "handlinger" ?
Men OK, Jeg spilder da gerne 1 min på at oplyse dig !

Du kan uden problemer skyde ind i spawn området - men ikke du kan ikke være aktivt inde i område og så skyde på fjenden.
Og jo - du kan godt være i området - du bliver først ramt af server fortolkningen i det øjeblik du laver et KILL ! !

Get IT ?

Eller skal jeg aktivt sende en mængde ram ?
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf VandaLL » 21 aug 2010, 16:09

Netop derfor tillader jeg mig at spørge dig om det samme, du som ikke har deltager i draften grundet bla. bla....... som afviste alle konstruktive forslag til løsninger.
Men du blander dig gerne i debatten på trods ! ;)
Hey Walle - Jamen det skal jeg da gerne besvare.

For det første spørger jeg fordi, at det er på [SPARTA] forummet hvor
debatten kører, og derfor er det en del af vores ansvar at folk opføre sig
bare en smule civiliseret.

For det andet har jeg vist forklaret hvorfor jeg ikke deltog de 2 sidste
gange, og mener ikke at yderligere forklaring behøver at finde sted.
Men ikke desto mindre har jeg haft deltaget, hvilket også berretiger mig
til at stille ovenstående spørgsmål - (Igen - det forgår på [SPARTA]'s
forum)
Men jeg venter stadigvæk på dit svar.

Desuden har jeg på det seneste ikke henvendt mig til dig, eller andre på
nogen negativ måde så jeg vil gerne frabede mig, yderligere flabede
indlæg på dette forum.

Det gælder alle!

Mvh VandaLL
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 21 aug 2010, 16:48

Pænt goddag walle.
Igen igen beundre jeg dig, du gav mig ideen igen til et nyt navn wast-my-time. Ja faktisk ikke et dårlig navn.

Men jeg må da sige kære mate, at jeg længe har været inde og se efter hvad procon var, dog beundre jeg dig stadig for bare to dage siden sad du og råbte op om at du kunne bevise dit og dat at vi spawnraiped jeg står stadig uforstående over den omtalte spawnraiping, grundet at jeg kæmpede mig engang ud af jeres spawn fordi jeg var for langt væk da vi mistede obj. tja så morede jeg mig med at gå op og stikke lidt i jer når i stod ved UAV absolut ikke det jeg vil betegne som spawnraip og som du selv sag i tidernes morgen at det ikke var, og når jeg nu husker det så blev der sagt at der kom spawndelay på det vil sige en spawn safe for en person på 3 sec. hmm ja og jeg tror ikke folk blev skud inden for 3 sec. Og når ja nu når vi er ved det sag du jo også man må skyde ned i spawn, hmm tænk fyrtårn = overblik overalt hvad fjenden fortager, nej vi vil da ikke angribe det for at fjerne ham for han må jo ikke skyde os. hehe mate det er nu meget sjovt alt det her.

Og mate havde det nu været din side der vandt tja så havde det jo ikke været noget problem vel :) fordi du var på taber holdet, så blev det et problem, Og mate jeg kan godt forstå dit/ og holdet frustration at blive låst fast i spawnområde, jeg har idag snakket med en Klan som spiller meget kampe, og i de kampe spawnraiping er tilladt. Kan de sidde offensivt på fjenden og holde ham inde i spawn så gør de det med glæde, for en dygtig enhed kan låse fjenden fast og det kræver at man ikke lader frustrationen tage over men finde alternative midler til at komme igennem på.

Så i havde mange muligheder for at bryde igennem vores lille forsvars linje uden problemer men i valgte ikke at bruge jeres muligheder men tvært imod direkt at beskylde os for at ikke lave andet end at sidde i jeres spawn, men jeg må da indrømme at det er en god udtalelse til cv'et.

Og helt ærlig nu når i mener at vi spawnraipede jer, hmm føles det egentlig ikke lidt dum så kun at spille imod to mand jo for det er jo reelt det i siger er det så ikke rimelig nederen ikke at kunne køre igennem med atv, bradley, eller blackhawk mates :) helt ærlig kom op på hesten kæmp videre og ligge nogle slagplaner. Men kender jo kun næsten svaret for walle jeg ved i dine øjne har jeg altid været et røvhul og det er jeg i fleres øjne men sådan er livet man kan ikke gå igennem et game uden at få knups :) eller tabe :) mvh Marksman
Billede
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 21 aug 2010, 16:54

Men kære walle.

Hmm Hr. "wateMyTime" hvorfor mon =Fast= ikke deltager, du kunne jo spørge dem ;)

Hvad er det lige du ikke forstår, er det ordet "aktive" eller er det "handlinger" ?
Men OK, Jeg spilder da gerne 1 min på at oplyse dig !

Du kan uden problemer skyde ind i spawn området - men ikke du kan ikke være aktivt inde i område og så skyde på fjenden.
Og jo - du kan godt være i området - du bliver først ramt af server fortolkningen i det øjeblik du laver et KILL ! !

Get IT ?

Eller skal jeg aktivt sende en mængde ram ?

Tja jeg prøver igen mate.

Mine ram de er nu fine de sidder i min pc men ellers tak for tilbudet men er desværre ikke interesseret kan være mib han mangler nogen til hans pc skal jeg ikke kunne sige men ellers den blå avis ville være god så kan du tjene lidt på det.

Men for at du min mate forstår hvad det er jeg mener, så mener jeg at vis du bare kender punktet og højden så kan du holde i spawn og stå og skyde det ny obj i stykker efter din regler må vi ikke løbe op og slå ham ihjel kan du se hvad jeg mener ? eller skal det skæres endnu mere ud.

Du må ikke gå op i spawn for at knife vedkommende ved uav fordi du enten ikke kan ramme den eller fordi den er forlangt væk forstår du nu. hvad jeg mener assault kan alt defence må halvt.

og det er der jeg mener problemet ligger i kampe er der ikke de regler men for dig vil du/i havde regler, også helst til det er til jeres fordel fordi man ikke skal tænke ekstra eller handle ekstra udfra den konventinoel eller ukonventinoel modstander man nu har.
Billede

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster