Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 20 aug 2010, 14:28

For det første.. Rookie det gør mig ondt med dit tab.. føler med dig..

For det andet har jeg fulgt med i denne debat (og alle de andr) som alle omhandler regler.. måske jeg ikke har "ret" til at blande mig da jeg ikke spiller, men har spillet og overvejer at begynde, men bliver da helt skræmt af alle de regler.. Hvorfor ikke bare spille spillet som det er? Hvis man i fodbold skal møde nogle man ikke kan klare, kan man da heller ikke bare bestemme at modstanderen skal sparke med deres dårlige ben? Spil da spillet som det er bygget til, og tag det som en udfordring at der skal kæmpes lidt..

Forstår udemærket folks frustrationer, for det er da sur røv at blive jordet konstant, men måske man så skulle kæmpe lidt hårdere og evt. ændre ens taktik? Har selv spillet med BF 2, og der kunne man også blive røvpulet gevaldigt, men det gør da bare udfordringen mere spændende, selvfølgelig kun hvis man er den type person der ikke bare bliver arrig så..
Så prøv at nu spillet som det er lavet.

Og til nogle andre.. Kommer man ind på en server, hvor der så er div. regler, så respektere da de regler og overhold dem.. Alt andet er da respektløst..

Synes virkelig at det er sørgeligt at drafting allerede er ødelagt fordi at man ikke kan respektere hinandens regler.. At man mener at folks regler er noget pis, kan man sagtens ytre sig om, men stadig respektere dem og overholde dem når man spiller på serveren.. Hvis der virkelig er foregået det spawnraping i går, og det var forbudt på serveren, så synes jeg sku det er respektløst.. Så er det bedre at blive væk..

Boogey out..
Senest rettet af [SPARTA]Boogeyman 20 aug 2010, 14:39, rettet i alt 1 gang.
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 20 aug 2010, 14:33

Når jeg er til drafting ser jeg det som en kamp mellem to hold og den der har den bedste taktik, vinder for det meste i dette tilfælde var det os fordi vi havde en taktik vi havde også en våben fordeling. Og jeg blev bedt om at tage snipern jeg er komplet ligeglad hvilket våben jeg spillere med jeg udføre den opgave jeg bliver bedt om.

Vis dette bare skulle være en hyggespil skulle vi nok bare sidde på en åben server og og lege rundt som vi selv vil. Jeg er totalt ligeglad hvad min frag den siger enten så er den god eller så er den dårlig og hvad så.

Men åbenbart har jeg set hele det drafting forkert derfor er det med stor beklagelse at jeg har som ML egentlig siger ødelagt dræft og dermed vælger jeg også at forlade dette drafting så folks ønsker kan gå i opfyldelse. Så burde ML ikke havde mere at blive sure, irriteret eller hvad dælen man skal sige.

Håber i fortsætter med at havde en god draft. Jeg har fundet en anden vej til nok en bedre løsning for mig og ML.

ML jeg takker self for det tid jeg har mødt jer, det har været hyggeligt jeg vil stadig ikke havde noget bad feelings agianst you lige meget hvor meget man truer el. ik MIB.

Men tak for denne gang.


( BILKA ER GÅET TØR FOR TUDEKIKS HENT DET VED FAKTA)
Billede
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf VandaLL » 20 aug 2010, 15:18

HooaH Alle...

Hvad sker der lige for drafting??
Så vidt jeg husker, blev drafting idéen taget op igen for at alle kunne
hygge sig sammen!

Ja, jeg er modstander af at vi smider regler ind i draftingen, og mener
stadigvæk at det er en dårlig idé, at begrænse spillet på den måde.
(Sorry ML, men det er min holdning - no offense)

Men come on, drafting handler om at vi kan hygge os sammen...
Ja, der er 2 hold der kæmper imod hinanden, men vi ved jo alle at det
er folk vi kender og har snakket med gentagne gange, så der er ingen
grund til at gå vildt amok.

Jeg mener selv at de 2 første drafting aftener var de fedeste, da folk
bare kom for at have det sjovt, og hygge sig.
Jeg har ikke deltaget de sidste 2 gange, en gang i protest og anden
gang grundet IRL
(en AA3 gamer fra tyskland er på besøg her i nordsjælland)

Så inden alle går totalt amok igen, så prøv lige at spørg jer selv,
hvorfor i kommer til drafting, inden i skriver næste indlæg.
Det gælder alle!
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf =3000=kaiserholm » 20 aug 2010, 20:15

Nu må jeg jo hellere svare tilbage, så der bliver holdt gang i bålet!

Venom: Lavede du lige en reference til joken om JYSKE betjente. Good one. Den gjorde godt nok NAAAASSS.

MIB: Vi snakker da alle om drafting, ikke sandt! Derfor må alle da kommentere på emnet! drafting skulle være for alle(hvis man altså indordnede sig under ML's moralsk korrekte regelsæt).
Jeg anerkender bestemt Walles evne til at være i luften med UAV i 20 min. Jeg anser det faktisk som en imponerende skill. Og ikke noget negativt eller sarkastisk i ovennævnte. MEN

1: Står man med UAV'en i spawn og holder den så lang væk, at fjenden ikke kan se den, så må fjenden vel løbe til spawn og tage sig af det! Alt andet er da hjernedødt.
2:Hvis man som defence kan komme hele mappet igennem og ende i assaults spawn uden at dø, og tilmed få fjenden under pres der således, at fjenden ikke kan rette fokus mod OBJ, er det så ikke skills?

Walle: Jeg sammenligner da ikke de 2 spil???? Jeg fremsiger blot min lille teori om, at du og dine fælles stadig (mentalt) befinder jer i et andet spil(AAO)!
Har denne tanke nogensinde slået dig: Hvad fanden, der er nogen i vores spawn! Alle mand på dem og rens ud, så vi kan komme frem til OBJ???????????????
NÆ nej, det bliver kun til, at hvis du ikke kan spawne i ro og mag, ryge en smøg med den ene hånd og løbe hen til UAV'en med den anden, så vil du ikke lege!
Og slutteligt, hvornår nedlagde GUD arbejdet og overgav tjansen til dig, siden du nu er blevet moralens absolutte trendsætter?

Og Vandal, jeg har netop spurgt mig selv, hvorfor jeg ikke har været til drafting de sidste 2 gange! Og derfor postede jeg videre!
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf VandaLL » 20 aug 2010, 21:03

Og Vandal, jeg har netop spurgt mig selv, hvorfor jeg ikke har været til drafting de sidste 2 gange! Og derfor postede jeg videre!
Cool nok kaiser.

Jeg er glad for at du tænkte over det, eller bare forgav at tænke over det
Folk kender vist min klare holdning angående spillet, så der er ikke nogen grund til at jeg uddyber det yderligere.

Men vær venlig bare lige at tænke jer om hvad det er i skriver engang,
det gælder både [SPARTA], =3000= & ]ML[DK].

For at være ærlig, så er jeg begyndt at være træt af at se på den gang brok, pis og papir der bliver ytret her.
Hvis folk ikke har noget konstruktivt at sige, så lad vær med at lave indlæg, det er blandt andet derfor jeg ikke har
lavet yderligere indlæg, selvom jeg skam har haft lyst.

Så igen, beder jeg jer om lige at lade de små grå arbejde engang, inden i laver yderligere indlæg.

Mvh VandaLL
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 20 aug 2010, 21:24

Nu må jeg jo hellere svare tilbage, så der bliver holdt gang i bålet!

Venom: Lavede du lige en reference til joken om JYSKE betjente. Good one. Den gjorde godt nok NAAAASSS.

MIB: Vi snakker da alle om drafting, ikke sandt! Derfor må alle da kommentere på emnet! drafting skulle være for alle(hvis man altså indordnede sig under ML's moralsk korrekte regelsæt).
Jeg anerkender bestemt Walles evne til at være i luften med UAV i 20 min. Jeg anser det faktisk som en imponerende skill. Og ikke noget negativt eller sarkastisk i ovennævnte. MEN

1: Står man med UAV'en i spawn og holder den så lang væk, at fjenden ikke kan se den, så må fjenden vel løbe til spawn og tage sig af det! Alt andet er da hjernedødt.
2:Hvis man som defence kan komme hele mappet igennem og ende i assaults spawn uden at dø, og tilmed få fjenden under pres der således, at fjenden ikke kan rette fokus mod OBJ, er det så ikke skills?

Walle: Jeg sammenligner da ikke de 2 spil???? Jeg fremsiger blot min lille teori om, at du og dine fælles stadig (mentalt) befinder jer i et andet spil(AAO)!
Har denne tanke nogensinde slået dig: Hvad fanden, der er nogen i vores spawn! Alle mand på dem og rens ud, så vi kan komme frem til OBJ???????????????
NÆ nej, det bliver kun til, at hvis du ikke kan spawne i ro og mag, ryge en smøg med den ene hånd og løbe hen til UAV'en med den anden, så vil du ikke lege!
Og slutteligt, hvornår nedlagde GUD arbejdet og overgav tjansen til dig, siden du nu er blevet moralens absolutte trendsætter?

Og Vandal, jeg har netop spurgt mig selv, hvorfor jeg ikke har været til drafting de sidste 2 gange! Og derfor postede jeg videre!
Jeg har i et par dage søgt på diverse foraer osv for at finde ud af hvad den generelle holdning er til spawn raping/camping og i denne søgen er jeg kommet forbi en server admin der så passende siger hvad jeg mener: Jeg har intet mod spawn raping/camping som sådan, men det er forbudt på vores server alligevel. Grunden??? Det ødelægger gamet for så mange, hvilket resulterer i tomme servere og det er vi jo ikke interesseret i vel? Det er ikke nogen moralprædiken, men lige lidt stof til eftertanke, ingen er interesseret i at betale for en tom server og hvis ikke i kan indse det, så har jeg godt nok ondt af jer..
Signing Out!!


Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 20 aug 2010, 21:40


Jeg anerkender bestemt Walles evne til at være i luften med UAV i 20 min. Jeg anser det faktisk som en imponerende skill. Og ikke noget negativt eller sarkastisk i ovennævnte. MEN
Hvis man har fulgt med i de tråde der har været om draften, så vil den oplyste board bruger vide at jeg intet har imod når man løber ned og får mig af UAV'en, da netop denne er næsten umulig at ramme når man ikke er en god skytte.
Men når man aktivt camper i spawn med det ene formål at skyde forsvarsløse fjender ja så er man en lav person.

Hvis man som defence kan komme hele mappet igennem og ende i assaults spawn uden at dø, og tilmed få fjenden under pres der således, at fjenden ikke kan rette fokus mod OBJ, er det så ikke skills?
Jo det er skills LOL, men var det så bare det de omtalte personer gør, men nej det har de ikke evnerne til, de gemmer sig som feje hunde, når der er deres spawn falder, gemmer sig så de kan komme frem når fjenden er gået til angreb på næste obj.



Walle: Jeg sammenligner da ikke de 2 spil???? Jeg fremsiger blot min lille teori om, at du og dine fælles stadig (mentalt) befinder jer i et andet spil(AAO)!
Tja, det er der måske noget om, og hvilket spil er det så lige I er låst i ?

Har denne tanke nogensinde slået dig: Hvad fanden, der er nogen i vores spawn! Alle mand på dem og rens ud, så vi kan komme frem til OBJ???????????????
En opgave som bliver umulig når man ikke kan spawne uden at DØ ;)

NÆ nej, det bliver kun til, at hvis du ikke kan spawne i ro og mag, ryge en smøg med den ene hånd og løbe hen til UAV'en med den anden, så vil du ikke lege!
Gentager gerne mig selv, så selv den sløveste kan være med, det har intet med UAV killing at gøre, men CAMPING I SPAWN SOM EN LILLE HUND DER HAR MISTET SIN MADSKÅL.

Og slutteligt, hvornår nedlagde GUD arbejdet og overgav tjansen til dig, siden du nu er blevet moralens absolutte trendsætter?
Tja, hvis du nu har fulgt med på TS/forum så ville du vide at 90% af deltagerne ikke kan lide de fjolser som kun kan den ene ting, SPAWNKILLING !
Trendsætter nej tak, men jeg lytter gerne til dem som deltager i debatten - og gjorde de få fjolser også dette så ville de ændre deres spille stil ;)

Og nej hvor var det sjovt at høre netop de samme fjolser HYLE OP som røvpulet kællinger da de netop ikke kunne passe deres spawn raping i sidste uge da vi spillede conquest ;)
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 21 aug 2010, 07:20

Pænt godmorgen til ML samt andre forum deltager.

Helt ærlig Kære alfa hold på ingen tidspunkter har jeg/ stap siddet fast i jeres skide spawn. For midt vedkommende og nu er jeg rimelig ligeglad med hvad her mib siger, da vores første spawn faldt sad jeg oppe på klippevægen foran vores gamle obj, for at jeg kan flytte mig skal jeg ligesom ned og forbi jeres nye spawn, jeg møder to fjender på vejen som jeg skyder og løber videre ned.
De gange hvor jeg har været oppe og knife jer har jeg ikke siddet i jeres spawn men siddet offensiv hvor min opgave var at holde højre flanke fri fra fjender samt rapportere vis der kom kampvogn samt uav.

Men helt ærlig det er jo håbløs at prøve at forklare jer noget, grundet at i ved alt lige som forrrig drafting jeg var med, hvor min venlige fjende til mib sad og beskyldte mig for at sidde i spawn, Korrekt mib jeg sad i spawn men ikke i jeres men i vores eget, Og at i ved alt ja self, gør i det i er jo trods alt ML/ admins så hvad jeg siger og mit hold siger har jo ingen indflydelse på jeres påstande om spawnraping.

Ja jeg sad i fyretårnet og ja jeg skød ned i jeres spawn ja jeg kaldt mortar ned i jeres spawn ja jeg skød når i prøve at rykke frem, alt det kan jeg sige ja til. Men det er stadig væk fra vores område af, og i har de samme muligheder for at skyde mig som jeg har at skyde jer.

Men det er jo nemmere at sparke til en mand alligvel ikke kan li, det er jo ikke første gang men op til flere gange at jeg desværre også er beskyldt for at cheate og alt muligt andet crap ML men det kan i sikkert ikke huske fordi sådan gør i ikke i er nogle høflig voksne mennesker, der ikke blander privat liv og gamer livet sammen. I vinder og taber med samme sind, og er rigtig gode spiller. I ved hvordan spillet skal spilles og alle andre der ikke spiller efter jeres ønske er spiller kun for frag:)

Kære ML.
At det har været så kæmpe et problem for jer er jeg virkelig ked af, og sjovt nok har jeg spillet på utalt af server hvor spawnraiping ikke er lovlig, og ved du hvad det sjoveste af det hele er har spillet på samme måde og har ikke fået en eneste advarsel eller kick eller for den sags skyld bann. Selv om det er admins på og jeg skyder dem, det jeg har set mest af er fucking sniper.

Og at i så ikke er mand nok til at tage en stille og rolig snak på ts, uden man skal blive bombarderet med lort, tja hvor er jeres voksne aldre henne det virkede mere som små teenager, der har fået en omgang røvfuld på en server og var græde færdig, dette er ikke for at provokere på nogen måde. Jeg har den dybeste respekt for jeres Klan og jeres måde at spille på. Jeg spiller som mit hold ønskede jeg skulle spille, og med den taktik vi havde kom vi også længst, men når vi nu snakker jeres taktik hvor var jeres henne ? var det bare at løbe rundt og skyde lidt til højre og venstre, ville jo være en mulighed, at man lave holdene efter skills. At man lave hold som har deres specialitet så man som vi gjor på team bravo havde en assault en medic en engineers og en recon og man så melder hele tiden hvor fjenden er vis sniperen er spottet skal han bare nedkæmpes. ligesom man vil nedkæmpe snigskytter de for alt det de kan få i hovedet for de i hovedet.

Og nu ved jeg ML kommer og smider lort i hovedet igen på mig men det overlever jeg nu nok. Og med alt respekt for team alfa/ ML i gjor et godt stykke arbejde men i var for langsomme til at bryde den linje vi havde.
Senest rettet af [AoR]The-marksman 21 aug 2010, 11:28, rettet i alt 1 gang.
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 21 aug 2010, 07:52

Men helt ærlig det er jo håbløs at prøve at forklare jer noget
Jeg har ikke noget behov for at du forklare mig noget om dine handlinger - handlinger som taler sit eget sprog.
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 21 aug 2010, 08:03

Pænt godmorgen til walle.

Nej du har ikke brug for at jeg forklare dig noget, Du ved jo alt du mener jo du kan se alt, og du er jo så rutineret at du ikke behøver at lære noget.

Du er ikke engang så moden til at indrømme at også selv du kan lave fejl, og give en undskyldning nej for alt det du laver jo det rigtige, men realiteten, Er at jeg ikke har spawnraipet jer andet end da jeg rykkede mig fra mit sniper spot til mit nye, og som du selv siger man må godt knife uav manden som jeg har gjort og derved smuttet, men da ML holder sammen så sad jeg self oppe i jeres spawn hele gamet igennem, og de eneste kill jeg fik var jo kun ved at sidde i jeres spawn og skyde jer.

Team bravo jeg beklager virkelig at jeg ikke har været til hjælp i følge ML sad jeg oppe i fjendens spawn og raipede dem det var jo det eneste jeg kunne finde ud af, er virkelig ked af at jeg ikke havde nogle indflydelse på gamet. Og kunne hjælpe jer med at bekæmpe fjenden andet end i deres spawn.

ML med alt respekt i har jo ret alle sammen, jeg sad jo ikke og lavede andet end at være i jeres spawn. det er self mig der sidder og lyver for samtlig folk i drafting, ML har ret og self gjor jeg alt for at ødelægge draften.

ML er der flere ting jeg skal beklage og undskylde sådan til i kan holde jeres hoved højt :) så gør jeg gerne dette for jeres skyld Mvh Marksman
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 21 aug 2010, 08:18

Pænt godmorgen til walle.

Nej du har ikke brug for at jeg forklare dig noget, Du ved jo alt du mener jo du kan se alt, og du er jo så rutineret at du ikke behøver at lære noget.

Du er ikke engang så moden til at indrømme at også selv du kan lave fejl, og give en undskyldning nej for alt det du laver jo det rigtige, men realiteten, Er at jeg ikke har spawnraipet jer andet end da jeg rykkede mig fra mit sniper spot til mit nye, og som du selv siger man må godt knife uav manden som jeg har gjort og derved smuttet, men da ML holder sammen så sad jeg self oppe i jeres spawn hele gamet igennem, og de eneste kill jeg fik var jo kun ved at sidde i jeres spawn og skyde jer.

Team bravo jeg beklager virkelig at jeg ikke har været til hjælp i følge ML sad jeg oppe i fjendens spawn og raipede dem det var jo det eneste jeg kunne finde ud af, er virkelig ked af at jeg ikke havde nogle indflydelse på gamet. Og kunne hjælpe jer med at bekæmpe fjenden andet end i deres spawn.

ML med alt respekt i har jo ret alle sammen, jeg sad jo ikke og lavede andet end at være i jeres spawn. det er self mig der sidder og lyver for samtlig folk i drafting, ML har ret og self gjor jeg alt for at ødelægge draften.

ML er der flere ting jeg skal beklage og undskylde sådan til i kan holde jeres hoved højt :) så gør jeg gerne dette for jeres skyld Mvh Marksman

Marksman - Grundet at jeg/vi ikke deltager i draften længere så ser jeg ikke nogen grund til at forsætte en debat med dig om emner hvor vi aldrig kan opnå enighed.
Men jeg ville ønske at du kendte til ProCon så ville du også vide at man grafisk kan se hvor folk er !

Men Jo, du har dog ret i at også jeg begår fejl, før draften i torsdags lavede jeg en kæmpe brøler "kom nu marksman"
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 21 aug 2010, 08:27

Kære walle.

Ja det var nok den største fejl du gjor, jeg sag nej grundet jeg ved drafting ville ende på denne måde som den gjor og ja walle man kan jo sige grundet nogle enkelte folk om det så er ML eller Om det er min skyld kan nok diskuteres. Men sådan går det jo.

Procon er sikkert dit elskede admin pannel kender det ikke da jeg selv ikke er admin, men så må jeg da helt ærlig indrømme at enten så prøver du på at bort forklare ting og ellers må du jo ligge besviserne på bordet :) det var jo det du truede med overfor dumle så du er hjertens velkommen jeg har ikke noget at skjule.

Men i tilfælde af at det er den radar der gør tegn på hvilken retning du er skudt i kan jeg rolig fortælle dig at den ikke er 100% rigtig nok nærmere 70 procent.

Og nu du er igang kan du jo også lige tælle alle de spawnraip jeg har lavet :) til drafting
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 21 aug 2010, 09:53

Men i tilfælde af at det er den radar der gør tegn på hvilken retning du er skudt i kan jeg rolig fortælle dig at den ikke er 100% rigtig nok nærmere 70 procent.
Jeg er helt enig med at den ikke er 100% rigtig - men den er nede på +/- 10 meter, tidligere omtalt omkring safezone opsætningen.

Og jo, man kan let se hvor folk opholder sig, ikke om de er i busk eller huset lige bag busken, men området kan man 100% angive.

Billede
LightThisCity88 rammer XLolle - og kender du mappet Isla Inocents - så kan du også se at de begge opholder sig ned i "byen"
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf [AoR]The-marksman » 21 aug 2010, 10:20

Men så kan du da smide logfilen herinde fra drafting så kan vi da se hvordan og hvorledes :)
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting 19 Aug. 2010 Kl. 20.30

Indlægaf Walle » 21 aug 2010, 11:13

Men så kan du da smide logfilen herinde fra drafting så kan vi da se hvordan og hvorledes :)

LOL vil du have den totale fil fra den 19?
en tekst fil på 3.5 mb.

eller skal jeg kun tage det afsnit hvor du (Recon-Alfa-team aka AoR-The-Marksman) er aktiv ?

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster