Drafting Udvalg

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...

Drafting Udvalg

Afstemning sluttede 22 aug 2010, 17:02

For Drafting Udvalg
7
50%
Imod Drafting Udvalg
7
50%
 
Afgivne stemmer: 14
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Drafting Udvalg

Indlægaf AzTek » 15 aug 2010, 17:02

Hunter's har forslået et drafting Udvalg mellem de forskellige Claner som er ML / 3000 / SPARTA så ville jeg høre om det var en god ide


så jeg har sat et poll op der vil køre ind til på søndag så kom med jeres input og skrive en kommentar
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 aug 2010, 17:28

Hooah AzTek!

God idé og SPANK'eren har voter FOR ET UDVALG...!

Så skal jeg nok holde min kæft, så længe jeg kan, hvis de ting som bliver besluttet, ikke passer "The Dark Sexual OverLord"...! Kan man høre et lettelsens suk brede sig... :lol:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf =3000=Rookie » 15 aug 2010, 18:20

Som jeg skrev på den anden poll, synes det er en god ide. Men det behøver jo ikke kun være mellem =3000=/[SPARTA]/]ML[DK].

Skulle der være andre andre claner, synes jeg de skal ha lov at melde på banen.
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf [SPARTA]Peace » 15 aug 2010, 23:37

hehehe Hvad pokker laver et drafting udvalg ????

Hvis det betyder at I skændes et andet sted så fint med mig bare jeg ikke skal se/læse/involerer mig så giv gas.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf =3000=Rookie » 15 aug 2010, 23:39

hehehe Hvad pokker laver et drafting udvalg ????

Hvis det betyder at I skændes et andet sted så fint med mig bare jeg ikke skal se/læse/involerer mig så giv gas.

Har du på noget tidpunkt følt dig presset til at læse eller ytre dig herinde??? Spørg kun fordi jeg er lidt tvivl på dit indlæg der... PEACE
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf [SPARTA]Peace » 15 aug 2010, 23:54

Hey Rookie

Nej intet pres. Er bare ved at være træt af hele balladen vedr. drafting.

En smuk ide om fælles sjov og ballade en torsdag aften er kørt så langt ud på et sidespor at jeg syntes det desværre er blevet en hel parodi.

Jeg forsøgte at finde lidt info vedr. drafting udvalg men syntes ikke at støde på noget. Derfor mit spørgsmål angående hvad det skulle lave.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf AzTek » 16 aug 2010, 02:36


Nej intet pres. Er bare ved at være træt af hele balladen vedr. drafting.

Hallo Peace det er da ikke dig denne ballade går ud over så måske skulle du bare lukke skuffen undskyld mit fransk....
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf =3000=Rookie » 16 aug 2010, 02:45

Hey Rookie

Nej intet pres. Er bare ved at være træt af hele balladen vedr. drafting.

En smuk ide om fælles sjov og ballade en torsdag aften er kørt så langt ud på et sidespor at jeg syntes det desværre er blevet en hel parodi.

Jeg forsøgte at finde lidt info vedr. drafting udvalg men syntes ikke at støde på noget. Derfor mit spørgsmål angående hvad det skulle lave.
Det kommer til at omhandle at en fra hver clan har noget at skulle ha sagt ang draft. Så ML/sparta/=3000= ikke laver deres egne regler. Sådan så alle claner involvere hvad der skal ske til næste gang vi drafter.

Her i torsdags spille vi conquest med safezoner. Safezoner gør at en enemy ikke kan lave aktive handlinger i fjendens spawn, uden at dø selv. Nu på torsdag prøver vi med noget der hedder shield, det gør at når man spawner, er man urørlig i 3 sec...
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf [AoR]The-marksman » 16 aug 2010, 19:27

Pænt godaften.

Har pænt stemt nej, grundet at jeg mener at det drafting lederen der står for at køre de ting, så kan vi andre komme med forslag til hvad vi synes der skal prøves, at sidde og diskutere og bruge tid på det ene og det andet kan jeg ikke se skulle bringe noget, vi er trodsalt voksne og burde kunne finde ud af det, uden vi skal havde udvalg til dit og dat.
En leder en vej frem, et udvalg million veje frem ligesom politik.

Mvh Marksman
Billede
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf [AoR]The-marksman » 16 aug 2010, 19:29

[SPARTA]AzTek


Hmm flot ordvalg overfor en klan medlem. Beundre det.


Peace har faktisk fat i noget hvor fedt er det at sidde og læse mudderkastning end at sidde og læse en ordentlig debat.

Tænke tænke tænke.

Mudderkastning = Mudderkastning irritationer uenighed tilsvining af alt og alle.

Debat= Konstruktiv forslag videre udvikling, tage nye udfordinger op nye måder at gøre ting på :)

Peace du har sku da komplet ret i det du siger mvh Marksman
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf =3000=Rookie » 16 aug 2010, 20:22

Peace du har sku da komplet ret i det du siger mvh Marksman... WRONG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det kommer til at begrænse alle de her poll's, og der blir snakket lidt folk indbyrdes, og derigennem vil man kunne komme til at prøve nogle forskellige ting igennem....

Det er hvad jeg vil tro om det....
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf [SPARTA]Peace » 17 aug 2010, 17:58

Det var lige præcis min tanke omkring min negative kommentar. Jeg har helt mistede det meste af min lyst til at drafte da det ender i en mudderkastningskonkurrence. Så jo Aztek det går også ud over mig.

Jeg syntes dog det er en fin ide at en person fra hver klan sætter sig ned og snakker sammen om hvad draften skal indeholde. Det bør vel også minimere chancerne for bitching.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf =3000=Rookie » 19 aug 2010, 00:53

Det bør vel også minimere chancerne for bitching.
Lige præcis...
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf AzTek » 19 aug 2010, 10:46

[SPARTA]AzTek


Hmm flot ordvalg overfor en klan medlem. Beundre det.
Du er vist den sidste der skal fortælle mig hvordan jeg skal snakke til folk Orla!!!!!
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf [AoR]The-marksman » 19 aug 2010, 15:38

Pænt goddag hr aztek.

Det forkommer mig nu hellere ikke at jeg kunne finde på at fortælle hvordan du burde snakke til folk, det er jo helt åbenlys opgivet på forhånd.
Man ser jo at din intelligent niveau ligger så meget højere end andres, det er jo bare måden du snakker til andre folk på, både i forum og i ts øje med men, kan se det er jo egentlig håbløs du kender jo ikke ordet respekt, eller jo du har nok hørt om det men det er nok et fremmedord for dig lige som en ordentlig opførsel overfor folk i og uden for klan. Men det skal jeg da ikke gøre mig klog på. Du viser jo vejen og sparta udaf til respekt for det godt arbejde aztek.
Og jeg ville egentlig bede dig om at tiltalte mig med mit game navn frem for mit civile navn. Hvis du dog kan finde ud af det.
Mvh Marksman
Billede

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ahrefs [Bot] og 9 gæster