Drafting Udvalg

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...

Drafting Udvalg

Afstemning sluttede 22 aug 2010, 17:02

For Drafting Udvalg
7
50%
Imod Drafting Udvalg
7
50%
 
Afgivne stemmer: 14
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 19 aug 2010, 17:56

NU STOPPER I SKU.

nu har det endeligt lykkes os at få stoppet det her mudderkastning og INGEN skal begynde igen.

MarksMan. hvordan aztek snakke til folk er helt og andeles hans problem og gider folk ikke hører på ham siger de det vel til ham. Desuden ved mange i sparta, at Aztek kan kalde en for alverdens skælsord og vi alle at han som regl ikke mener noget med det. og alt er glemt derefter.


OG for lige at få det hele på det rene. så er respekt det sidste du skal belærer folk om. da jeg utalige gange har hørt dig gå og bagtale folk på ts osv. men når de så er på tsén så siger du ingenting til dem.

men den her diskution skal ikke forgå her. Hvis i lyster så kan i oprette en ny tråd i OFF topic.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf Cobra » 19 aug 2010, 18:59

NU STOPPER I SKU.

OG for lige at få det hele på det rene. så er respekt det sidste du skal belærer folk om. da jeg utalige gange har hørt dig gå og bagtale folk på ts osv. men når de så er på tsén så siger du ingenting til dem.

men den her diskution skal ikke forgå her. Hvis i lyster så kan i oprette en ny tråd i OFF topic.
Tror nok lige at du burde holde næsen ved dig selv når du ikke har værret på hunter .
og så skal DU nok ikke belære nogle noget såå SSSSSHHHH
når man råber op med TAG på er et det i Clanens ånd ..
IM THE CARL GUSTAV KING
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf Walle » 19 aug 2010, 21:38

MarksMan.
OG for lige at få det hele på det rene. så er respekt det sidste du skal belærer folk om. da jeg utalige gange har hørt dig gå og bagtale folk på ts osv. men når de så er på tsén så siger du ingenting til dem.
x4
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 19 aug 2010, 21:41

MarksMan.
OG for lige at få det hele på det rene. så er respekt det sidste du skal belærer folk om. da jeg utalige gange har hørt dig gå og bagtale folk på ts osv. men når de så er på tsén så siger du ingenting til dem.
x4
x20000000000000000000000000000

Headhunter, du er sgu for sej....
Senest rettet af [SPARTA]MiB_DK 19 aug 2010, 21:42, rettet i alt 1 gang.
Signing Out!!


Billede
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf Venom » 19 aug 2010, 21:42

MarksMan.
OG for lige at få det hele på det rene. så er respekt det sidste du skal belærer folk om. da jeg utalige gange har hørt dig gå og bagtale folk på ts osv. men når de så er på tsén så siger du ingenting til dem.
x4
x20000000000000000000000000000
X8000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf [SPARTA]Peace » 20 aug 2010, 23:20

Kan vi ikke alle mødes en dag og få målt de tissemænd ??? Så kan vi også lige finde ud af hvem der har de største nosser og så lægge diskutionen død der.

Jeg er ved at være så træt af folks utallige kommentarer og mudderkastningen..... Få nu bare taget målene og kom videre.

Tag dog og gå ind og skyd hinanden i spillet i stedet for at hyle herinde som kællinger om gammelt nag.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Ida
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 apr 2010, 01:42
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf Ida » 21 aug 2010, 07:17

HA! Peace, godt sagt..
Billede
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf [AoR]The-marksman » 21 aug 2010, 07:23

hehe peace du har da ret i noget, der igen igen men hvad gør man så når folk og græder i gamet ? skal man så bare løbe rundt med en pistol m9 og en kniv :) hehe godt at du snart er online man savner jo helt at se dig game :D
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf =3000=Rookie » 24 aug 2010, 14:35

Godt der er så mange der vælger IKKE at ha et udvalg, når vi nu står med een (AZTEK) som kun kan flytte tråde.

Hvad sker der aztek? Du går ind og flytter en tråd, fra en af de mest læste sider på sparta forum for tiden, om en kamp der skal spilles IMORGEN.

Ka godt se du har flyttet tråden og skrevet det. Men imorgen ku du helt ha slettet den....

Hvad med du kommer med imput angående drafting.

Muligvis du kan forklare hvorfor den kamptråd gjorde så ondt på dig herinde, eller er du bare snorelige korrekt?

Spørg sku lige fordi der kom smule tvivl der....
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf AzTek » 24 aug 2010, 18:06

det piner mig at se at folk har så meget i mod et udvalg...

så det blir desværre ikk til noget :(

og Rookie mhs til [AOR]FoX's tråd kan jeg sige at den ikk har noget med drafting at gøre så det er derfor jeg har flyttet den... håber det var svar nok..


og hvad drafting angår er jeg som sagt lige kommet tilbage efter et par uger i det københavnske så skal nok få postet noget senere i dag :)
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf [AoR]The-marksman » 24 aug 2010, 18:12

Nå nej aztek det er det nok ikke lol lol lol. Men det har da helt sikkert med Spartas clanwars at gøre :).

Det er jo derfor at det er folk fra drafting der er blevet spurgt om de ville være med de eneste der ikke er spurgt er ML da de har valgt at trække sig fra drafting. Men nej self når du siger det har det ikke noget med draft at gøre.
Beklager jeg ikke spurgte dig af først Aztek initativ fremfor ikke en skid:) mvh Marksman
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf =3000=Rookie » 24 aug 2010, 18:47

[quote

og Rookie mhs til [AOR]FoX's tråd kan jeg sige at den ikk har noget med drafting at gøre så det er derfor jeg har flyttet den... håber det var svar nok.. quote]

Tillykke med dit langt rækkende svar, det er dig der styre herinde...

Jeg er tilbøjelig til at kalde det små sko det der. Men nok om det.

Glæder mig til at se noget post omkring drafting torsdag.
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting Udvalg

Indlægaf =3000=Rookie » 25 aug 2010, 01:51

det piner mig at se at folk har så meget i mod et udvalg...

så det blir desværre ikk til noget :(
Da jeg ved nogle af dem der har stemt, er IKKE deltagere af drafting i fremtiden, så muligvis vi kunne lave en ny afstemning omkring det her udvalg????

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster