[SPARTA] Julefrokost 7-9 januar 2011 -Hvem, Hvad og Hvordan-

Julefrokosten d.7/9 januar 2011 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA] Julefrokost 7-9 januar 2011 -Hvem, Hvad og Hvordan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 sep 2010, 18:46

Hooah Kids!

------------------------ [SPARTA] -----------------------------

Sneøl... Sneøl... Sneøl... J u l e f o r k o s t Sneøl... Sneøl... Sneøl...

----------------------------------------------------------------

Dato : d. 7-9 januar 2011...

Sted : Hunters HuntingLogde, Hårupgade 5.b, 8740 Brædstrup




HuskeListe : 2 stk. gaver til PakkeRæs á ca. 20-30kr.

Vejledende Program :
Fredag - Jeg regner med, at dem der kommer allerede fredag mødes i løbet af sen eftermiddag/aften.

Mon ikke aftenen forløber med at snakke, lære de nye folk lidt og kende og så en kop øl eller to... :wink: Eller finder vi jo nok et flere, mere eller mindre skumle værtshuse, til brug efter mørkets frembrud... MEN HUSK, AT FORDI MAN DELER EN ØL FREDAG, SÅ HAR MAN FANDENSPARKENDE AT VÆRE I TOPFORM TIL LØRDAG, HVOR DET STORE SLAG SKAL STÅ!!!
Vedr. soveplade, så er alle mand vel så seje dræbermaskiner, at vi kan tage et liggeunderlag + pose med og finde en gulvplads.

Menu Fredag : Forslag modtages gerne(forudsat folk vil stå for det), ellers pizza...

Lørdag - Hovedet sættes lige på og yngste mand sendes til bageren. Efter hindbærsnitte og Gammel Dansk indtagelse, sendes indkøbsholdet ud i byen og shoppe. Her FORVENTES det, at man indfrier den "kvaje-gæld" man har oparbejdet i løbet af året i bl.a. Forum!!! . Resten sætter deres bærbare til og bytter hudfilm o.lign(Catten har en SPECIELT stor samling, ved jeg!)...
Dem der først ankommer i løbet af lørdagen afhentes...(SENEST kl. 12-13).

Vi samles hurtigst muligt, hvis man ikke allerede er der. Så forberedes det store MADSVINERI og en balje fyldes med SNAPS!!!
Efter sild/SNAPS er jeg formentlig ikke længere i stand til at stå for noget som helst, så resten af aftenen går med druk, spisning evt. partygames/pakkeræs...
Sidst på aftenen kan de lokale værtshuse vist stadig besøges, hvis man er i stand til den slags. Personligt forventer jeg ikke at være i stand til at stå på benene, på daværende tidspunkt...!!! :oops:
Vedr. underbringelse, så gentager vi succes med at score nærmeste sofa eller bedste gulvplads, når man ikke længere kan stå på benene...

Søndag - Dagen bruges i store træk på at have det dårligt. Yngste mand sendes til Bageren(hvis nogen forventer, at kunne holde det indenbords) og i løbet af formiddagen ryddes der op og der reetableres. ALLE HJÆLPER TIL, ELLER BETALER SIG FRA DET OG DET BLIVER FANDEME DYRT!!!
Forventeligt lister folk vel lige så stille af i løbet af dagen, når de er klar eller har kørelejlighed... Hvis folk er friske, kan man jo evt. enes om en biograffilm eller noget i den retning...



NB! Kommer der gode forslag eller har man forestillet sig noget andet. Så poster man bare, da dette kun er et udkast... Forslag modtaget gerne...





SPANK signing out......
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Hvem, Hvad og Hvordan-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 14 sep 2010, 19:34

flyttet
Senest rettet af [SPARTA]Hunter 14 sep 2010, 19:59, rettet i alt 1 gang.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Hvem, Hvad og Hvordan-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 sep 2010, 19:53

Hooah Hunter!
Hunter og Chef vil da gerne ligge hus til julefrokosten i år.

vi bor lige nord for horsens i Jylland/Danmark og der er masser af plads til at sove + parkerings pladser.

dem der ikke vil kører kan hentes på endten vejle eller horsens station. det tager ca 15 i de jyske kryser missiler
Hvis jeg var dig, så ville jeg poste dette i denne tråd i stedet for : http://www.spartagaming.dk/index.php?op ... =37&t=1779




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Ida
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 66
Tilmeldt: 01 apr 2010, 01:42
Geografisk sted: København
Kontakt:

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Hvem, Hvad og Hvordan-

Indlægaf Ida » 14 sep 2010, 22:17

Det lyder sku fint..

Kan der måske gives et hint hen af efteråret, om hvor meget man skylder? For jeg skylder i hvert fald et par øl til SPANKeren :)
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Hvem, Hvad og Hvordan-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 14 sep 2010, 22:52

Gæve Spartaner og Spartaninder !

De synderjyske drenge kommer til dette års julefrokost , med skarpladt sønderjysk lykkepose til lørdag aften ;)

Vær Beredt !
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
bageren
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 04 okt 2010, 08:56

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Hvem, Hvad og Hvordan-

Indlægaf bageren » 06 okt 2010, 11:16

hvis ellers datoen passer ind , ja så vil jeg da godt stå for underholdningen , har et par stykker fra gadefesterne i Pandrup.

snorlegen , sækkeløbet , tøjstafetten, klemmelegen , strømpebukselegen, ølstafetten kun hvis folk ikke er fulde endnu.
BilledeBillede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: [SPARTA] Julefrokost 2010... -Hvem, Hvad og Hvordan-

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 06 okt 2010, 21:29

God ide med underholdningslege.. Men kan garantere at man nok skal blive underholdt nok.. For det første er pakkeræs ret morsomt med flyvende knive og gafler, og senere underholder Svendsen, Banjo og Allan sikkert igen, med deres utrolige flotte sang til den knaldrøde gummibåd + flere, og der meget flotte dans..:P
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Fisker
Private First Class
Private First Class
Indlæg: 8
Tilmeldt: 16 jun 2010, 14:29

Re: [SPARTA] Julefrokost 7-9 januar 2011 -Hvem, Hvad og Hvor

Indlægaf [SPARTA]Fisker » 15 nov 2010, 21:34

HEJSA alla sam vil gren med til julefrokost

Tilbage til "[SPARTA] Julefrokost 2010"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster