Drafting, onsdag d. 6. (ESL)

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
LP1988
Private First Class
Private First Class
Indlæg: 6
Tilmeldt: 31 aug 2010, 22:08

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf LP1988 » 04 okt 2010, 12:01

Jeg spiller med de regler der nu er, men jeg vil nu gerne have en årsag til de forskellige regler.

så er der en der gidder at give en begrundet årsag til de forskellige våben.
Ingen MG3
Ingen M60
Ingen Sniper
Ingen AN-94
Ingen Carl Gustav
Ingen NS2000
Ingen 870 Combat

?
Jeg forstår fint CG, NS2000, 870C og riflerne

Men har ikke før hørt klager over MG3, M60 og AN-94
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf [SPARTA]Canex » 04 okt 2010, 13:35

jeg vil gøre mit bedste for at komme til DENNE DRAFT nu da jeg har misset næsten alle, og været for sent på den en enkelt gang.
/Canex

Billede
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf Cobra » 04 okt 2010, 14:24

KOMMER IKKE HELT SLUT
IM THE CARL GUSTAV KING
Brugeravatar
Philippovich
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 80
Tilmeldt: 29 dec 2008, 01:55
Geografisk sted: KBH baby!
Kontakt:

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf Philippovich » 04 okt 2010, 14:40

Jeg spiller med de regler der nu er, men jeg vil nu gerne have en årsag til de forskellige regler.

så er der en der gidder at give en begrundet årsag til de forskellige våben.
Ingen MG3
Ingen M60
Ingen Sniper
Ingen AN-94
Ingen Carl Gustav
Ingen NS2000
Ingen 870 Combat

?
Jeg forstår fint CG, NS2000, 870C og riflerne

Men har ikke før hørt klager over MG3, M60 og AN-94
hey LP1988,
MG3 er et våben der på kort afstand har alt for meget power, samt godt kan virke som at give lagg pga. den høje firerate.
AN-94 laver sindsyg meget skade i forhold til alle andre våben. Prøv at se hvor mange skud du skal have med det våben frem får f.eks m416.
M60, har også altid været OverPowered. Høj fire rate, damage og low recoil...
Hooah Venom/Cobra!

(ellers propper SPANK'eren en Neostead 2000 op i røven på jer og tilfredsstiller sigselv på svedige måder, med jeres spæde kroppe til i flækker på langs, fra den brune nødudgang, til pandebrask!!!) :lol: :lol: :lol:
SPANK signing out.....
SPANK, blev vi ikke lige enige om at NS2000 var for OP? kan du ikke nøjes med at bruge kniven? :lol: :lol: :lol: :lol:
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 04 okt 2010, 14:45

KOMMER IKKE HELT SLUT
Hvorfor?

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf Venom » 04 okt 2010, 15:49

Jeg spiller med de regler der nu er, men jeg vil nu gerne have en årsag til de forskellige regler.

så er der en der gidder at give en begrundet årsag til de forskellige våben.
Ingen MG3
Ingen M60
Ingen Sniper
Ingen AN-94
Ingen Carl Gustav
Ingen NS2000
Ingen 870 Combat

?
Jeg forstår fint CG, NS2000, 870C og riflerne

Men har ikke før hørt klager over MG3, M60 og AN-94
hey LP1988,
MG3 er et våben der på kort afstand har alt for meget power, samt godt kan virke som at give lagg pga. den høje firerate.
AN-94 laver sindsyg meget skade i forhold til alle andre våben. Prøv at se hvor mange skud du skal have med det våben frem får f.eks m416.
M60, har også altid været OverPowered. Høj fire rate, damage og low recoil...
Hooah Venom/Cobra!

(ellers propper SPANK'eren en Neostead 2000 op i røven på jer og tilfredsstiller sigselv på svedige måder, med jeres spæde kroppe til i flækker på langs, fra den brune nødudgang, til pandebrask!!!) :lol: :lol: :lol:
SPANK signing out.....
SPANK, blev vi ikke lige enige om at NS2000 var for OP? kan du ikke nøjes med at bruge kniven? :lol: :lol: :lol: :lol:
hehe phil :lol:
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf =3000=Rookie » 04 okt 2010, 18:19

KOMMER IKKE HELT SLUT
Hey Cobra gamle dreng. Skriv det lige så man ka læse det. :D

Hold nu op med det stædige pis mand. Tag det som en mand,
og join ind og prøv noget andet. Jeg for sku MANGE flade uden CG, og
det er der mange andre der gør... Tag det som en oplevelse som (fordi jeg kommer nemlig IKKE til at sidde og råbe og skrige, og kalde alle for homoer, og spillet for et bøssespil. :) ) ALLE andre.
Brugeravatar
Philippovich
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 80
Tilmeldt: 29 dec 2008, 01:55
Geografisk sted: KBH baby!
Kontakt:

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf Philippovich » 04 okt 2010, 19:35

KOMMER IKKE HELT SLUT
Hey Cobra gamle dreng. Skriv det lige så man ka læse det. :D

Hold nu op med det stædige pis mand. Tag det som en mand,
og join ind og prøv noget andet. Jeg for sku MANGE flade uden CG, og
det er der mange andre der gør... Tag det som en oplevelse som (fordi jeg kommer nemlig IKKE til at sidde og råbe og skrige, og kalde alle for homoer, og spillet for et bøssespil. :) ) ALLE andre.
Rookie, jeg håber da stadig at vi kommer til at råbe af hinanden når vi gang på gang knifer hinanden ? :roll: :roll:
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf =3000=Rookie » 04 okt 2010, 20:20

KOMMER IKKE HELT SLUT
Hey Cobra gamle dreng. Skriv det lige så man ka læse det. :D

Hold nu op med det stædige pis mand. Tag det som en mand,
og join ind og prøv noget andet. Jeg for sku MANGE flade uden CG, og
det er der mange andre der gør... Tag det som en oplevelse som (fordi jeg kommer nemlig IKKE til at sidde og råbe og skrige, og kalde alle for homoer, og spillet for et bøssespil. :) ) ALLE andre.
Rookie, jeg håber da stadig at vi kommer til at råbe af hinanden når vi gang på gang knifer hinanden ? :roll: :roll:
hehe. Hvis du får flere af mine dogtags så råber jeg. Believe it m8. ;)
LP1988
Private First Class
Private First Class
Indlæg: 6
Tilmeldt: 31 aug 2010, 22:08

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf LP1988 » 04 okt 2010, 21:59

hey LP1988,
MG3 er et våben der på kort afstand har alt for meget power, samt godt kan virke som at give lagg pga. den høje firerate.
AN-94 laver sindsyg meget skade i forhold til alle andre våben. Prøv at se hvor mange skud du skal have med det våben frem får f.eks m416.
M60, har også altid været OverPowered. Høj fire rate, damage og low recoil...
MG3 er ganske vist kraftig på kort hold, men bare på middelafstande skal du være heldig at ramme noget, lidt ligesom et shotgun. så kan ikke se et problem med det. desuden er MG3'eren den MG med den laveste skade, skaden pr sekundt ligger ikke mange procent over MG36

AN-94 gør meget skade ja, men den skyder 2 skuds bursts. så igen er der begrænsninger.

Har aldrig brugt M60, men har ikke på fornemmelsen at den er overpowered, dette kan være pga en patch.
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 04 okt 2010, 22:24

De enkelte våben gør dem jo unikke og har deres stærke og svage sider, alle våben kan jo være kraftige hvis man forstår at bruge dem.

jeg vil give cobra ret her. kan man så må man, syntes ikke vi skal til at spille med våben begrænsninger.
kan forstå folk gerne vil prøve noget forskelligt, men begynder man at sætte diverse begrænsninger/regler på nu, så falder folk fra og det vil være ærgeligt eftersom Rookie har gjordt et kanont arbejde for at få det op og kører igen.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf Venom » 05 okt 2010, 06:01

så er det jo godt det er drafting udvalget som bestemmer så kan man jo springe en enkelt gang over vis reglementet ikk passer en...

Og dette er en tilmelding :) Naith
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 05 okt 2010, 08:32

...
Og dette er en tilmelding :) Naith
YES, og den kan ikke trækkes tilbage ;)!

... syntes ikke vi skal til at spille med våben begrænsninger.
kan forstå folk gerne vil prøve noget forskelligt, men begynder man at sætte diverse begrænsninger/regler på nu, så falder folk fra ...
Vi har snakket om at køre et ESL-setup for draftet i morgen, ikke at smide en masse regler ned over gamet..
- Rookie og Hunter er det muligt for jer at komme på TS i aften, så vi lige kan høre hinanden an?

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 okt 2010, 08:42

Hooah Hunter + Rest!
jeg vil give cobra ret her. kan man så må man, syntes ikke vi skal til at spille med våben begrænsninger.
Hunter du er MIN Padawan og derfor gør du bare som jeg siger... Nu møder du fandeme bare op denne ENE gang, hvor vi forsøger med lidt ESL-gak og gøjl. Det kan du FANDEME nok lige overskue, den ene gang!!!
Og PRÆCIST det samme vil jeg sige til Gamle Sure Cobra... Kom nu ind i kampen denne ene gang og prøv om ikke JA-Hatten kan passe på krydderen denne ene aften.... Kom nu min Ven! :lol: :lol: :lol:

Hunter du er en af arrangørene og som sådan har du et forbandet ansvar for at forsøge at tale dette projekt(Drafting) op og ikke bare sidde med din egen snævre egen mening og holde stædigt fast i den. Det høre, i mine øjne, med til at være arrangør at forsøge at skabe et positivt indtryk udaftil og så må man nogle gange lade sin egen holdning forblive lidt i baggrunden, ik'...? Det ville klæde Drafting/dig, hvis du måske forsøgte at være lidt mere midtsøgende, Min egen Padawan...!!!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

så er det jo godt det er drafting udvalget som bestemmer så kan man jo springe en enkelt gang over vis reglementet ikk passer en...
X 2
Kunne sq ikke sige det bedre selv...

Det ser sq fino fino ud Venom... Prøv om ikke du kan lokke et par -ML-'ere med...! :lol:






SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Drafting, onsdag d. 6.

Indlægaf =3000=Rookie » 05 okt 2010, 09:36

...
Og dette er en tilmelding :) Naith
YES, og den kan ikke trækkes tilbage ;)!

... syntes ikke vi skal til at spille med våben begrænsninger.
kan forstå folk gerne vil prøve noget forskelligt, men begynder man at sætte diverse begrænsninger/regler på nu, så falder folk fra ...
Vi har snakket om at køre et ESL-setup for draftet i morgen, ikke at smide en masse regler ned over gamet..
- Rookie og Hunter er det muligt for jer at komme på TS i aften, så vi lige kan høre hinanden an?

/Naith
Vi ka prøve. Men jeg er hjemme sent tror jeg. Så skal det være ved en 21-22 tiden...

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Bing [Bot] og 9 gæster