Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 04 nov 2010, 11:40

Drafting igen næste onsdag, 10. november.
Samme tidspunkt, 20:30.
Samme TS, ts.spartagaming.dk:9121.
Der vil blive spillet på følgende servere:
  • [SPARTA]
    - Ansvarlig for setup: SPANK/Hunter
    Billede

    [DK][BC2][-Pl4y-] @ Pl4yground.dk
    - Ansvarlig for setup: Naith
    Billede

    Koden til at logge ind på serverne er: Drafting

Dette draft vil blive dedikeret til TWL 4 vs 4 Squad Rush!

Setup bliver som udgangspunkt følgende:
  • Members per Match: 4 (3 minimum)
    Rounds: 2 per map
    Friendly Fire: On
    3D Spotting: Off
    Vehicle Third Person: On
    Crosshair: On
    Kill Cam: Off

    Hardcore: On *
    Minimap: On
    Minimap Spotting: On
1. map:
Laguna Alta - 20 tickets
- squad rush (TWL)

<--//--> (Team Bravo og Team Delta skifter server) + ca. 5-10 minutters pause, til påfyldning af kaffe og udstrækning af ben.

2. map:
Valparaíso - 20 tickets
- squad rush (TWL)


Class restriktioner:
Ingen
Våben restriktioner:
Ingen

Point gives til teams på følgende vis:
OBS! MComms skal armeres, ikke ødelægges med våben! (Gælder også C4)
  • Attacker detonere 2 MComm stationer = 2 points til attacker
    Attacker detonere 1 MComm station = 1 point til attacker
    Attacker detonere 0 MComm stationer = 0 points til attacker
    Attacker detonere 1 MComm station v. brug af våben = 0 points til attacker *
    Defender detonere 1 MComm station v. brug af våben = 1 points til attacker *
* Modificering.

Det vindende hold, er holdet med flest points efter 2 runder på samme map.


Hvis det skulle ske, at fremmødet er for lidt, så vil vi kun benytte en enkelt server.

- Fyr op for nogle tilmeldinger!


*EFTERLYSNING*
Vi har brug for en tredje server, hvis der er et større fremmøde end 16 spillere.



TWL-regler: http://www.teamwarfare.com/rules.asp?se ... EU+Ladders

/Naith



Fremmødte:
13
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf =3000=kaiserholm » 04 nov 2010, 11:43

Føj, hvor har du arbejdet med næste draft, Naith!

Skide godt arbejde, hvilket jeg bare SKAL være med til at prøve af. GOGOGO
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 04 nov 2010, 11:47

Vil self. forvente selv at være tilstede! :-)

Ja kaiser, der har været lidt overvejelser.

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf VandaLL » 04 nov 2010, 11:56

*EFTERLYSNING*
Vi har brug for en tredje server, hvis der er et større fremmøde end 16 spillere.
Naith, har du prøvet at snakke med ]ML[DK] eventuelt??
Det kunne være at de kunne være behjælpelige.
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 04 nov 2010, 12:17

Hooah Naith!

SPANK = Order2Go



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
Philippovich
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 80
Tilmeldt: 29 dec 2008, 01:55
Geografisk sted: KBH baby!
Kontakt:

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf Philippovich » 04 nov 2010, 12:29

Mega klar på det!

Kool, hvis vi i hvert fald er 16, så kan vi have fire hold, der skiftes til at spille med/mod hinanden!

En anden ting, skal vi ikke prøve at starte kl2030, sidst var der problemer med server osv. Jeg brokker mig ikke, men håber bare at vi kan starte på sagt tidspunkt, så vi får mere spille tid, og at folk ikke går efter en lille times tid :mrgreen:

Glæder mig til at ses. Jeg er også klar til at blive hivet fat i, hvis i mangler en spiller til kamp, scrim eller lignende. :twisted:

Mvh,
Philippovich
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 04 nov 2010, 12:46

Har fået lidt respons fra forskellige, og der er vidst ingen tvivl om at det med setup af server skal være klar til når vi starter!

Det var meget rodet!

Vil forslå at serverne står klar til brug en lille times tid før draftstart.


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
bageren
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 04 okt 2010, 08:56

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf bageren » 04 nov 2010, 16:14

no can doo mortens aften med hele familien i min lejlighed.
BilledeBillede
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf Cobra » 04 nov 2010, 17:31

no go

jeg spiller desværre kun hardcore.

men så kan det jo værre det er hardcore næste gang.
ja så er jeg jo nok med hehe.
IM THE CARL GUSTAV KING
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf =3000=kaiserholm » 04 nov 2010, 20:20

Nederen Brian/Cobra.

Jeg er selv mega fortaler for hardcore og vil altid være det! Og som flertallet viste i går, gør det sig gældende hos mange! Ergo vil der min. 75% af gangene blive spillet hardcore alligevel.

Men nu prøver vi dette af, og så har vi også været DER! Det er trods alt kun et par timer denne gang for at kontrollere TWL-moden.

Trist, hvis spillere dropper det pga. et givet regelsæt, da resten så står med håret i postkassen. Og næste uge det samme, bare andre spillere pga. noget nyt.
Kunne være fedt, hvis man bare åd lorten i et par måneder(inklusiv undertegnede), hvorved vi så måske fik en rigtig god grundstamme af spillere, som altid stod klar.
På den måde tror jeg, at vi sikrer en rigtig hyggelig onsdag langt ud i fremtiden.
Jeg har selv erkendt, at jeg ikke får mine ultimative ønsker opfyldt, men jeg hygger mig ganske fint denne ene dag om ugen alligevel.

Men dit valg, smukke. Think about it!
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf [AoR]The-marksman » 05 nov 2010, 07:01

Hej Drafting folk.

Dette bliver også en no go fra mig af. Da jeg kun spiller for at hygge mig uden alle mulig mærkelig regler, og da jeg alligvel ikke skal spille nogle kampe i hverken twl eller esl har dette ikke nogen interesse for mig. Men det er jo nogle der gerne vil spille kampe så de ska da havde lov til at bruge drafting på det :)så good luck and keep the head up.
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf Walle » 05 nov 2010, 11:27

Hej Alle

Tak for en fed draft i onsdags, jeg ser frem til flere draft aftener som denne, det var personligt for mig en glæde at se og høre at vi på tværs af vores klaner kunne samles om hygge.

Nu skal der ikke startes en debat hverken på personer eller klaner, men jeg vil dog opfordre til at man for samlingens skyld holder draften så simpel som muligt.
At man fra udvalgets side har valgt hardcore OFF med TWL regelsæt, er et valg som alene er deres og det vil jeg på ingen måde brokke mig over, jeg kan deltage, hvis deres valg passer mig.

Jeg kan dog ikke se nogen grund til at spille med Hardcore OFF på draft aftener.
Så skal der nok være dem som mener at det jo netop er sådan vi kommer til at spille når vi skal spille kampe i TWL/ELS. Og Ja, men der er også langt fra at spille TWL/ELS kampe og så deltage i en hygge draft.

For mig er draften ikke træning, træning så jeg personligt kan blive bedre til at spille kampe.
Vil det personligt give mig noget at spille med Hardcore OFF i forhold til at blive bedre til kampe, der er det min klare overbevisning at det vil ikke give noget af betydelig værdi.

Da jeg har erfaret at det er team erfaring som giver et godt hold, ja ja, det er også rart at alle på et team har et godt aim. Men ved at kende team medlemmers play rytme, bevægelses mønstre på de forskellige maps, de taktiske planer som er teamet har indøvet osv.
Altså, draften giver ikke noget i den forbindelse da det ofte er (og sådan skal det være) forskellige spillere.

Hvis Hardcore OFF gør at 5 – 8 spillere ikke vil deltage grundet dette, så syntes jeg at man fra udvalgets side skal overveje hvad draften er og skal være i fremtiden.
Super at vi skifter mellem de forskellige maps osv er kun super.

Walle
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 05 nov 2010, 12:44

God middag.

Walle, jeg kan godt følge dig på dine argumenter for, hvorfor det er godt at spille på hardcore. Men for mit vedkommende handler det lige så meget om hvilke elementer af spillet man udelukker ved ikke at spille softcore.

Hardcore gør at der er større tendens til at folk er tilbageholdende, da de meget let dør hvis de bevæger sig på frontlinien.
Det er blandt andet her at jeg mener softcore har sine stærke sider.

Med softcore tør man generelt set ofre sig lidt mere.
- Det betyder mere intens kamp på frontlinien.
- Det betyder at man kan få et bedre overblik.
Overblikket skabes på baggrund af minimap, kommunikation og egen interesse i at være med der hvor kampen er.
(Man er med fremme, har bedre mulighed for at hold sig i live og kan få mere brugbar info. på TS'en).
Jeg er af den overbevisning, at jo bedre overblik man kan få sig, desto bedre chancer har man for at gøre sig godt.

Jeg vil også vove den påstand, at de fleste der er med til draft har en del de kunne lære om spillet og dets elementer, og hardcore er ikke det nemmeste setup at lære på.
Når man gerne vil lære, og agere bedst muligt, vil det være rart hurtigt at kunne identificere det sted man er, om man nu kigger i den rigtige retning, i forhold til eventuelle fjender, og hvilke udgangspunkter man skal tage i forhold til de teammates man har omkring sig.
F.eks. vil medics have nemmere ved at fornemme om de dræbte teammates ligger indenfor rækkevidde.

Der er også mange der brokker sig meget over recons og CG'er mm. grundet deres attraktivitet i forhold til at kunne nedlægge fjenden uden voldsomme evner. Ved at spille softcore skal der mere til, og derfor større evne.

Så hvis man kunne blive god til softcore, så bliver man også endnu bedre til hardcore.


I skal ikke opfatte det som om at jeg ikke kan li' at spille hardcore, for det er det jeg spiller mest af. Formentlig som de fleste andre.
Jeg kan dog ikke forstå folks problem i at droppe hardcore for at spille med de andre elementer af spillet.

BC2 er ikke AA, og jeg har en idé om at der er mange der udelukkende vil spille når det minder mest muligt om AA.


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf Cobra » 06 nov 2010, 11:13

Har jeg total misforstået Draft.

Jeg mente at vi skulle hygge med forskellige weapon mods, som evt 1 aften med nomal våben ,en anden aften shootgun/pistol/grenade.
men nu er der ved at gå for meget TWL/ESL Regler.
jeg trode at det var noget man gjorde til scrims.
jeg syntes det ødelægger draft at sætte regler på .
VI SKULLE HYGGE OS ...Det er sku ikke hygge at have Regler .
Drafting var jo ikke sat op for at lære at spille esl/twl regler men for at vi skulle mødes alle og hygge og HAVE DET SJOVT .ESL/TWL regler ER IKKE HYGGE............>ELLER SJOV... :?

FFS
IM THE CARL GUSTAV KING
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Drafting, onsdag d. 10. (TWL)

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 06 nov 2010, 13:13

Vi har haft ESL indover én gang og det var sjovt. Kan ikke huske om du var der Cobra, men lyder ikke sådan.

TWL har vi endnu ikke haft indover.
- Desuden kan vi modificere efter draft-deltagernes ønsker, det kan du ikke i ESL eller TWL kampe.

Kan ikke se hvor dit belæg for at skrive at det ikke er hyggeligt eller sjovt.

Det er jo ikke sådan at vi sidder 30 min. og fylder jeres hoveder med kedelige taktikker.


Og ja, vi har hele tiden kørt skift mellem setups og frit spil.
- Sidste gang var der bare nogle stykker der brokkede sig over softcore.

Hvis vi fjerner mulige måder at køre draft på, så skrumper draft så meget ind, at jeg ikke kan se meningen med det.
Så kan man lige så godt sætte sig nogle stykker på public-servere..


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster