BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Walle » 16 dec 2010, 11:21

Walle, er det virkelig grunden ?? Det hænger ikke mere sammen med at du har svært ved at tage der ikke findes regler og derved bryder en del af din skrøbelige verden sammen ?

At hvis du bliver skudt i ryggen, nær ved dit spawn point eller på andre måder bare har en dårlig aften så er ALLE bare nogle røvhuller. Hvorfor hopper du ikke bare ud af busken og erkender at den regel du allerhelst så i BC2 og alle andre spil var at ingen måtte skyde dig ????

Vor herre til hest, knægt !!! I stedet for at hyle som en tøs, så tag dog udfordringen fra Philippovich op eller luk skuffen. Det andet her er bare pinlig læsning.

@Peace
Du skal jo Huske på at ML/WALLE har jo SKILLS, ihvertfald efter deres egen overbevisning, og derfor er det jo også dem der ved bedst :D :) :( :o :shock: :? 8):lol: :x :P :arrow: :idea: :?: :!: :wink: :roll: :twisted: :evil: :cry: :oops: :| :mrgreen:

I tilfælde af at ML ikke kan skældne om det er sjovt eller ej. så er svaret på gåden en smiley

Tak Hunter Kælling, rart at du har fundet ud af at dine skills er dårlige og kun opnået ved spawnrape !
sneak
Staff Sergeant
Staff Sergeant
Indlæg: 26
Tilmeldt: 17 okt 2008, 18:11
Geografisk sted: skagen

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf sneak » 16 dec 2010, 12:16

@Peace
Du skal jo Huske på at ML/WALLE har jo SKILLS, ihvertfald efter deres egen overbevisning, og derfor er det jo også dem der ved bedst :D :) :( :o :shock: :? 8):lol: :x :P :arrow: :idea: :?: :!: :wink: :roll: :twisted: :evil: :cry: :oops: :| :mrgreen:

I tilfælde af at ML ikke kan skældne om det er sjovt eller ej. så er svaret på gåden en smiley[/quote]

Hmm jeg fatter ikke der skal flertal på det der ]ML[DK] så vidt jeg husker plejer jeg at spille sammen med jer til draft, så hunter fatter ikke det skal være med den tone der, ja jeg har ikke været her de sidste ja måske 3 gange men har haft noget familie og ja en masse andet, men hvorfor HOLDER I IKKE BARE KÆFT om ]ML[DK] eller ret og sagt vil da gerne vide hvorfor de skal blandes ind i det ja måske walle og cobra men den klare de selv.. men hvorfor Mib,Grenade,Funz,venom,Skawbo,Iknif,ownNIX,Caboose. og mig selv. jeg mener ikke de har gjort noget galt.. OG LAD VÆR MED AT TAGE NOGET GAMMELT emne op, for i spiller jo fint uden den!
MEN me im goon!! hvorfor være et sted hvor man bliver trukket med i lortet, NÅR man plejer støtte det!

DROP de glade smily'er for ingen hopper på det CRAP! :twisted:
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 dec 2010, 19:32

Hooah Kids!

Dette er en GENEREL opfordring til ALLE og specielt til [SPARTA]folkene...

SLAP NU LIDT AF MED RETORIKKEN OG TÆNK JER OM, INDEN I POSTER DRENGE OG PIGER!!!!!

Drafting skulle gerne være det sted, hvor alle på tværs af tilhørsforhold kan mødes og tilbringe en hyggelig aften sammen. Naturligvis SKAL der være plads til lidt drillerier i ny og næ. Men det, der er ved at starte her er sq at koge suppe på gamle rådne ben. Det må alle sq kunne se...


NB! Da dette jo er et frit Forum og der derfor aldrig vil blive slettet/ændret i folks indlæg, så fritager det IKKE folk for lige at tage en mundfuld ilt til hjernen, INDEN de trykker "udfør"...!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LillePik, over and out
Sad, but true I would think...
SPANK = DOMINATING MONSTER COCK


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 16 dec 2010, 22:25

Som jeg har meldt ud et par gange..
Som jeg har nævnt for folk (ved ihvertfald Rookie har fået beskeden), ved ikke om jeg har fået sagt det til Hunter, så har jeg mange Uni-ting jeg prioriterer, og arrangerer ikke noget i December og Januar måned.
Vil dog gerne sætte Pl4ygrounds server op, så den evt. kan bruges, men jeg vil ikke selv forvente at være til draft.

...

/Naith
Min stol er dermed tom i øjeblikket, så hvis der er nogen der føler for at arrangere, så skal jeg ikke stå i vejen.

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Venom » 16 dec 2010, 22:46

hehe walle..så er det igen din skyld at draften ikke kører...

Og jeg kunne desværre ikke møde op da jeg er arbejdsramt,,men denne her måtte jeg da lige svarer på...har kun en ting at sige til den..SPARTA SCORES IN HIS OWN FUCKING GOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL.

Venom og walle nu skal i jo opfører jer som de voksne mennesker i nu er og lade være med at starte en krig hver eneste gang chancen byder sig...hmm hmm hmm..også lige :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :D

drafting er vel valgfrit, med mindre der er nogen som betaler mig penge for at booste Phil´s frag hehe

Venom over and out

nå ja..der er jo pass på så den tæller ikke,,,men efter jul phil skal jeg nok lægge ... til :)
Billede
Brugeravatar
Philippovich
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 80
Tilmeldt: 29 dec 2008, 01:55
Geografisk sted: KBH baby!
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Philippovich » 16 dec 2010, 23:58

nå ja..der er jo pass på så den tæller ikke,,,men efter jul phil skal jeg nok lægge ... til :)
Hehe, bliver fedt. Jeg spiller jo kun BC2 med jer drenge fordi jeg synes det er hygge. Så jeg er klar på at give den gas.

Min besked var for at få flere flok til at komme og spille og da i ikke havde meldt noget så regnede jeg med at i havde overset det.

Vel mødt,
Philippe
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 17 dec 2010, 10:05

hehe walle..så er det igen din skyld at draften ikke kører...

Og jeg kunne desværre ikke møde op da jeg er arbejdsramt,,men denne her måtte jeg da lige svarer på...har kun en ting at sige til den..SPARTA SCORES IN HIS OWN FUCKING GOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL.

Venom og walle nu skal i jo opfører jer som de voksne mennesker i nu er og lade være med at starte en krig hver eneste gang chancen byder sig...hmm hmm hmm..også lige :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :D

drafting er vel valgfrit, med mindre der er nogen som betaler mig penge for at booste Phil´s frag hehe

Venom over and out

nå ja..der er jo pass på så den tæller ikke,,,men efter jul phil skal jeg nok lægge ... til :)
Hvem siger i startede en krig denne gang? Jeg mener bestemt ikke det var nogle at jer.. Desværre ser det ud til at være SPARTA folk der denne gang startede det...

Pls stop det så vi kan have sjove drafting aftener:P
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf =3000=Rookie » 17 dec 2010, 11:40

Som jeg har meldt ud et par gange..
Som jeg har nævnt for folk (ved ihvertfald Rookie har fået beskeden), ved ikke om jeg har fået sagt det til Hunter, så har jeg mange Uni-ting jeg prioriterer, og arrangerer ikke noget i December og Januar måned.
Vil dog gerne sætte Pl4ygrounds server op, så den evt. kan bruges, men jeg vil ikke selv forvente at være til draft.

...

/Naith
Min stol er dermed tom i øjeblikket, så hvis der er nogen der føler for at arrangere, så skal jeg ikke stå i vejen.

/Naith

Hey Naith. Jeg har fået beskeden af dig. Men har sagt til Hunter han skulle køre det, fordi jeg prøver at køre noget AA2.8.5 draft.

Men Hunter har tilsyneladende ikke forstået budskabet, han har mere travlt med at ytre sig om ting, han bare helt skal lukke RØVEN omkring.

Hunter nu for du den på det åbne forum, så alle folk ka se, at næste gang du fyrer bulls... af >>>>> (som en del af drafting udvalget SKAL man kræftedeme ikke lukke nedladende ting ud om nogen som helst inkl ML) <<<<<< hvor meget du faktisk gør for at skaffe spillere til det her, som resten af din clan faktisk sætter pris på vi spiller. FAT DET SNART!!!!!!!!!

Meld ud hvis det blir for stor en mundfuld, for så ka jeg godt skrive om hvad vi skal spille næste gang...
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 17 dec 2010, 13:34

Hey Naith. Jeg har fået beskeden af dig. Men har sagt til Hunter han skulle køre det, fordi jeg prøver at køre noget AA2.8.5 draft.

Men Hunter har tilsyneladende ikke forstået budskabet, han har mere travlt med at ytre sig om ting, han bare helt skal lukke RØVEN omkring.

Hunter nu for du den på det åbne forum, så alle folk ka se, at næste gang du fyrer bulls... af >>>>> (som en del af drafting udvalget SKAL man kræftedeme ikke lukke nedladende ting ud om nogen som helst inkl ML) <<<<<< hvor meget du faktisk gør for at skaffe spillere til det her, som resten af din clan faktisk sætter pris på vi spiller. FAT DET SNART!!!!!!!!!

Meld ud hvis det blir for stor en mundfuld, for så ka jeg godt skrive om hvad vi skal spille næste gang...

Jeg har nu fjernet min post af forskellige oversager. Det jeg skrev, skrev jeg med et smil på læben. jeg mente ikke noget ondt til nogen ML.

Jeg syntes ikke Drafting er for en stor mundfuld. men det med Naith havde travlt fik jeg først afvide på et senere tidspunkt. og så melder du rookie ud at fremover står du for drafting ved aao. Det er også fint nok men derfor syntes jeg at vores 3 snakken-sammen og teamwork har været en EPIC FAIL her på det sidste, og det bliver vi nød til at arbejde på.
Jeg forslår at vi burde have et fast møde hver fx hver fredag og planlægger den efterfølgende uges drafting sammen.


Jeg må da indrømme at vi har haft en uheldig start med det her drafting og jeg vil da gerne komme ind på nogle af ML´s kommentar

Walle skrev at SPARTA gik imod vores eget concept ( kan man, så må man ) ved at lave diverse små regler/udfordringer.
Mit svar til det walle er at Drafting vil HELT sikkert dø hvis det var det samme hver gang, derfor prøver vi nogengange at lave en fx. SHOTGUN only Drafting. men på trods af den begrænsning må man fx stadig spawnrape som du vil kalde det. og mange der har deltaget i lige nøjagtig den her Shotgun Drafting, syntes det var monster grinern. Igen vi prøver lidt forskelligt og det er syntes jeg også er sundt for alle. En anden ting walle er at det er ikke sparta´s arrangement men en fælles ting vi har.

Der hvor jeg syntes det går galt er folk der bliver væk fordi der en enkelt gang eller 2 bliver spillet softcore, eller netop de her shotgun only aftner. Det skal så siges at det er meget få der bliver væk på den bekostning, men jeg ser problemet i dem der sætter sig ned og hårdnakket siger nej indtil de for deres vilje. Personligt syntes jeg også at Softcore er møg nedren, men jeg vælger aligevel at deltage og det gjorde jeg også dengang jeg ikke sad i draftingudvalget, netop for at vi skulle hygge os sammen.

Drafting starter igen D. 5/1-2011 og jeg vil da anbefale at ML sætter en repræsentant til drafting udvalget, for jeres mening er selvfølgelig vigtig for os, og der er mange INKL. mig selv der så at I mødte talstærk op for jo flere der er til drafting jo sjovere er det.


MVH HUNTER.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf =3000=kaiserholm » 17 dec 2010, 15:32

Nu brainstormer jeg lige et kort øjeblik.

Kunne det være muligt, at folk, som ikke har noget til det enkelte draft, poster deres indlæg i en anden draft-post.
For jeg er kort sagt så pissetræt af at læse stolpe op og ned om lort og lagkage.

Selvfølgelig skal der være plads til røg og damp i forbindelse med den enkelte draft(her henviser jeg til Venom og Phils udvekslinger i ovenstående posts). Men for os "få", som simpelthen ikke gider at bruge 3 sekunder på at læse andet end faktiske forhold om den enkelte draft, så er det mega nedtur at bladre igennem 30 ligegyldige mudder-indlæg for at finde ud af, hvem der kommer osv.

Og nu gør jeg jo selv det direkte modsatte, men så kan "skuespillerne" læse det her i stedet for den næste draft post.
For den burde kun indeholde aftenens gameplan og tilmeld/afbud, samt diverse "jeg nakker dig, hvis du dukker op" kommentarer.

Holm out
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 17 dec 2010, 16:01

Hooah kaiser.

Jeg opretter nogle tråde og der kan folk komme med deres mening og ris og ros osv..
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf =3000=Rookie » 17 dec 2010, 16:39

Hey Naith. Jeg har fået beskeden af dig. Men har sagt til Hunter han skulle køre det, fordi jeg prøver at køre noget AA2.8.5 draft.

Men Hunter har tilsyneladende ikke forstået budskabet, han har mere travlt med at ytre sig om ting, han bare helt skal lukke RØVEN omkring.

Hunter nu for du den på det åbne forum, så alle folk ka se, at næste gang du fyrer bulls... af >>>>> (som en del af drafting udvalget SKAL man kræftedeme ikke lukke nedladende ting ud om nogen som helst inkl ML) <<<<<< hvor meget du faktisk gør for at skaffe spillere til det her, som resten af din clan faktisk sætter pris på vi spiller. FAT DET SNART!!!!!!!!!

Meld ud hvis det blir for stor en mundfuld, for så ka jeg godt skrive om hvad vi skal spille næste gang...

Jeg har nu fjernet min post af forskellige oversager. Det jeg skrev, skrev jeg med et smil på læben. jeg mente ikke noget ondt til nogen ML.

Jeg syntes ikke Drafting er for en stor mundfuld. men det med Naith havde travlt fik jeg først afvide på et senere tidspunkt. og så melder du rookie ud at fremover står du for drafting ved aao. Det er også fint nok men derfor syntes jeg at vores 3 snakken-sammen og teamwork har været en EPIC FAIL her på det sidste, og det bliver vi nød til at arbejde på.
Jeg forslår at vi burde have et fast møde hver fx hver fredag og planlægger den efterfølgende uges drafting sammen.


Jeg må da indrømme at vi har haft en uheldig start med det her drafting og jeg vil da gerne komme ind på nogle af ML´s kommentar

Walle skrev at SPARTA gik imod vores eget concept ( kan man, så må man ) ved at lave diverse små regler/udfordringer.
Mit svar til det walle er at Drafting vil HELT sikkert dø hvis det var det samme hver gang, derfor prøver vi nogengange at lave en fx. SHOTGUN only Drafting. men på trods af den begrænsning må man fx stadig spawnrape som du vil kalde det. og mange der har deltaget i lige nøjagtig den her Shotgun Drafting, syntes det var monster grinern. Igen vi prøver lidt forskelligt og det er syntes jeg også er sundt for alle. En anden ting walle er at det er ikke sparta´s arrangement men en fælles ting vi har.

Der hvor jeg syntes det går galt er folk der bliver væk fordi der en enkelt gang eller 2 bliver spillet softcore, eller netop de her shotgun only aftner. Det skal så siges at det er meget få der bliver væk på den bekostning, men jeg ser problemet i dem der sætter sig ned og hårdnakket siger nej indtil de for deres vilje. Personligt syntes jeg også at Softcore er møg nedren, men jeg vælger aligevel at deltage og det gjorde jeg også dengang jeg ikke sad i draftingudvalget, netop for at vi skulle hygge os sammen.

Drafting starter igen D. 5/1-2011 og jeg vil da anbefale at ML sætter en repræsentant til drafting udvalget, for jeres mening er selvfølgelig vigtig for os, og der er mange INKL. mig selv der så at I mødte talstærk op for jo flere der er til drafting jo sjovere er det.


MVH HUNTER.
Fint nok du har fjernet posten. Men Hunter, jeg har sagt tidligere at du ikke skal kommentere eller joke med folk, hvor i ikke bryder jer forfærdelig meget om hinanden. Det vil altid blive misforstået.

Problemet havde ikke været så stort fra min side af, hvis du ikke sad i udvalget. Men så længe man er der synes jeg man skal være diplomatisk, og kun køre positiv holdning/stil. Ellers vil det arb vi laver omkring det her blive ødelagt, med for få deltagere.

Det synes jeg os andre skulle tage at tænke på, specielt dem der ka lide drafting. Dukker der en op i har et problem med, så enten hold kæft og få det ordnet ingame, eller bliv væk.

Folk er så hurtige til at sige de hader mudderkastning, hvor de faktisk i deres udtalelser laver små situationer endnu større.

Så svært ka det kraftedeme ikke være, at ignorer et skide indlæg i en poll.

Den der med planlægningen tager vi over ts, når vi lige mødes derinde Hunterbaby... ;)

Så håber vi sku allesammen på en frisk start i det nye år... :D

Nåja og så lad os prøve at imødekomme alles ønsker når vi starter op igen.

PUHA LUUUUUFT. Men rigtig god jul og godt TUB/nytår... Ses fisser... :P
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Venom » 17 dec 2010, 20:25

hvem sagde fisse :)

God Ide Rooooockie..

Fisse kan man altid få røvhul,,,røvhul tra tra la lu la lej..din steg..

God jul.

nå ja.. :D :D :D :D :D
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Peace » 17 dec 2010, 21:34

@Cobra. Ohhh luk nu munden, din bitre gamle mand. Du gider jo dårligt nok at tænde din com hvis det hele ikke lige passer dig og måden du spiller på.

@Walle. Jeg er bare så træt af at læse samtlige dine posts herinde. Du har aldrig bidraget med noget som helst positivt!!! Er du virkelig sådan en lille bitter pik og er det eneste der spreder glæde i det du kalder liv er at skrive svinerposts uanset om det så overhovedet er noget der vedrører dig. Jeg kan ganske enkelt ikke fatte hvad pokker du laver på det forum??? Hvad er det lige du får dig til at blive... Du gider os ikke, du gider ikke noget socialt, du pisser konstant folk af og du sidder bare og surmuler i dit eget hjørne. WHY ???? Bringer det som sagt glæde i dit kedelige liv eller har du bare ingen venner????

Den eneste grund til at jeg skrev min sidste post var fordi jeg ganske enkelt var blevet træt af at høre på dig. Man bliver ganske enkelt så træt i kroppen af at skulle høre på dine umådelig ringe kommentarer til alt som ganske enkelt ikke rager dig en skid.

Selvfølgelig bestemmer du selv hvem og hvor osv. du spiller imod. Jeg er pisseligeglad men du kunne du jo så have valgt at skrive til Phillo med det samme i stedet for at begynde dit evige svineri. Det er lige præcis derfor man bliver så gal og pissetræt af dig.

SPARTA lever stadigvæk med kan man så må man. Det eneste sæt "regler" der kommer op til drafting er for at prøve noget nyt og udfordrer sig selv i et lukket spil. Det er normalt kun på våbenvalg at der er "regler" men lige så snart serveren er åben gælder der ingen regler og det er sjovt.

Ja, selvfølgelig ønskede vi en konflikt... Nu begynder du sgu også at lyde bare en smule paranoid. Vor herre til hest mand!!! Det er bare hele verden imod stakkelse Walle eller hvad ???

Jeg elsker at du slutter din post af med at hvis jeg lukker røven så fremstår jeg som den voksne! Som udgangspunkt ville jeg være helt enig og det har også varet længe inden jeg har valgt at åbne munden overfor dig. Men det var sgu da et råd du buder tage at anvende overfor dig selv. Så Walle, LUK RØVEN - alene derved vil du fremstå "som den voksne".

@Spank. Jeg er som regel enig med dig, men jeg er bare blevet træt. Så her hjælper ikke ekstra ilt. Dog er jeg i gang med at trække vejret igen.

@Venom. Hvordan pokker kommer du frem til at det skulle være Walles skyld at draften ikke kører ????

@Philippovich. Det var også sådan jeg læste din post, som en opfordring til at møde op til draften og vise skills. Den blev så lige blæst ned med skældsord og svineri i stedet for enten bare et ja tak, Philippovich vi kommer ind og skyder hovedet af dig eller et nej tak, jeg gider ikke draft i nuværende form. Sværere er dansk sgu ikke :-)

@Kaiserholm. Som udgangspunkt er jeg fuldstændig enig med dig. Har selv valgt tidligere at skrive en luk nu røven og spil BC2 eller lad vær :-) Men jeg kan også kun tage så meget lort på en gang uden at åbne munden. Dem der kender mig godt ved at jeg ikke er særlig konfliktsøgende men når man bliver ved at kaste med lort så åbner jeg til sidst munden. Jeg beklager derfor at du skal læses vores "lorteposts" :-)

Jeg bakker meget gerne op om den sidste post fra Venom og Rookie og begynder straks nu hvor der er kommet luft ind i systemet at søge efter gode fisser :-)

Peace out. Forsat god aften til alle.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Cobra
Colonel
Colonel
Indlæg: 150
Tilmeldt: 24 dec 2007, 13:18

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Cobra » 17 dec 2010, 21:43

@Cobra. Ohhh luk nu munden, din bitre gamle mand. Du gider jo dårligt nok at tænde din com hvis det hele ikke lige passer dig og måden du spiller på.

Peace out. Forsat god aften til alle.

AAARrrrgggggg møj fisse ,,,Dæk ,,,,pis i dit køkken kælling......:-)

Jeg spiller skam hverdag....


Hav en rigtig god spiller allesammen
IM THE CARL GUSTAV KING

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster