BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf =3000=Rookie » 19 dec 2010, 06:45

du skal bare flætte fissen svin
Hvad gik der lige galt der. Er du ikke den aktive mere, er det dig der bliver pullet nu? Er du blevet brændt af på en bøssedate. Eller går det bare lige så godt med stodderne, som det gjorde med damerne????

Hvem der er svinet her, ka vist diskuteres...
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf AzTek » 19 dec 2010, 14:31

jamen du siger bare til så skal få så meget *censur* at du ikk kan gå i flere dage
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Venom
Sergeant Major of the Army
Sergeant Major of the Army
Indlæg: 63
Tilmeldt: 30 aug 2006, 20:25

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Venom » 19 dec 2010, 14:31

Nej, jeg har ikke behov for at bruge min online tid på fælles draften, Jeg hygger mig fint uden,
jamen så er der vel heller ikk nogen grund til at du sidder og kommentere hvad vi andre laver her inde i drafting tråden!....
Når nu folk SKAL kommentere. Så få lige fat i alle detaljerne.

Det var phil der startede med at kontakte ML med sin lame kommentar.
Ja..men det var nu ikke phil comment der startede denne :D



Og ja det plejer at være walle som får skylden for alt om han så står for det eller ej!!

Men er sku snart nået dertil hvor draft kan være lige så sjovt som tynd mave!!! :twisted:

Når dem der står for det ikke kan finde ud af det, og så til og med smider lorten videre,,ja tja...

så i min verden er der nok ikke noget draft før naith er tilbage på sin pind..måske
Billede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf AzTek » 19 dec 2010, 15:03

Naith skal du ikk tage det her personligt men han kommer aldrig til at side på pinden i fælles draft han er en del af et udvalg beslutter sig om dette sammen så venom det kommer nok aldrig til at ske at en mand sidder på det hele (og hva så om Walle for skylden eller dig for den sagskyld i er jo i MissingLink altså det siger vel lidt om hva det er for nogle der spiller sådan et sted ikk ).....
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Walle » 19 dec 2010, 15:33

Naith skal du ikk tage det her personligt men han kommer aldrig til at side på pinden i fælles draft han er en del af et udvalg beslutter sig om dette sammen så venom det kommer nok aldrig til at ske at en mand sidder på det hele (og hva så om Walle for skylden eller dig for den sagskyld i er jo i MissingLink altså det siger vel lidt om hva det er for nogle der spiller sådan et sted ikk ).....

Hvad fanden sker der lige for dig AzTek, men ok du har jo netop bevist hvorfor du netop havde brug for ML/Mig da du ikke selv have tid til at stå for draften.

Du er jo et kæmpe fjols af format, det er jo netop en som Naith der evnede at få genstartet draften, NOPE det var ikke SPARTA's Headhunter eller =3000=Rookie (han var optaget af bil....Flytning....Hus....) Og draften har sejlet lige siden Naith måtte buge sin tid på studiet.

Der var 2 grunde til at jeg førsøgte at vende tilbage til draften, Kaiserholm snakkede mig til det, samt at det var Naith der var den som sad på pinden, en som lyttede og ikke kastede med knive alene af den grund man ikke var enig med ham. (hvilket mange af os kunne lære af)

AzTek du har slet ikke udstyr nok til at benytte rookies røv som dit forlystigelse område, hverken på armene eller i bukserne.
........ MissingLink altså det siger vel lidt om hva det er for nogle der spiller sådan et sted ikk ).....
http://www.youtube.com/watch?v=L32Kh-DyaVc

Ja, det siger meget om hvad det er for nogle spiller vi er i Missing Link, vi har aldrig haft og får aldrig fjolser som dig i klanen.
Vi har aldrig haft Kællinger af dit format i Missing Link og for det aldrig så længe jeg er medlem.

Super Walle !
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Peace » 19 dec 2010, 17:13

@Walle. Jeg troede sgu du lyttede til dine egne gode om at LUKKE RØVEN, så man fremstod "som den voksne"?????

Hvorfor du render rundt inden på et forum hvor du ikke bryder dig og hverken folk eller temaer fatter jeg ikke.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Walle » 19 dec 2010, 19:10


Hvorfor du render rundt inden på et forum hvor du ikke bryder dig og hverken folk eller temaer fatter jeg ikke.
Igen skuffer du Mr.RøvIFokus, at du har så lidt wat på toppen at du slet ikke fanger den, men må kravle til porten og spørge til dette.

Jeg finder morskab i dumhed, hvilket man må indrømme at det levere i sku i en kvalitet som sjælden findes i så store mængder og i en mængde der bestemt skal have ros.

Og Jo, Mr.RøvIFokus, der er skam folk her jeg bryder mig om, og nej du er nok ikke den er ligger højest på mit positivitets filter !

Glædelig Jul og Må det nye år blive lige så underholdende.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 19 dec 2010, 21:05

Hooah Walle/MIB!
Vi har aldrig haft Kællinger af dit(LÆS AzTek) format i Missing Link og for det aldrig så længe jeg er medlem.
Friendly Flame On :
MIB kandidere sq da ellers til at have leveret teksten til dette OAnummer...
http://www.youtube.com/watch?v=IIhGUIjw ... re=related

MIB, du og jeg kan lave disse "Friendly Flames" på hinanden, UDEN at vi bliver sure og trækker hele lortet i skraldespanden.
Så lad os vise alle [SPARTA] og [ML]folk, hvordan man laver lidt sjov UDEN at det er "ondt, dårligt eller provokerende" ment, bare fuld af kæææærlighed, ik' MIB Min Gamle Ven???

Dette indlæg er IKKE lavet for, at trække MIB med ind i en diskussion der ikke kan vindes(til det er min reference til OAsangen simpelthen for god, hvis jeg selv skal sige det :wink: og det kan MIB også sagtens selv se, når han bliver skudt i AAO/BC2)
Men for at vise, at man SAGTENS kan have forskellige holdninger og meninger til tingene, bare vi husker at tale ordentligt til hinanden og respektere den anden part...
I al beskedenhed mener jeg, at bl.a. MIB og Undertegnede har formået, at bevare et rigtigt godt kammeratskab, selvom der er løbet meget vand under broen med tiden...

Håber dette kunne give lidt stof til eftertanke til nogle og forhåbentligt spare Forum for en linie, eller to i denne Krig...



SPANK signing out.....



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf AzTek » 19 dec 2010, 21:30

vi har aldrig haft og får aldrig fjolser som dig i klanen.
Vi har aldrig haft Kællinger af dit format i Missing Link og for det aldrig så længe jeg er medlem.

Super Walle
jeg vil sku heller ikk ind i en klan der har sådan en magt liderlig Cl som dig men der er jo langt ned til dig hvor jeg står HA HA HA HA Willy
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf AzTek » 20 dec 2010, 02:52

Jeg finder morskab i dumhed

hehe gode selvmål der Willy men nå det kræver vel heller ikk det helt store hjerne kapacitet at drive en clan som ML
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [AoR]The-marksman » 20 dec 2010, 07:25

Hej Min elskede aztek.

Du har sku da fået lidt for meget lort i munden efterhånden er du sikker på du er ved din fulde fem hvis du nogensinde har haft det.

Eller er du bare inde i din periode.

For det her er da det værste gang lort du har lukket ud længe.

Helt ærlig vis du da ikke har mere relevant at skrive end at repræsentere din Klan på den måde kommer jo self an på hvilken Klan du er medlem af eller Kommunity burde du ikke gå ud i det kole vejr og blive kølet ned for enten er din harddisk brøndt helt over eller så er du sku da overophedet.

Men vi ses jo til julefrokosten ska nok blive hyggeligt Mvh Marksman
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf Walle » 20 dec 2010, 08:21

Jeg finder morskab i dumhed

hehe gode selvmål der Willy men nå det kræver vel heller ikk det helt store hjerne kapacitet at drive en clan som ML

JA, ok AzTek, den burde jeg have set komme, jeg ved jo godt at du ikke har hjerne til at læse en hel sætning, og da slet ikke fotstå den.


Nu skal jeg hjælpe dig, jeg vil sammentrække orignal teksten til en sætning så du også kan være med AzTek, jeg undskylder meget at jeg brugte mere end en sætning.

Orginal tekst: (AzTek du hopper bare over dette afsnit)

"Jeg finder morskab i dumhed, hvilket man må indrømme at det levere i sku i en kvalitet som sjælden findes i så store mængder og i en mængde der bestemt skal have ros."

Her kommer det samme budskab på AzTek Level:
"Jeg finder morskab i Jeres dumhed."

jeg vil sku heller ikk ind i en klan der har sådan en magt liderlig Cl som dig men der er jo langt ned til dig hvor jeg står HA HA HA HA Willy
Når det så kommer til at du ikke vil være medlem af en klan hvor jeg er CL, tja igen skriver du kun for at bevise hvor lidt rotation der er på toppen. Du var medlem af =3000= i hvilken jeg også var CL ;) og nej AzTek, nu skal du ikke skrive at det netop var derfor du hoppede ud.
Det er vi en del der husker - Kodeordet er Økonomi !

Og du er jo helt galt på den, men det er du nu ikke ene om, det har været diskuteret før netop på dette forum, grundet en del Sparta medlemmer ikke forstår hvem der er CL i ML.
Er det muligt for dig AzTek at huske en lille liste på 4 navne ?
MIB, Venom, Grenade og Walle

Og kommer til afstanden ned til mig fra dig, så kan jeg jo kun smile og frygte at du altid vil være at finde efter en røv og aldrig over nogen ;)

Marksman, Hmm mon bøsser her tynd mave når de har PMS ?
AzTek say's Spawnrape Is For People with Alot Of Combat Skill To Sneek behind Enemy Lines and still Get Kill's
UPS - mener du seek eller sneak (søger eller snige) og ikke sneek, men for dig er det vel ligegyldigt, så længe det er bagfra du kommer !


Walle 1/4 CL I ML
Senest rettet af Walle 20 dec 2010, 11:21, rettet i alt 1 gang.
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 20 dec 2010, 09:03

Naith skal du ikk tage det her personligt men han kommer aldrig til at side på pinden i fælles draft han er en del af et udvalg beslutter sig om dette sammen ...
Tager det heller ikke personligt.

Drafting er et fællesinitiativ, og den specielle form for kærlighed i præsenterer lige nu fører ikke særlig langt.
- Konstruktiv kritik er langt bedre end at kritisere for at kritisere..
- Det er heller ikke lige nemt for alle at fatte ironi, så det kunne man jo også skære ned på.

... og så stop da det mudderkast. Det er sgu en belastende vane folk har fået..

Jeg stopper hurtigt med at læse en tråd som denne, når den er slået over i mudderkast (skimtede lige mit nick da jeg bladrede igennem).
Så igen, jeg ønsker ikke at se dette i fremtidige tråde jeg opretter!

Hvad angår min plads i udvalget, så må man gerne, hvis man har lyst til at arrangere noget, gøre brug af den.
- Jeg har ikke nogen præferenceforhold til hvem det er, men vil dog sige, at man bør kunne forholde sig neutral!
Man kan smide mig en besked her, på pl4yground.dk eller fange mig på MSN (som står i min profil her på siden).

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf =3000=Rookie » 20 dec 2010, 09:11

Jeg finder morskab i dumhed

hehe gode selvmål der Willy men nå det kræver vel heller ikk det helt store hjerne kapacitet at drive en clan som ML

Nu vi snakker om selvmål asslich...

Er nightclub promoteren blevet forfremmet til panbar.

Denne gang drikker du vel tequila sunrise og knepper mænd.

Næste gang vi ser dig på ts, sidder du garanteret i hygge-analen.. :D

Er iøvrigt helt vild med din signature. Et eller andet med sneak from behind...
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: BC2 Drafting d.15/12-2010 klokken 20:30...

Indlægaf [SPARTA]Peace » 20 dec 2010, 20:09

Vor herre til hest!!! Walle du har altså bare ALT for meget fritid.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster