Forslag til ændring af drafts lokation

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1138
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 28 feb 2011, 16:34

Allerede nu er jeg pissed over drafting.dk ...

Har tilmeldt mig i fredags ..
Når man så tror lørdag aften at man er blevet godkendt , kan man fandme ikke logge ind -.-
Nå , har så lige prøvet igen , STADIG ingen succes -.-
Og dertil skal det lige siges , at jeg prøvede at få tilsendt mit password via min mail , i Lørdags , som jeg så Heller ikke har modtaget endnu -.-

Men så må jeg jo oprette en ny mail , og en ny bruger åbenbart .
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 28 feb 2011, 16:36

Samme her Tennek..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 28 feb 2011, 16:58

Tennek vil godt være repræsentant for det helt nye drafting.dk, så han ka godkende folk... Så han ka sidde klar hel weekenden, for der ikke skulle være noget tuderi.

Overvej lige at folk sidder og har gang i masse, som at få en hjemmeside op og kører, som ikke er helt fejlfri endnu. Ikke nok med det, så sidder der nogle og arb med at få draftingen op, og til sidst sidder der nogle som prøver at hverve folk, så du/andre ka få en drafting, med så mange spillere som muligt, så det kunne blive mere aktivt og endnu sjovere.

Prøv og spørg hvad folk får i løn, for at kunne gøre det her til en succes for dig, og alle de andre draft interesserede.
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 28 feb 2011, 18:47

Hej Tennek.

Hvad jeg kan se er du medlem af Drafting.DK siden ( 24 February 2011. KL. 05:18:31 ) der er din konto blevet godkendt.

Jeg tvivler stærk på at det er Drafting.dk der ikke vil logge dig ind men du blot har skrevet dit login forkert, men om det mail system ikke virker ved jeg ikke, men istedet for at RAGE over det, så tag kontakt til en Drafting Repræsentant så han kan løse problemet for dig.

Hvis ikke det er muligt så tag fat i din Drafting Arrangør ( Hunter himself ) og så skal jeg nok tage mig af det ASAP.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf =3000=Rookie » 01 mar 2011, 02:08

Undskyld jeg blir pissed for tiden, men det er sku belastende med det brok der er kommet med hensyn til drafting dk.

Ka godt se det irriaterende, hvis man ikke ka logge på sin account.

Det eneste der skal foregå i drafting.dk, (når folk ka logge på) er at tilmelde sig til drafting, og evt smid en lille godt gjordt drenge eller noget lignende af, til dem der sidder og sætter det her op for os andre.
Det er jeg sikker på arrangørende ville sætte pris på. Mere er der sådan set ikke i det.

Skulle der være lige nu og her spørgsmål, så riv fat i enten Hunter eller undertegnede. Men vi regner med at få snakket det meste igennem efter div draft's, som vi altid har gjordt.

Der er ingen der skal på nogen måde føle sig udenfor med hensyn til drafting.dk, og vi har sku altid kunne få tingene til at fungere de fleste af os. Vi vil selvfølgelig os hjælpe med at tyde siden for dem der er lost.

Tennek og boogey / andre hvis i stadig ikke ka logge på efter i har læst denne besked, så skriv det lige herinde, så får vi det selvfølgelig ordnet.

Jeg kommer til at følge denne tråd... Skal nok beherske mit temp fremover... Eller prøve ihvertfald... ;)
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 01 mar 2011, 17:28

Allerede nu er jeg pissed over drafting.dk ...

Har tilmeldt mig i fredags ..
Når man så tror lørdag aften at man er blevet godkendt , kan man fandme ikke logge ind -.-
Nå , har så lige prøvet igen , STADIG ingen succes -.-
Og dertil skal det lige siges , at jeg prøvede at få tilsendt mit password via min mail , i Lørdags , som jeg så Heller ikke har modtaget endnu -.-

Men så må jeg jo oprette en ny mail , og en ny bruger åbenbart .
Samme dag som du oprettede bruger har du fået en besked på jeres egen hjemmeside, hvor jeg skriver at jeg har fjernet tag fra dit brugernavn.

Kan se du ikke har åbnet din besked endnu (regnede med at i ville tjekke jeres PMs).

Boogey.
Du har registreret dig som "Boogeym". Så hvis du har forsøgt at logge ind med andet, har du self. ikke kunnet komme ind.
Har ændret det fra Boogeym til Boogeyman.


/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 01 mar 2011, 17:40

Men så må jeg jo oprette en ny mail , og en ny bruger åbenbart .
Tak for info.
Havde lavet en tastefejl, så der ikke kunne sendes mails ud. Det er fixet.

/Naith
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1138
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 01 mar 2011, 18:02

Allerede nu er jeg pissed over drafting.dk ...

Har tilmeldt mig i fredags ..
Når man så tror lørdag aften at man er blevet godkendt , kan man fandme ikke logge ind -.-
Nå , har så lige prøvet igen , STADIG ingen succes -.-
Og dertil skal det lige siges , at jeg prøvede at få tilsendt mit password via min mail , i Lørdags , som jeg så Heller ikke har modtaget endnu -.-

Men så må jeg jo oprette en ny mail , og en ny bruger åbenbart .
Samme dag som du oprettede bruger har du fået en besked på jeres egen hjemmeside, hvor jeg skriver at jeg har fjernet tag fra dit brugernavn.

Kan se du ikke har åbnet din besked endnu (regnede med at i ville tjekke jeres PMs).



/Naith

Nu ikke for at være ubehøvlet eller noget Naith , men du skriver overfor her , at du har sendt mig en PM på vores egen hjemmeside ?
Hvilket jeg forstår som http://www.spartagaming.dk ?
Wrong ?

Men i såfald , så har det ikke været mig du har sendt den til , da jeg ingen PM's har fået , og har nu taget et screenshot af det :

Dette er ikke for at være nedladende , men for at vise , jeg ikke bulshitter nogle når jeg ikke har set noget eller lignede .
Vedhæftede filer
Unavngivet.png
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1138
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 01 mar 2011, 18:04

Efter jeg har prøvet at logge ind som "Tennek" er det nu muligt at logge på .
Tror pokker mit pis blev bragt i kog når i ændre navnene , men alt forladt , nu har jeg fået min vilje :)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
-Pl4y-Naith.DK.
Lieutenant Colonel
Lieutenant Colonel
Indlæg: 146
Tilmeldt: 25 mar 2009, 14:55
Geografisk sted: Esbjerg

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf -Pl4y-Naith.DK. » 01 mar 2011, 19:19

Nu ikke for at være ubehøvlet eller noget Naith , men du skriver overfor her , at du har sendt mig en PM på vores egen hjemmeside ?
Hvilket jeg forstår som http://www.spartagaming.dk ?
Wrong ?

Men i såfald , så har det ikke været mig du har sendt den til , da jeg ingen PM's har fået , og har nu taget et screenshot af det :

Dette er ikke for at være nedladende , men for at vise , jeg ikke bulshitter nogle når jeg ikke har set noget eller lignede .
Fair nok, hvis den ikke er kommet frem er den ikke kommet frem.
Men min udbakke ser ud som i vedhæftningen.


Heller ingen BS fra min side..


/Naith
Vedhæftede filer
Tennek.png
Billede
http://pl4yground.dk - Kig ind og si' hej!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 01 mar 2011, 19:32

Sku god stil Naith.. Beklager fejlen..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1138
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 01 mar 2011, 19:48

Hmm så ved jeg ikke hva der er gået galt :s

Nå , men det er rettet , også er vi alle glade igen :)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf Walle » 22 mar 2011, 19:47

Siden at sparta ikke længere har ønske om at stille ressourcer i form af gameserver - så syntes jeg drafting.dk skal holde flyttedag og benytte den ts som er stillet op til netop drafting.dk

IP: 79.142.225.30
Port: 9987

Ingen password
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 22 mar 2011, 20:49

Hooah Walle!
1) - Siden at sparta ikke længere har ønske om at stille ressourcer i form af gameserver -

2) - så syntes jeg drafting.dk skal holde flyttedag og benytte den ts som er stillet op til netop drafting.dk
1) - [SPARTA] har valgt ikke længere, at betale for en server der 99% kun blev benyttet til Drafting. Det representerede jo anyway en betragtelig udgift for klanen, som på INGEN måde kunne forsvares, når den ikke blev brugt mere, end den gjore! Det er trods alt folks surt optjente sparepenge, der bliver brændt af til INGEN verdens nytte, hvis vi havde beholdt den server!

Walle, Undertegnede kan forsikre dig for, at vi GLADELIGT ville fortsætte med, at stille server til rådighed for Drafting(som vi jo ALTID har gjort, uden at ville have noget igen), hvis vi havde valgt at forlænge serveren.

Men jeg fornemmer lidt på dit indlæg, at du mener vi med vilje ikke længere vil stille en server til rådighed for Drafting, fordi man har valgt af flytte "organiseringen" af Drafting til et andet sted, end vores Forum og vi derfor skulle være "tøsesure"...!!!

[SPARTA] har før foreslået, at man måske gik sammen et par klaner(evt. den der er mest representeret til Drafting) og delte udgifterne til en server, som vi så i fællesskab kunne dække udgifterne til. Dog har vi DESVÆRRE ikke mødt den store opbakning og derfor er det ikke blevet til noget. Men måske det kan organiseres igennem Drafting.dk, vi er ihvertfald åbne... :wink:


2) - Jeg har ikke et problem med, at vi flytter til en anden TS! I say Tomatoes, u say Tomaaatoes... Who cares... :lol: :lol: :lol:

Men jeg synes det er interessant at få at vide, hvad det er i mener, vi kan vinde ved dette bytte...? Håber MEGET du vil svare på dette!!!

Som Undertegnede har forstået det, så ejes den nye TS af private personer, som vi i øvrigt ikke har noget med at gøre, eller for den sags skyld kender særligt godt og som følge deraf, har vi på INGEN måde hånd og hals-ret over den og kan ikke selv administrere den, som vi jo kan med den TS vi benytter pt...

Hvis man nu havde en rigtig rigtig dårlig dag, kunne man måske tolke det derhen, når du formulere dit indlæg som du vælger at gøre, at man nu forsøger at straffe [SPARTA] for ikke længere, at stille server til rådighed for Drafting og ikke have mulighed for at være særligt talstærkt til Drafting de sidste par gange... Men som sagt, så skulle man have en rigtigt dårlig dag, hvis man var af den opfattelse og det er bare strøtanker ved stambordet, som forhåbentligt ikke har hold i virkeligheden... :roll: :roll: :roll:




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Walle
Colonel
Colonel
Indlæg: 165
Tilmeldt: 16 feb 2009, 20:52
Geografisk sted: Viborg
Kontakt:

Re: Forslag til ændring af drafts lokation

Indlægaf Walle » 23 mar 2011, 06:59

Men jeg synes det er interessant at få at vide, hvad det er i mener, vi kan vinde ved dette bytte...? Håber MEGET du vil svare på dette!!!
Gevinsten kan findes i ProCon - da denne kan sættes op til at arbejde sammen med TS3 - så vi slipper for at flytte folk rundt på TS - opgaven udføres af ProCon. (der arbejdes på at sætte dette plugin op)
Men der behøves ikke at være nogen gevinst, alene det fakta at drafting sker på en neutral TS er grund nok.
Som Undertegnede har forstået det, så ejes den nye TS af private personer, som vi i øvrigt ikke har noget med at gøre, eller for den sags skyld kender særligt godt og som følge deraf, har vi på INGEN måde hånd og hals-ret over den og kan ikke selv administrere den, som vi jo kan med den TS vi benytter pt...
Du har helt ret eller uret, men jo den er privat ejet, men ukendt er personen nu ikke i vores fælleskab, som det er forslået på drafting.dk
Jeg foreslår at vi udnævner representanterne til server admins på selvsamme server så de kan tilrette kanaler m.m.

så drafting.dk har samme hånd og hals-ret over denne ts på samme måde som i/vi har over vores clan ts.

Håber det var svar nok.
Walle

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster