Forumanarkist?????

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Forumanarkist?????

Indlægaf =3000=Rookie » 27 feb 2011, 02:40

Hey SPANK. Er du forumanarkist?
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forumanarkist?????

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 27 feb 2011, 08:38

Hooah Rookie!
Hey SPANK. Er du forumanarkist?
ALWAY WAS AND ALWAYS WILL BE...!!!
Skal du da have en forklaring...?




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forumanarkist?????

Indlægaf =3000=Rookie » 27 feb 2011, 13:44

Vil du da forklare mig hvad anarki står for. :)

Jeg er godt klar over du mener et frit sprog forum gavner din tilværelse.

Jeg tror bare ikk på alle de diskutioner der har været på sparta forummet, gavner nogen form for udvikling af draft overhovedet.

Tænk hvis vi for en gangs skyld stødte på en clan med voksne mennesker, skal de så ha mulighed for at se de børnehave fights der har været? Det tror jeg nemlig IKKE gavner noget som helst.

Ka godt li du skal gøre ekstra reklame for dig selv, på drafting.dk og kalde dig for forum anarkisten, er det din form for ungdomshusoprør, over drafting har fået sin egen side?

De fleste kender jo til din holdning omkring spartas forum, og det er ikke noget i vejen med. Der skal bare ikke køres mudderkast i nærheden af draft mere, det ka da ikke være så pisse svært at forstå.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forumanarkist?????

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 27 feb 2011, 15:03

Hooah Rookie!
Vil du da forklare mig hvad anarki står for. :)
Anarki kommer af det græske ord ἀναρχία anarkhia, der betyder "fravær af et styre" (sammensat af ἀν- an- "uden" og ἀρχία arkhía "styre"). Anarki har en række forskellige, men relaterede betydninger:

1.Fravær af nogen form for politisk autoritet og/eller socialt hierarki
2.Politisk uorden og forvirring
3.Fravær af styrende principper, såsom fælles standarder og formål
Direct Link : http://da.wikipedia.org/wiki/Anarki

SPANK's Ideal er : AL MAGT TIL FOLKET...!!!

Jeg tror bare ikk på alle de diskutioner der har været på sparta forummet, gavner nogen form for udvikling af draft overhovedet.

Tænk hvis vi for en gangs skyld stødte på en clan med voksne mennesker, skal de så ha mulighed for at se de børnehave fights der har været? Det tror jeg nemlig IKKE gavner noget som helst.
Undertegnede poster ALDRIG noget, som jeg ikke vil stå ved, eller som jeg mener, ikke kan tåle dagens lys!

Hvad andre poster STÅR FOR DERES REGNING og det mener jeg et eller andet sted er et godt princip, at alle må stå på mål for det de poster!
Det er lidt at ringeagte "udefrakommende" og tro de ikke er kloge nok til selv, at danne sig et fornuftigt billede af tingene! Det er ikke fair, at gå og dække over hvordan tingene er/har været og holde det "hemmeligt" for dem og de så først senere finder ud af tingenes rette sammenhæng, ved at høre det i krogene rundt omkring...
Hvis alle spillede med åbne kort, ville verden sq være et bedre sted!!!

Ka godt li du skal gøre ekstra reklame for dig selv, på drafting.dk og kalde dig for forum anarkisten, er det din form for ungdomshusoprør, over drafting har fået sin egen side?
"reklame" for migselv...??? Den kan jeg ikke lige se, hvor kommer fra...? Må jeg ikke poste på Drafting.dk, eller hvad er vi ude i...???
Men du må sq da selv indrømme, at det er lidt sjovt, at der allerede nu køre Tråde MEGET i stil med dem, der kørte for fuld udblæsning her i Forum, når nu Drafting NETOP skulle holdes fri for den slags, right?


Der skal bare ikke køres mudderkast i nærheden af draft mere, det ka da ikke være så pisse svært at forstå.
Hvis du lige vil være flink, at fortælle hvor præcist jeg "kaster med mudder" i de 3 indlæg, jeg har lavet...???

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Generelt:
Netop indlæg som dit Rookie her på Forum, BEVISER 100% MIN POINTE om, at det er UFATTELIGT svært, at styre Drafting.dk ud fra de normer i forsøger!
Det aftvinger AL ÆRE OG RESPEKT, at i forsøger! Men det er bare en næsten umulig opgave, når over/under-læggeren for hvad der kan skrives og hvad der ikke kan skrives, er så forskellig, som den er!




Men derfor behøver vi to jo ikke fare i flæsket på hinanden, vel Min Ven! :lol: :lol: :lol:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forumanarkist?????

Indlægaf =3000=Rookie » 27 feb 2011, 19:00

Det er ikk så svært at google anarki.

Der er ikke noget der skal holdes hemmeligt eller dække over, specielt ikk når det er de samme 3-4 personer der elsker deres kamp. De skal nok træde frem for de forskellige personer med tiden.

Det er bare et stort rod med jeres side, da vi ikke ka slette gamle tråde.

Ud over det, så på jeres forside, står der en masse som intet har med draft at gøre. Alt det som foregår i jeres clan, er for de fleste ikke relevant.

Men det lader til du ikke vil forstå selve formålet med det her. Du vil debatere og have den samme forklaring på 400 forskellige måder. Enten er du for drafting ellers så lad det være....

Hvis der overhovedet skulle ha været en chance for, det skulle køres tilbage på sparta's forum, så skulle der nok ha været svaret bare en smule på de seneste indlæg, der er lagt i jeres forum.

Men der er ikke den store deltagelse fra jeres medlemmer i forevejen, så hvorfor ikke rykke det videre.
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forumanarkist?????

Indlægaf =3000=Rookie » 27 feb 2011, 19:47

Med hensyn til at fare i flæsket på dig. Jeg forklare mig bare med en lidt irritabel tekst, mest over at der skal snakkes for det her hele tiden.

Jeg ka ikke rigtig se hvorfor draftdagen, som stadig er hver onsdag kl 20.30 på fælles ts's skulle være blevet mere ringe, over at os som står for at arrangere det, mener det her er en bedre løsning.

Men nej vi blir forhåbentlig da ikke uvenner over det her.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forumanarkist?????

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 27 feb 2011, 22:31

Hooah Rookie!

Jeg tror nu heller ikke, at folk mener at selve Draftingen er blevet dårligere! Jeg tror bare og kan lytte mig til i krogene, at en del er lidt ærgelige og skuffede over(inkl. migselv) at den direkte indflydelse er blevet slået ihjel. Det er rigtigt, at folk bare kan snakke med deres "DraftingRepresentant". Men som du selv ved, så er det jo ret langt fra den måde [SPARTA] køre på, med en pige, en stemme... Men nuvel, det er sådan det køre nu og så må vi få det bedste ud af det...

Det er da lykkedes mig, at få en håndfuld mere til at regge sig på Drafting.dk, efter jeg lige gjore lidt Intern reklame for sitet. Så det er da en start...

Men derfor vil det sq ærgre mig, hvis jeg bliver udelukket fra Drafting pga. de årsager jeg forsøger at anskuliggøre i den Tråd, som Walle forsøger at få gennemtrumfet!!!

Mens jeg nu alligevel poster, så ville jeg gerne lige have dig til, at svare på mine spørgsmål, fra foregående post. Dem hoppede du let og elefant hen over.
Nemlig hvor du mener, at jeg "Reklamere for migselv" og at jeg starter "mudderkastning" på Drafting.dk...? Eller er de bare skrevet under indflydelse af stærk medicin og jeg så ikke skal lægge mere i dem, eller er det noget vi skal drikke Snaps om, så jeg kan sætte dig ordentligt på plads???
I stedet begynder du at snakke om, hvor dårligt egnet [SPARTA]Forum var til Drafting og at vi skulle være tøsefornærmede over, at Drafting er rykket ud på et selvstændigt site o.s.v...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Forumanarkist?????

Indlægaf =3000=Rookie » 27 feb 2011, 23:41

Det der med I!!! skulle være tøssefornærmet.

Det er nu dig jeg snakker til.

Det virker bare lidt som om du vil ha en diskution omkring det her.

Den med at reklamere for dig selv, er din forumanarkist bemærkning, og deri falder den med mudderkastningen os.

JEG ER SPANK OG JEG ER FORUMANARKIST.... Kan du se hvad jeg mener?

Men klart, lad os lade den ligge her, og fortsætte vores samtale over en gang druk næste gang vi mødes. ;) Det er jo trods alt der, de fleste problemer blir løst... Det har vi da bevist et par gange... :D
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4311
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Forumanarkist?????

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 28 feb 2011, 07:33

Hooah Rookie!

Hmmmm... Vi kommer det nok ikke nærmere, da vi øjensynligt ser forskelligt på det som er blevet skrevet...! 8) 8) 8)

Men klart, lad os lade den ligge her, og fortsætte vores samtale over en gang druk næste gang vi mødes. ;) Det er jo trods alt der, de fleste problemer blir løst... Det har vi da bevist et par gange... :D
X 2



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster