Halløj Alle mænner og mæninder

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Brightblade
Private
Private
Indlæg: 3
Tilmeldt: 17 jun 2011, 08:58

Halløj Alle mænner og mæninder

Indlægaf Brightblade » 17 jun 2011, 09:02

Var i gang med at rense op i gamle dokumenter og andet på min computer, da jeg faldt over en masse AA stuff jeg havde glemt jeg havde.

Damn... det bragte minderne frem og jeg fik da ligefrem tårer i øjnene :)

Og tænk at der stadig eksistere danske klaner og der stadig spilles... Fanme imponerende.

Hilsen til alle jeg kendte og har spillet med fra BB :)
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: Halløj Alle mænner og mæninder

Indlægaf =3000=kaiserholm » 17 jun 2011, 09:56

Hej BB.
Ja, der findes stadig lidt aktive rundt om, men der er langt i mellem. Selv BUG vågnede op i løbet af denne uge og installerede aao igen.
Men godt at høre fra dig, og skulle riffelfingeren kilde, så spiller vi næste torsdag:-)
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Halløj Alle mænner og mæninder

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 17 jun 2011, 19:13

Hey BB.. Long time noo see.. Du er altid velkommen på ts hvis det kildrer i fingrene;)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brightblade
Private
Private
Indlæg: 3
Tilmeldt: 17 jun 2011, 08:58

Re: Halløj Alle mænner og mæninder

Indlægaf Brightblade » 18 jun 2011, 22:26

Takker :)

Hmmm... ikke mange servers at spille på :( Og de 4 der er, er tomme

Kan man overhovedet pubbe i AA2 eller er det kun i AA3?
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Halløj Alle mænner og mæninder

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 jun 2011, 12:22

Hooah BB!

Jaaameeeeen a hva' for en..... Den Gamle BB... WTF??? Jeg har sq været Outta Town hele weekenden, så har først lige set dette Blast From the Dark Past!

Det er fandeme lang tid siden, skal jeg lige love for! Men velkommen tilbage til "trædemøllen" :wink:
Kom forbi Den Fælles Danske GamingTS på IP : 173.199.64.243:9121. Der er intet PW på, så det er bare om at joine og fortælle løgnere om "De Gamle Dage"!

Som de andre også siger, så er der stadig en håndfuld velbesøgte AAO 2.8.5-servere tilbage. Så det er bare om at komme igang Gamle Dreng!

Rookie og Kaiser, fra de der TOTALT håbløse =3000=drenge :mrgreen: står for noget "Retro"-Drafting i AAO 2.8.5. Så meld dig under fanerne her og få gamet lidt med de gamle Drenge og Piger!
Hvis du ellers er kommet ind i det nye årtusind, så spilles der også en hel del Bad Company 2 disse dage og hvis interessen er der, så vil jeg anbefale at du kigger på http://www.drafting.dk. Her spiller alle mand og små piger hver onsdag kl. 20:30. Det ville vær en udemærket mulighed for at hilse på en god flok, fra "De Gamle Dage"...

Vi ses på Slagmarken BB...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Sanino
Private
Private
Indlæg: 2
Tilmeldt: 23 jun 2011, 20:01

Re: Halløj Alle mænner og mæninder

Indlægaf Sanino » 23 jun 2011, 20:11

Hej Alle Spartaner og BB

Sad her i sommervarmen og kom i tanke, om dengang mit hår var formet efter mit skønne plantronic headset og der konstant blev råbt ud i teamspeak æteren... så efter at have snakket kort med Spank, måtte jeg da lige se om der stadig var liv. Det var der jo. Huttelihut for det :D

Og hvad skuer mit øje så nu? Der bliver spillet draft nu og da !
Jeg kunne vildt godt tænke mig og joine, når jeg har overstået mine eksaminer! regner i også med at spille hen over sommeren ?

Endnu vigtigere, kan mit gamle hakkebræt, der har stået i en skummel kælder i 2 år stadig spille AAO, eller skal man have en computer med lys, vandkølling og kopholder for at kunne spille aao ?

Håber i alle har det godt og i har lyst til at spille aao med mig (Læs: Høre på mig tude, som en lille pige der ikke må få slik)

Alle de bedste og smukkeste sommer hilsner

Sanino+
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Halløj Alle mænner og mæninder

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 jun 2011, 20:44

Hooah Nino!

WTF...??? Er der en eller anden institution, hvor sikkerheden er brudt ned og der har været fangeflugt... Først Buggen, så BB og nu dig Nino... Hvad fanden sker der???
Alle de bedste og smukkeste sommer hilsner
Hva' FANDEN er du blevet Bøsse, eller hva'...??? "De smukkeste sommerhilsner" WTF WTF WTF??? Det lyder sqq lidt "lyserødt", Min Ven!!!

Men anyway, det kunne sq være grineren at game lidt AAO igen, hvis du kommer forbi og vil have en RØVFULD på Urban, eller SF Hospital...

Det forventes vist af AAOdraften fortsættes indtil videre. Der er godt nok ikke mange deltagere. Men dem der er, er DieHard AAO-Gamere. Så der burde være mulighed for at du kan komme med til Retro-Drafting i AAO 2.8.5.
Vi spillede jo rent fakkertalt konkurrence i 2.8.5. til dette års LAN. Det var sq go griner...

Vedr. PcPower, så tro ejg ikke der er forandrede krav, end fra dengang du selv gamede 2.8.5.
AAO 3.0 var jo bare en BÆÆÆÆÆÆ, som hurtigt døde en pinefuld død. Det skulle være så godt og så fuckede de det MAX up, sad but true!!!

Anyway glæder mig til at sludre lidt med dig på Den Fælles Danske Gaming TS. Don't be a stranger...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=Rookie
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 204
Tilmeldt: 05 jul 2010, 12:11

Re: Halløj Alle mænner og mæninder

Indlægaf =3000=Rookie » 27 jun 2011, 06:58

Puha gamle AA gamere. Sanino husker vi jo kun for at næsten vinde AAO lan 09. :P

=3000= er begyndt at nørde aao igen.

Det har stået på lidt tid nu.

Så jo hvis der er en dag, hvor i skal ha stillet jeres gamle gamle aa lyst, så fang os på fælles ts'n eller følg med/tilmeld jer på Drafting.dk.

Der bliver kørt AA draft derinde, med de spillere der nu kan skrabes sammen. :)
Sanino
Private
Private
Indlæg: 2
Tilmeldt: 23 jun 2011, 20:01

Re: Halløj Alle mænner og mæninder

Indlægaf Sanino » 08 jul 2011, 18:25

Bahaha Spank Grunden til den lyserøde snak, er nok manglen på at få kills over en længere periode. Det var jo en skøn tid, hver gang man løb ind i dig var det jo et freekill ;) ( Medmindre det var bridge eller UA og du havde saw)

Rookie, jeg troede man huskede mig fra dengang, hvor jeg acede hele jeres hold på pipeline, men der var jeg jo også på def... NÅÅÅÅ Nej jeg var assault Haha ( stopper med dårlige jokes !)

Anyways jeg sidder i det det gudsforladte land sverige i en uges tid, men har punked min bror for hans pc når jeg kommer hjem i næste uge.. Hvilket betyder at i nok allerede nu, skal tænke på at skrue ned for jeres høretelefoner og finde stesoliderne frem så i kan overkomme når "Tha Fragmeister" skyder jer ; )

( Ok lad os være ærlige. Jeg vil være superheldig, hvis jeg bare kan få et enkel kill)

Chillaxe til næste gang
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Halløj Alle mænner og mæninder

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 jul 2011, 06:54

Hooah NinoBamsen!

Ha Ha... U just bring your Agame Kid and I'll bring mine...!!!

NUFF' SAID...!!!

Du kunne jo komme RIGTIGT ind i kampen og dukke op til vores årlige BRAG af en Sommerfest om 14 dage "FragMeister' Fool...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst