[SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingsliste-

Julefrokosten d. 20-22 januar 2012 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 10 okt 2011, 03:38

Hooah Poxy!
Det er dig der er helt galt på den
Er du, eller har du nogensinde hørt, eller oplevet nogen blive afkrævet noget som helst i forbindelse med Julefrokost, som vi her taler om, så længe man har givet besked...??? Jeg har ihvertfald IKKE, Min Ven!
Men nu tænker jeg et eksempel som Taste, der røg på hospitalet ved sidste års lan
Det er rigtigt, at Taste sidste år havde et uheldigt forløb omkring LAN. Men det pollede vi jo netop på og resultatet blev desværre ikke til Tastes fordel, det er rigtigt. Men i mit stille sind kunne jeg godt forestille mig, at det udslagsgivende i den poll ikke var så meget LANsituationen, som de snart mange hmmm... skal vi kalde dem "episoder" omkring Taste i perioden forud for den afstemning, som gjore udslaget... Personligt tror jeg at folk havde nået et eller andet topmål af, hvad de ville stå model til.

Generelt kan jeg godt have mine tvivl om flertallet, i den poll, ramte rigtigt. Det gav jeg også udtryk for overfor Taste, da jeg sagde til ham inden LAN, at der nok ikke var problemer i, at ham blev holdt skadesfri, når situationen var som den var. Men vi har demokrati i [SPARTA] og det må og SKAL være den øverste myndighed/autoritet og udfaldet blev jo som det blev...

Så IGEN Skipper, meld du bare til dette års Julefrokost Poxy!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Tastefull
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 28 nov 2008, 18:34

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf Tastefull » 12 okt 2011, 17:36

Wee endelig en mulighed for at rette dig SPANK! ;)

1. Poll'en blev lavet af dig med det formål at genrelt stille spørgsmålet om det skulle være muligt at få sit "gebyr" tilbage i tilfælde af en uheldig omstændighed. Så den var ikke rettet KUN mod mig, så hvis folk har valgt at stemme med mig i tankerne, så er den poll jo komplet forkert!.. Og jeg synes stadig at jeg havde givet besked i god tid, næsten 6 uger før, at der var mulighed for, at jeg ikke kunne komme pågrund af operation. Men gider ikke vade mere i det.

2. Jeg er blevet spurgt om jeg ville tilmelde mig julefrokosten og jeg har faktisk givet samme svar som epoxy. Da jeg ikke kender min umiddelbare situation, mulig operation igen, og ikke gider stå i samme situation som sidst, ja så tilmelder jeg mig heller ikke før sidste skærings dato.

3. Jeg har STADIG IKKE et problem med, at jeg ikke fik pengene tilbage sidst, men jeg bliver sgu harm over, at høre at tingene blev dyre og jeg skulle betale for det. Som epoxy siger, i var der, i kunne se hvad der var af penge og kunne justere efter det.


Self. er alt det her jo skrevet med et smil på læberne ;)

Smil Tastefull
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 12 okt 2011, 19:26

Hooah Taste!
Wee endelig en mulighed for at rette dig SPANK! ;)
Ehhh med hvad...???
1. Poll'en blev lavet af dig med det formål at genrelt stille spørgsmålet om det skulle være muligt at få sit "gebyr" tilbage i tilfælde af en uheldig omstændighed. Så den var ikke rettet KUN mod mig, så hvis folk har valgt at stemme med mig i tankerne, så er den poll jo komplet forkert!.. Og jeg synes stadig at jeg havde givet besked i god tid, næsten 6 uger før, at der var mulighed for, at jeg ikke kunne komme pågrund af operation. Men gider ikke vade mere i det.
Jamen Tastefull selv om du havde meldt 1 dag før, at du muligvis ikke kunne komme, så var resultatet vel blevet det samme. Fordi på det tidspunkt har vi ikke 100% klare retningslinier på området. Netop derfor gjore vi to jo som vi gjore, da vi ikke forventede at det ville give problemer, right? Der stod jo sort på hvidt at tilmeldinger var bindende og da der efterfølgende opstod tvivl om hvorvidt og hvor bogstaveligt det skulle tages, så pollede vi jo på det. Pollen var jo rigtigt nok formuleret generelt, men alle viste jo godt hvad det reelt gik ud på. Det kan jeg jo ikke gøre for, vel...? Folk har jo stemt som de har og heller ikke det kan jeg gøre ret meget ved... Så hvad er det du mener er problemet...???
2. ja så tilmelder jeg mig heller ikke før sidste skærings dato.
Jeg forstår SRADIG IKKE hvorfor det er, at i ikke mener i kan tilmelde jer...??? Der er jo intet at miste, da der jo ikke er nogen form for forudbetaling, eller noget som helst man kan miste, eller blive afkrævet, hvis man ligepludselig ikke kan møde op anyway...! Er du ikke lige flink, at præsicere 100% hvad det du mener der er problemet???
3. Jeg har STADIG IKKE et problem med, at jeg ikke fik pengene tilbage sidst, men jeg bliver sgu harm over, at høre at tingene blev dyre og jeg skulle betale for det. Som epoxy siger, i var der, i kunne se hvad der var af penge og kunne justere efter det.
Det er rigtigt at "indkøbsholdet" ikke ramte det budget 100%, da de var nede og handle. Men hvis jeg husker rigtigt, så var "efterbetalingen" til LAN 2011 vist sølle 100kr. Det var der INGEN til LAN, der brokkede over og når man tænker på fri mad og drikke i 3,5 dag, så var det vist ikke galt... Hvis det er det Poxy mener har givet udslaget for den poll, så må det stå for hans regning. Jeg har ikke hørt noget tilsvarende! Som jeg også skrev længere oppe i den anden post, så tror jeg ikke det var udslagsgivende i den poll, i hvert fald ikke i samme grad, som hmmm... skal vi sige "alt det andet", hvis du ved hvad jeg mener? Så efter min beste overbevisning er der ikke tale om, at du har skulle dække et LANunderskud, så bare rolig...



SPANK signing out....,
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 12 okt 2011, 21:23

Hooah Taste og Poxy!
2. ja så tilmelder jeg mig heller ikke før sidste skærings dato.
Jeg forstår STADIG IKKE hvorfor det er, at i ikke mener i kan tilmelde jer...??? Der er jo intet at miste, da der jo ikke er nogen form for forudbetaling, eller noget som helst man kan miste, eller blive afkrævet, hvis man ligepludselig ikke kan møde op anyway...! Er du ikke lige flink, at præsicere 100% hvad det du mener problemet er...
Et eller andet sted, som jeg ser det, så risikere i fakkertalt at kunne være skyld i, at vi ikke kan planlægge indkøbene af f.eks. gris, hvis det er det folk vil have på menuen igen i år... Fordi hvis nu alle gjore som jer og bevist ventede med at melde Order2Go til dagen før, så bliver det jo ret umuligt at bestille en mængde mad, som f.eks. gris der vil passe til antal deltagere... Kan i ikke se det?

Jeg kan jo sagtens forstå, at i vil bevise en pointe i forhold til bindende tilmeldinger og det er vel også fint nok... Men tænk jer nu lige om og mærk efter om det virkelig er det værd, right? Der er jo ikke nogen der har glæde af de her små "fløjkrige" og det skader kun sammenholdet set med mine briller... Flertallet har besluttet, hvordan det er i disse sager, respekter det og kom videre for vores allesammens skyld...

Btw, så er dette en TilmeldingsTråd til vores Julefrokost, IKKE EN DEBATTRÅD, så skulle vi ikke rykke diskussionen ind i den interne del af Forum, hvis i mener den skal fortsætte... Jeg regner med at se en tråd internt fra jer, hvis i ikke mener emnet er udtømt!

VEL MØDT TIL [SPARTA]Julefrokost 2011...!!!


SPANK signing out...
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Dvil
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 88
Tilmeldt: 25 dec 2010, 14:43

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf [SPARTA]Dvil » 18 okt 2011, 20:33

efter at have fundet ud af at tilmelding kun er bindende hvis man IKKE melder fra... ooOO
saa er der:
Order2Go
her fra.

/Dvil
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf [SPARTA]Canex » 26 okt 2011, 13:23

tjaa, min bror tvinger mig vel til at tage med lige meget hvad.

Order2GO fra mig

btw. ved godt jeg er inaktiv, men er ikke helt død endnu og regner med snart at vende tilbage til tasterne og give jer ALLE en ordenlig omgang whoop-ass!
/Canex

Billede
[SPARTA]Fisker
Private First Class
Private First Class
Indlæg: 8
Tilmeldt: 16 jun 2010, 14:29

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf [SPARTA]Fisker » 20 nov 2011, 14:44

hejsa vil got med glæde meg til at se jer alle sm i gen mang hilser fra spartfisker og god jul vis vi ikke snav en
[SPARTA]banjo
Major General
Major General
Indlæg: 457
Tilmeldt: 22 feb 2007, 20:50

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf [SPARTA]banjo » 25 nov 2011, 18:15

Sign me in....

Order2Go
Billede


c´mon and hear my banjo swing

Immortals... we put their name to the test.

TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"
[SPARTA]Sly
Master Sergaent
Master Sergaent
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29 okt 2011, 12:03

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf [SPARTA]Sly » 04 dec 2011, 16:31

Jeg kunne se at jeg står på listen, så det er der styr på :)
Ville dog bare sige at jeg stadig er meget frisk ;)

Sign me in ;)
[SPARTA]allan
Colonel
Colonel
Indlæg: 153
Tilmeldt: 19 feb 2007, 22:51

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf [SPARTA]allan » 04 dec 2011, 16:42

jeg kommer også
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 04 dec 2011, 19:01

DET VAR DU GODT NOK LÆNGE OM [SPARTA]Basse............... :mrgreen:
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf [SPARTA]Peace » 04 dec 2011, 20:23

Hvem "bortfører" The Don denne gang ??? Vi bliver jo nød til at hijack den knægt igen......
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
[SPARTA]allan
Colonel
Colonel
Indlæg: 153
Tilmeldt: 19 feb 2007, 22:51

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf [SPARTA]allan » 06 dec 2011, 14:28

hehe joo svendsen skulle lige se og vi hade et spille job jo :roll:
Bug
Private
Private
Indlæg: 1
Tilmeldt: 11 dec 2011, 20:42

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf Bug » 11 dec 2011, 20:45

Hey ;)

Sad lige og snakket med nogle på ts her til aften,
Og jeg er da klar på at drikke lidt ;)

Så hvis jeg må kommer jeg gerne,
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Re: [SPARTA]Julefrokost d. 20-22 januar 2012 -Tilmeldingslis

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 11 dec 2011, 23:00

Jeg vil lige sige jeg kun er med fra lørdag morgen til morgenmad til jeg engang er blevet lidt mindre grønlænderstiv ;)
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede

Tilbage til "[SPARTA]Julefrokost 2011"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst