FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Her vil al ny offentlig og relevant info vedr. [SPARTA] blive postet...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 aug 2011, 18:04

Hooah Kids!

Det er blevet vedtaget i [SPARTA], at vi tildeler AzTek Rettigheder til Den Fælles Danske Gaming TS(med en prøveperiode på 1 måned), for at han kan stå for den daglige Drift, Vedligeholdelse og evt. Fornyelse...!

INGEN ønskede ændringer vil bliver effektueret, før efter en periode på 7dage fra de er postet, hvor man så kan komme med relevante indsigelser, hvis man ikke mener at forslaget tjener Den Fælles Danske Gaming TS på bedste måde! AzTek poster jo ALLE ændringer i denne Tråd. Således kan alle følge med i det forskellige, da det jo formentlig er noget der vedrøre de fleste, som til daglig benytter TS'en!


I denne Tråd, vil AzTek poste ALLE ændringer, eller småting der er blevet pillet ved på TS'en. Så oplever man noget usædvanligt, eller "uregelmæssigheder" af nogen art, så bedes man poste her omgående! Så vil der hurtigt blive taget action på det!


AzTek er NATURLIGVIS blevet informeret om, hvorledes de nye Rettigheder skal administreres og specielt i hvordan de IKKE skal administreres! Så Undertegnede forventer, at alle hilser dette nye initiativ velkommen og bakker AzTek op i hans opgaver!
Dette initiativ skulle også meget gerne højne selve sikkerheden på vores allesammens Fælles TS, da der er en udpeget ansvarshavende!

Denne tråd er også tænkt, som en "Ønske"-Liste, eller "2 Do"-Liste for TS-Admin(primært AzTek, sekundært Rookie og SPANK), hvor enkeltpersoner, eller hele Klaner kan poste deres ønsker og så kigger vi naturligvis på det i samarbejde, om det kan lade sig gøre!

I øvrigt mener jeg, at det er på sin plads, at give AzTek ros, for at han vil bruge lidt af sin til på noget, som alle benytter og alle har glæde af! det kunne MANGE sq lære noget af...!!! :oops:

Undertegnede forventer nu at dette var startskuddet, til at mange flere kommer ud af busken og tilbyder deres hjælp!!! [SPARTA] har ihvertfald en hjemmeside, der halter GEVALTIGT!!! :wink: :mrgreen: :wink: :mrgreen: :wink: :mrgreen:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 16 aug 2011, 18:21

Hooah AzTek!

[SPARTA]SPANK's TS-Ønskeliste :


1) --- Alle Registrerede Brugere skal kunne hoppe rundt i alle kanaler, undtagen dem der står privat på og kan låses med et password...

2) --- Alle nye Brugere burde kunne Approve sigselv... Det er sygt, at skulle sidde i VelkommenKanalen i 2 timer, fordi ingen lige gider at Approve en, hvis man er ny... Denne TS er jo for ALLE!

3) --- Alle klanmedlemmer skal tildeles Rettigheder i deres respektive kanaler, således at de kan kicke folk fra dem og flytte folk inden for deres egne kanaler...

4) --- INGEN skal kunne fratage andre nogen som helst Rettigheder, undtagen Super Admin...

5) --- Der skal oprettes specifikke ClanSymboler, som hver klanmedlem skal bære. Ligesom vi har i [SPARTA] og =3000= har det...

7) ---

8) ---

9) ---

10) ---


OBS! Næsten alle punkter herover, er nogle der i længere tid har været generel konsensus om. Så jeg forventer ikke, at nogen er uenige på i at ovenstående skal effektueres.
AzTek... Du må MEGET gerne lige give en melding, når dette er foretaget!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf AzTek » 17 aug 2011, 14:55

[SPARTA]SPANK's TS-Ønskeliste :


1) --- Alle Registrerede Brugere skal kunne hoppe rundt i alle kanaler, undtagen dem der står privat på og kan låses med et password...
Det kan de jo allerede så der er ikk noget at lave om på


2) --- Alle nye Brugere burde kunne Approve sigselv... Det er sygt, at skulle sidde i VelkommenKanalen i 2 timer, fordi ingen lige gider at Approve en, hvis man er ny... Denne TS er jo for ALLE!
Approve gruppen er blevet slettet så Gæst login gruppen er blevet lavet om så de kan hoppe rundt i alle channel's men ikk andet de kan ikk rykke med folk de kan ikk skrive eller poke de kan kun rykke runde i div channel's

3) --- Alle klanmedlemmer skal tildeles Rettigheder i deres respektive kanaler, således at de kan kicke folk fra dem og flytte folk inden for deres egne kanaler... Done

4) --- INGEN skal kunne fratage andre nogen som helst Rettigheder, undtagen Super Admin.. Stadig under arbejde

5) --- Der skal oprettes specifikke ClanSymboler, som hver klanmedlem skal bære. Ligesom vi har i [SPARTA] og =3000= har det... Done næsten
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 17 aug 2011, 15:17

Hooah AzTek!

Det ser allerede fornuftigt ud... Good Job!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Crazybastard
Sergaent First Class
Sergaent First Class
Indlæg: 33
Tilmeldt: 27 maj 2011, 10:18

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf Crazybastard » 17 aug 2011, 20:05

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til det der med at alle kan gå rundt, for bare i dag var der en "Lille unge" som kom ned til os da vi spillede og begyndte at råbe og skrige og sige mange underlige ting, så jeg ved ikke om det r en god ting at alle må gå rundt sådan der og forstyre os eller om jeg bare skal kicke dem når det er ?
Billede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf AzTek » 17 aug 2011, 20:26

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til det der med at alle kan gå rundt, for bare i dag var der en "Lille unge" som kom ned til os da vi spillede og begyndte at råbe og skrige og sige mange underlige ting, så jeg ved ikke om det r en god ting at alle må gå rundt sådan der og forstyre os eller om jeg bare skal kicke dem når det er ?


ja men det er spank's ønske at man som gæst bare kan komme ind og rykke rund selv men det er så osse det eneste man kan du har jo rettigheder til at smide folk ud af channel's hvis det blir nødvendigt
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf epoxy » 17 aug 2011, 20:56

Det er korrekt at det er SPANKs ønske at alle skal kunne komme ind og rykke sig som det passer dem.
Men det ovenstående her er jo bare det første eksempel på hvorfor det ikke er/var sådan.
Det har på intet tidspunkt været noget støre problem at skulle godkende folk. De folk der kommer ind på TSen har i størstedelen af tidfældende et ærinde der, og derfor sidder folk også klar til at godkende dem når de kommer. Hvis folk er så fatsvage at de ikke kan finde ud af at gemme deres TS ini's når de formatterer. Så er det sgu deres egen flovhed at skulle kontakte folk og bede om hjælp. Dette bør efter min mening føres tilbage ASAP.
Desuden, så skulle der vel være en uges debatteringestid inden forslag blev gennemført?
Men det gælder ikke når det er SPANK, eller hvordan skal den forstås?

Ellers så udmærket arbejde, ville dog ønske at [DUM] Havde fået et logo uden baggrund, så de stemte lidt mere ind med resten af logoerne på TS.
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf AzTek » 18 aug 2011, 00:17

Desuden, så skulle der vel være en uges debatteringestid inden forslag blev gennemført?
Men det gælder ikke når det er SPANK, eller hvordan skal den forstås?

Ellers så udmærket arbejde, ville dog ønske at [DUM] Havde fået et logo uden baggrund, så de stemte lidt mere ind med resten af logoerne på TS.

for det første Poxy så efter som Spank og mig snakkede om det der skulle laves så jeg gik i gang med det samme...


og det andet fra [DUM]'s logo ville Vanvid godt selv lave så det er kun en temp logo og det er bare det jeg venter på så jeg har styr på det poxy... det eneste du faktisk skal skrive her inde er ønsker om ts'en og ikk om hva de andre claner har det.... det er noget jeg nok skal tage mig af....


AzTek Out......
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 aug 2011, 09:31

Hooah Crazy og Poxy!

Først lige... Hvis en Bruger chikanere, eller er forstyrende, så er proceduren jo som den ALTID har været : En venlig henstilling om at tage sig sammen og opføre sig ordentligt! Hjælper dette ikke, så er det bare UD af vagten! Sådan har vi altid gjort og det bør også være muligt i denne situation, right? Dog må vi jo NATURLIGVIS acceptere folk opførsel, hvis det foregår i deres EGNE kanaler... U know, noget om lugten i bageriet o.s.v...

Vedr. implementering af de ting Undertegnede ønskede. Så er de ting jo nogle, LANGT de fleste har været enige om i lang tid og LÆNGE har efterlyst. Så hvorfor det skulle problematiseres nu, kan jeg ikke rigtigt forstå...!!! Hvis det specifikt er det ønske med at "nye" selv kan rykke rundt. Så er det jo for at gøre TS'en mere Brugervenlig og som jeg tidligere skrev, så har hver klan jo fuld råderet i egne kanaler, under iagttagelse af Klanspecifikke politikker.


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
epoxy
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 386
Tilmeldt: 30 okt 2008, 00:44

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf epoxy » 18 aug 2011, 12:52

At fjerne den indstilling at folk skal godkendes er ikke at gøre den brugervenlig, men retard venlig.
Og eftersom det ikke engang er muligt at banne de folk der nu kan komme ind på random og lave chikane, så er det et problem.
Jeg ved ikke hvem den "langt de fleste" er.
Men det må da være en bunke n00bs der ikke ved hvordan TS3 fungere.
Du skal "godkendes" en gang, i hele dit liv. Så det kan virkelig ikke være den store hovedpine. Ellers må vi genindføre password beskyttelsen. Hvilket der da denne TS blev oprettet var flere fortalere for at vi fjernede.

Og med hensyn til [DUM] logoet, når nu de selv laver det, bliver det så til den tid i en stil der stemmer over med resten af TS. Eller har de fået frie tøjler?
If you are going to hit like a girl - Hit like a BIG girl!

Billede
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf AzTek » 18 aug 2011, 15:34

Og med hensyn til [DUM] logoet, når nu de selv laver det, bliver det så til den tid i en stil der stemmer over med resten af TS. Eller har de fået frie tøjler?
der er givet en deadline på en uge til at færdiggøre deres eget logo det var noget de selv ville lave så jeg kunne ikk se noget galt i det. men hvis det er noget du har et problem med så kan du melde tilbage til mig på ts'en eller her på forumet
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 aug 2011, 10:06

Hooah PoxyMusen!
At fjerne den indstilling at folk skal godkendes er ikke at gøre den brugervenlig, men retard venlig.
Og eftersom det ikke engang er muligt at banne de folk der nu kan komme ind på random og lave chikane, så er det et problem.
Jeg ved ikke hvem den "langt de fleste" er.
Men det må da være en bunke n00bs der ikke ved hvordan TS3 fungere.
Du skal "godkendes" en gang, i hele dit liv. Så det kan virkelig ikke være den store hovedpine. Ellers må vi genindføre password beskyttelsen. Hvilket der da denne TS blev oprettet var flere fortalere for at vi fjernede.
Så er SPANK'eren vendt hjem fra TourDeFiSSE på Gudenåen...

Poxy, vedr. at man ikke længere skal Approves kontra, at man skulle før i tiden, kommer vel ud på et... ALLE der før joinede TS'en for første gang blev jo alligevel Approved. Så der er vel overhovedet ikke nogen forskel, vel...? Om folk selv kan Approve sig, elle rom de stort set pr automatik bliver det, så snart nogen med Rettigheder ser dem, er FULDSTÆNDIGT ligegyldigt. Ydermere, hvis mit sidste forslag bliver implementerews, så er det jo en totalt irrelevant diskussion, right?
Så det med at du siger, at den er mere "retardvenlig" og kalder os allesammen for n00bs er vel skudt lidt over målet...!

Det med, at hvis folk fucker deres TSini. up og ikke kan logge ind med deres Rettigheder. Der er vi 100% på linie, med at folk bare må stille op til offentlig spot og spe og lægge røv til, når de nu IGEN skal tildeles Rettigheder!

M.h.t. at man ikke kan banne folk, så er det jo klart noget der bør være en mulighed! Dog muligvis kun for ens egne klankanaler, eller totalt på TS(burde nok kun være SuperAdmins). Det må vi straks have AzTek på...

[SPARTA]SPANK's TS-Ønskeliste :

1) --- Alle Klanmedlemmer, med Rettigheder bør kunne banne og kicke folk fra deres EGNE kanaler. På denne måde kan alle Klaner selv bestemme, hvem og hvor mange de gider "slås" med i deres kanaler...!


2) ---




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf =3000=kaiserholm » 23 aug 2011, 13:23

Ja, der er langt imellem, men det ønske nr. 1, som SPANK nævner ovenfor min post, er jeg helt med på at støtte op om.
Skal der være frit adgang til tosserne, skal der sgu også være mulighed for at sende dem direkte i lokummet, hvis nødvendigt.

Holm out.
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf AzTek » 23 aug 2011, 13:27

så kan alle i deres egne channel's banne folk lige så tosset de vil men det er ikk mig der skal ha skyld for noget vis hele ts går ned fordi folk for den sjove ide at banne deres egne og nye udefra kommende
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: FÆLLES TS : Ny SUPER-Admin...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 aug 2011, 13:41

Hooah AzTek!

Husk nu, at det er meningen at der skal gå 7 dage, INDEN vi implementere forlsagne AzTek...!
Men din "arbejdsiver" er sq beundringsværdig, good job... :mrgreen:
Dog tror jeg ikke der kommer nogle "klager" lige i dette tilfælde... Men bare generelt, så skal der lige gå de der 7 dage før vi laver alt om herinde på Den Fælles Danske Gaming TS...!

Vedr. det at folk nu kan banne i deres EGNE kanaler. Så satser jeg ihvertfald på, at vi i [SPARTA] gør det på den måde, at vi når der er gået et par uger/måneder så lige kigger vores BannListe igennem og se om ikke folk skulle have en ny chance, således at en person ikke bare sidder og banner løs og så kan man aldrig mere joine de kanaler...
I [SPARTA] er det jo kotume, at når man Banner en person, så poster man åragen HVER gang i vores Interne Forum! Ligger der ikke nogen begrundelse, for et Bann ophæves det omgående! Denne procedure er UFRAVIGELIG og det INDSKÆRPES, at man følger den i [SPARTA]!!!

Håber også de andre klaner vil gøre noget tilsvarende, som jeg her kort har skitseret at [SPARTA] gør...
så kan alle i deres egne channel's banne folk lige så tosset de vil men det er ikk mig der skal ha skyld for noget vis hele ts går ned fordi folk for den sjove ide at banne deres egne og nye udefra kommende
Hvis overstående skulle blive aktuelt, SÅ HAR DE MENNESKER MED AL ØNSKELIG TYDELIGHED BEVIST, AT DE IKKE ER GAMLE NOK TIL AT HAVE RETTIGHEDER PÅ TS OG DE VIL OMGÅENDE BLIVE INDDRAGET!!!

GOD FORNØJELSE med vores allesammens TS...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Clan, Forum og Server NEWS"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Bing [Bot] og 2 gæster