Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 sep 2011, 12:14

Hooah Kids!

Nu går jeg ud fra, at det er unødvendigt at jeg BEFALER folk til at stemme til højre for midten! Det er jo selvsagt en [SOARTA]-Pligt og en Kernedyd i vores klan!!!
FOLK KAN FORMENTLIG GODT SELV REGNE UD, AT DET ER INDLYSENDE AT DET FØRE DANMARK DIREKTE UD OVER AFGRUNDEN, HVIS MAN STEMMER PÅ VENSTREFLØJEN!!!

Det er en FULDSTÆNDIG syrealistisk tanke, at Ole Sohn(erklæret kommunist) skulle være Finansminister, Helle Thorning som Statsminister og fuldstændige gruopvækkende bliver det først, når man forestiller sig Willy Søvndal som Udenrigsminister. Manden kan jo beviseligt ikke formulere sig forståligt på engelsk. Første gang han åbner munden offentligt i international sammenhæng, bliver alle danskere jo totalt til grin, SKANDALØST!!!
For slet ikke at tale om Johanne Smidt Nielsen, der vil nationalisere f.eks. Mærsk, Novo og Lego, det et jo totalt absurt og når hun så i øvrigt bekender sig til det kommunistiske klasseløse samfund bliver det jo totalt sort...

Så kort sagt, så håber jeg at folk tænker sig om, når de sætter deres fedtede kryds idag...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 15 sep 2011, 16:09

måske skulle [SPARTA] blive omstyret til et parti. Sikke et samfund vi kunne skabe.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 sep 2011, 17:42

Hooah Hunter!
måske skulle [SPARTA] blive omstyret til et parti. Sikke et samfund vi kunne skabe.
SPANK 4 PREZZZzzz...!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 15 sep 2011, 18:07

Har sef stemt.. På hvad siger jeg ikke, men vi vinder nok i aften:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 sep 2011, 19:51

Hooah Boogey!
Har sef stemt.. På hvad siger jeg ikke, men vi vinder nok i aften:)
Det betragter jeg som en udmelding fra [SPARTA]...!!! Det er FANDEME 5-kolonnevirksomhed! Havde dette været d. 9 april 1940 var du fandeme blevet skudt!!!



SPANK signing out..,,,
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 15 sep 2011, 20:10

Engang rød, altid rød.. Vinder blå så fortsætte mit liv nok bare som normalt, så går virkelig ikke særlig meget op i det:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf AzTek » 16 sep 2011, 07:53

de der røde sataner køre oss helt i sænk der går 1 år max 2 så har vi 2 gange så meget minus i stats kassen som vi har nu så venter bare på at folk har valgt forkert og vil tilbage til blå igen
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Peace » 16 sep 2011, 17:10

Godt arbejde drenge!! Boogey skylder nu permanent en kasse kolde guld tuborg til hvert eneste SPARTA arrangement for AL tid.... Så kan de røde lejesvende satme lærer det på den hårde måde.

Skam dig Boogey!!!

Blå blok FTW om maks 4 år.
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 16 sep 2011, 17:27

Haha det var sku da mig der vandt og jer tøser der piver.. Så det er vidst jer der skylder mig;) nu må de røde rette op på det store underskud som venstre har overleveret.. Sidst da poul nyrup gik fra, overleverede han et pænt overskud som Fjogh hurtigt fik vendt..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 16 sep 2011, 23:07

hvem er det der drikker mest øl? så har jeg vist stemt på dem :)
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 sep 2011, 06:55

Hooah Boogey!
nu må de røde rette op på det store underskud som venstre har overleveret.. Sidst da poul nyrup gik fra, overleverede han et pænt overskud som Fjogh hurtigt fik vendt..
Øøøhhh SAY WHAT...???

Boogey hvis du ændre fortegn i dit indlæg, så er det ihvertfald LYSÅR tættere på de faktuelle kendsgerninger!
Fact : Da Poul Nyrup Rasmussen blev vippet af pinden af Fogh i 2001, lød den aktuelle statsgæld på 513mia.(Nationalbank tal) og udlændingepolitikken sejlede... Fogh fik implementeret et skattestop og brugte stort set hele opsvinget ca. 2003-2007-8stykker til at bortskaffe den gæld og efterlød næsten en statskasse i balance og uden gæld. Den aktuelt afgående Regering efterlader et underskud på mellem 70-80mia hovedsagligt p.g.a. den internationale finanskrise, som man på ansvarlig vis har forsøgt at imødegå, hvilket jo naturligt nok har kostet lidt på bundlinien. Men skuer man ud i verden, så tror jeg man skal være en hel del længere ude på den ekstreme venstrefløj, end selv Johanne Smidt Nielsen, for at kunne hævde at Danmark er kommet dårligere igennem, den forhåbentlig snart overståede Finanskrise, end ALLE andre sammenlignlige lande, måske med undtagelse af et par stykker! Men generelt tror jeg ikke vi bør skamme os over krisehåndteringen af den DESVÆRRE afgående Regering!!!

Måske du skulle bruge lidt til på Wikipedia, hvis du vil Factcheckke, før du komme med sådanne totalt vanvittige postulater i fremtiden, dun lille Marxist!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 18 sep 2011, 09:28

boogey jo som sandlig styr på det som bankmand ..... Eller hvad... FNIS
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 18 sep 2011, 10:35

Hunter hvorfor skulle jeg habe styr på det fordi jeg er bankmand? Det er ikke det jeg arbejder med.. Nu var det ikke statsgælsen jeg mente, men glemte at skrive hva der va i underskud og kan ikke huske de nu.. Finder lige den artikel i børsen jeg læste det ud fra.. Det var egentlig også bare lidt i sjov, men finder ligr den artikel, det var en ellet anden balance der var i underskud:)
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 18 sep 2011, 13:46

Såå nu fandt jeg det.. Der skulle have stået overskud på de offentlige finanser, da Fogh overtog regeringen fra Nyrup..

Henviser til denne artikel http://www.dr.dk/P1/Detektor/Udsendelse ... 111718.htm

Nyrup efterlod et overskud på de offentlige finanser, og havde skabt sindsyg mange arbejdspladser (ja jeg ved også godt at arbejdsløsheden aldrig har været lavere end under Fogh).. Men det var altså de offentlige finanser jeg mente..

SPANK: beklager at jeg ikke fik skrevet det rigtig i første omgang, men tag det nu lige roligt med de sure opstød.. Havde jo ret med det der skulle have stået, og skrev det egentlig lidt ironisk, fordi jeg havde læst en artikel i Børsen med at VK regering igen efterlod et stort underskud på de offentlige finanser..

Hooah and out..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Sæt nu krydset FORNUFTIGT...!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 sep 2011, 14:02

Hooah Boogey!
Henviser til denne artikel http://www.dr.dk/P1/Detektor/Udsendelse ... 111718.htm

SPANK: beklager at jeg ikke fik skrevet det rigtig i første omgang, men tag det nu lige roligt med de sure opstød...
LOL og så dokumentere du gudhjælpemig dine "påstande" med en artikel NETOP udarbejdet af "De røde lejesvende" på DRredaktionen... Hybris kender INGEN grænser...!!! Jeg skal fandeme komme efter dig med CEPOSrapportet og anbefalinger langt op i røven, til du fandeme stemmer på Liberal alliance!

Men jo Boogey... Det HELE er naturligvis skrevet med et glimt i øjet...!!! :wink: :lol: :wink: :lol: :wink: :lol:
Det stresser mig bare, at folk der ikke fatter en skid af politik = resten af [SPARTA], rent fakkertalt kunne tro på det du lige fik liret af der og det kunne jeg sq ikke stå på mål for!!! :twisted:

Men glæder mig til at være kørt MAX i hegnet til Julefrokosten og så gå i kødet på jer små kommunister!!! BARE KOM AN, så skal i sq nok få både læst og påskrevet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster