Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 23 okt 2011, 11:36

Hooah Kids!

UPDATE VEDR. LANDSKAMPEN d. 11/11 2010...!

Som sagt, så ryger billetterne i salg i morgen kl. 10 og vi er pt 7 mand + en måske Kaiserholm, fra =3000=.

Undertegnede forsøger at skaffe 2 x 4 billetter (hvis Kaiser er en slapsvans og ikke dukker op, så kun 1 x 4 + 1 x 3) på rækker lige over og under hinanden. På den måde sidder alle tættere på hinanden og det er en del mere hyggeligt, end at man sidder på en kilometer lang enkeltrække og man kun kan snakke med dem lige ved siden af sigselv...!!!

Planern for d. 11 er i første omgang, at vi mødes hos SPANK'eren kl. ca. 15, i Ishøj, til vinger og en spandfuld bajer og så hopper vi på S-Toget kl. ca. 17stykker, ind til Østerport og prajer en stor taxi(ca. 15-20kr pr. snude) derfra ind til Parken, så vi er der til Kampstart kl. 19...! Undertegnede skal gerne stå for indkøb af bajer + vinger for et mindre beløb pr. mand ca. 50-60kr.

Alternativert modtages MEGET gerne, da dette er lidt en nødløsning, når nu Solo er CHICKENSHIT og ikke er Order2Go denne gang!!!

Denne Tråd updates i løbet af i morgen, når der er skaffet billetter...


SPANK signing out.....
syntes nu godt der kunne være andet end kun vinger, som fx lidt hvidløgsbrød osv.

mig og kokamok aner ikke hvornår vi lander i ishøj men vi regner med det bliver klokken 15-16 stykker.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 okt 2011, 12:29

Hooah Hunter!
syntes nu godt der kunne være andet end kun vinger, som fx lidt hvidløgsbrød osv.

mig og kokamok aner ikke hvornår vi lander i ishøj men vi regner med det bliver klokken 15-16 stykker.
Du skal nok få stoppet et hvidløgsbrød op, hvor solen aldrig skinner...!
Men sørg nu bare for, at køre så i lander kl. 15, det er ikke så svært!!! Hvis det er et jobspørgsmål, så siger man jo bare til Mester, at man lige napper et par timer ekstra i løbet af ugen, men så lige må smutte lidt tidligere om fredagen!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 23 okt 2011, 13:03

nu er det jo ikke os alle der er statsansat og bare kan tage fri når det passer os.

og ja det er så svært
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 okt 2011, 15:12

Hooah Hunter!
nu er det jo ikke os alle der er statsansat og bare kan tage fri når det passer os.
og ja det er så svært
Skal jeg VIRKELIG tænke for alle her i klanen...? Så siger du bare til Chefen, akut sygdom i nærmeste familie, eller at du skal til Put-i-Hul-Fest(begravelse) på fredag, så er den sq sikker hver gang! Gider ikke høre om hvor svært dit liv er, KUN at nu har du fundet ud af, at få tingene til at virke...!!! Du skal nok få et hvidløgsbrød, MEN SÅ GIDER JEG IKKE HØRE MERE BROK!!! :mrgreen:

Fik du for øvrigt styr på Don Pophår...? Skal han med, eller ej...?


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 23 okt 2011, 15:52

skulle jeg have styr på ham ????
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
The Don P
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 89
Tilmeldt: 12 feb 2011, 16:43

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf The Don P » 23 okt 2011, 18:37

Jeg vil gerne deltage hvis der er plads og mulighed :)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 23 okt 2011, 19:44

Hooah Don P!
Jeg vil gerne deltage hvis der er plads og mulighed :)
Du er noteret....






SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 okt 2011, 09:47

Hooah Kids!

Så er der skaffet 9 billetter på StemningsTribunen(de BEDSTE pladser i hele Parken), til Danmark vs. Sverige d. 11/11 2011 kl. 19 i Parken!

Prisen er som sagt 225kr. pr snude, som hurtigst muligt(SENEST d. 1/11) indsættes på Reg. 3326 Konto 3216811887 = DET ER IKKE [SPARTA]kontoen, så husk det nu!!! Sidst satte folk bare pengene bevidstløst ind på den konto...

Vi er placeret på STEMNINGSTRIBUNEN(det er her alle RIGTIGE fans sidder) som vist på oversigten af Parken nedenfor :


Billede


Nedenstående liste opdateres, så snart folk får skudt nogle gysser afsted!

Betalingsoversigt :
[SPARTA]SPANK
[SPARTA]Hunter
[SPARTA]KokAmok
[SPARTA]Mandal
[SPARTA]Peace
[SPARTA]Banjo
[SPARTA]AzTek
[SPARTA]Don P
[SPARTA]Tastefull


Vel mødt til en SUPER FED kamp...!!!


Last Update : 29/10 2011...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
The Don P
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 89
Tilmeldt: 12 feb 2011, 16:43

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf The Don P » 24 okt 2011, 11:19

2 ting...

1. får ikke penge før den 2/11
2. har ikke netbank, så enten skal jeg bruge 100 kr + gebyr på at tage et tog til nyborg og overføre pengene, ellers kunne jeg eventuelt tage dem med til den dag det foregår?
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 okt 2011, 15:39

Hooah DonPophår!
1. får ikke penge før den 2/11
Ok Don, u get special treatment. Så siger vi d. 2/11...
2. har ikke netbank, så enten skal jeg bruge 100 kr + gebyr på at tage et tog til nyborg og overføre pengene, ellers kunne jeg eventuelt tage dem med til den dag det foregår?
Det er bare at løfte knoglen og ringen til sin bankrådgiver og bede dem lave overførslen...! SÅ GET BUSY KID!!!
Men hvorfor HEL... har du ikke NetBank Knægt? Du må sq da se at komme ind i det nye årtusind menneske...!

Men Don, som jeg også skrev til den stakkels Hunter, der heller ikke magter at få sit liv til at hænge sammen, SÅ GIDER JEG IKKE HØRE OM DET, kun at nu er der styr på det og at i ALDRIG vil dumme jer på den måde igen!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 24 okt 2011, 18:05

???
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
The Don P
Second Lieutenant
Second Lieutenant
Indlæg: 89
Tilmeldt: 12 feb 2011, 16:43

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf The Don P » 24 okt 2011, 19:20

okay, så prøver jeg det, dog ikke sikker på om jeg har en bankrådgiver, og hvis jeg har hvilken :D


men prøver... tør ikke rigtigt andet :D
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Peace » 24 okt 2011, 19:46

SÅDAN Spank !!!

De sløve møgknægte skal rides hårdt...... Det er du helt sikkert denne rette ma.. øh person til at gøre! :mrgreen: :mrgreen:

De skal bare have at vide hvem deres dark sensuelle overlord er. Du er en konge ringrider, eller det er rygtet fra Ringsted :-) LOL
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 okt 2011, 20:58

Hooah Peace!
De sløve møgknægte skal rides hårdt...... Det er du helt sikkert denne rette ma.. øh person til at gøre! :mrgreen: :mrgreen:

De skal bare have at vide hvem deres dark sensuelle overlord er. Du er en konge ringrider, eller det er rygtet fra Ringsted :-) LOL
Ved du hvad "projektion" betyder...? LOL




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Perlehoenen
Colonel
Colonel
Indlæg: 156
Tilmeldt: 19 jun 2008, 02:40
Geografisk sted: Århus V

Re: Danmark vs. Sverige d.11/11 2011...

Indlægaf [SPARTA]Perlehoenen » 24 okt 2011, 21:02

Hey

Jeg skal STADIG IKKE til det homo spil.

Perlehoenen Out

Tilbage til "Chat/Off Topic"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst