Ansøgning til Sparta - Sly

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
[SPARTA]Sly
Master Sergaent
Master Sergaent
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29 okt 2011, 12:03

Ansøgning til Sparta - Sly

Indlægaf [SPARTA]Sly » 29 okt 2011, 12:22

Ohøj derude :)

Jeg er en frisk fyr på 29 fra fyn, som dog er flygtet til Jylland i søgen på nyt arbejde :) Bor i Herning :)
Jeg søger ind til jer da jeg hører I skulle være en flok hyggelige gutter, at spille med og giver den lidt gaz med Bf 3.. En ven fortalte om jer (Lasse - ved ikke hvad han hedder herinde) og så tænkte jeg, at det ikke kunne skade at sende en ansøgning :)
Jeg har selv haft en klan i CS, dog meget på hyggebasis.. Og så har jeg spillet en del Bf2, Bf BC, Bf BC2.. Og så selvfølgelig Cod...
Jeg har også spillet Wow og været med i en del størrer danske guilds - Semper Danica, Danske Dragoner og Danish Raiders.. Men da wow tager alt for meget tid, er det sat på stort stop :)

Da jeg arbejder om natten spiller jeg mest i weekenderne, dog kan det ske at jeg spiller lidt om morgenen eller lidt om aftenen..

Jeg har læst jeres regler og er helt indforstået med dem :)

Glæder mig til at høre fra jer :)


Mvh

Sly (Søren)

soren1982@hotmail.dk
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: Ansøgning til Sparta - Sly

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 29 okt 2011, 13:33

Hey Søren..

Nice at se ansøgning :) Kom glad på ts, vi hygger os der hver dag (dog ikke sååå meget mig)..

Regner med at en af de klogere hoveder sætter en poll op, som er normal procedure, men kom gerne på ts så de kan lære dig lidt at kende :) hehe

- Lasse
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: Ansøgning til Sparta - Sly

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 29 okt 2011, 15:49

Hej sly.

Jeg har sat en afstemning op, forvent at der kan gå op til 7 dage før du for et svar.

i mellemtiden vil jeg anbefale dig at komme på vores teamspeak og komme ind og game os, så du kan lærer os at kende OSV.

Hunter OUT
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Ansøgning til Sparta - Sly

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 29 okt 2011, 18:24

Howdy Sly!

Som Hunter siger, så er der allerede smækket en poll op vedr. din optagelse. Så HELD OG LYKKE med den...!!!

Du lyder som en fyr, der er i vores målgruppe, både aldersmæssigt og når du jo lyder til, at have ret god erfaring med både div. fps'ere og så godt nok The Dark Side = WoW :mrgreen: men ikke mindst i "klanlivet". Mon så ikke det ser fornuftigt ud og du nok kunne finde dig til rette i [SPARTA]!
Vi er jo, hvis vi selv skal sige det DK's bedste klan(mange siger det også om deres klan, UNDEN AT HAVE RET!!! :wink: ) Men vi dyrker det sociale i lige så høj grad, som det rent Gamingorienterede og det gør os til en solid klan med et fantastisk sammenhold!

Indtil resultatet af poll'en foreligger, så kan jeg kun ligesom de andre, opfordre dig til at komme så meget forbi Den Fælles Danske Gaming TS, som overhovedet muligt og hygge med drengene. Så kan alle lige hilse på og lære hinanden og kende!

HELD OG LYKKE...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Sly
Master Sergaent
Master Sergaent
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29 okt 2011, 12:03

Re: Ansøgning til Sparta - Sly

Indlægaf [SPARTA]Sly » 30 okt 2011, 15:54

Jeg takker for de fine ord :) Og glæder mig til at se hvad stemmerne siger (altså ikke dem i mit hovede - haha)
Jeg kæmper dog lige lidt med at få mit BF3 til at virke ordentligt og derefter skal jeg nok sidde og campe på jeres TS ;)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Ansøgning til Sparta - Sly

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 nov 2011, 12:10

Hooah Sly!

Remember REMEMBER the 5th of November...

Så blev det den 5/11 Sly og din poll er afsluttet...

VELKOMMEN I [SPARTA]...!!!

Her kan du se hvad folk har skrevet i din internepoll og lidt praktisk står der også : http://www.spartagaming.dk/index.php?op ... 187#p15187

Du er nu tilføjet [SPARTA]medmeller i Forum og kan se alle Tråde... GOD FORNØJELSE!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Sly
Master Sergaent
Master Sergaent
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29 okt 2011, 12:03

Re: Ansøgning til Sparta - Sly

Indlægaf [SPARTA]Sly » 06 nov 2011, 11:52

FEDT!!! 1000 tak :) Det er jeg virkelig glad for :) Så vil jeg starte dagen med at sætte [SPARTA] ind alle steder :)

Og så håber jeg, at I er klar til at se mit efternavn ;) hehe.. Det vil nemlig give god mulighed for et par jokes ;) Men lad os se om I kan finde på nogen jeg aldrig har hørt før ;)
AzTek
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 357
Tilmeldt: 06 jul 2008, 21:04
Geografisk sted: Some Place in the future

Re: Ansøgning til Sparta - Sly

Indlægaf AzTek » 06 nov 2011, 12:51

og der er givet rettigheder på ts til manden så velkommen til :)
_______________________Wars Come And Go But My Soldiers stay Eternal__________________________
[SPARTA]Willemoes
Major General
Major General
Indlæg: 663
Tilmeldt: 21 mar 2007, 21:20
Geografisk sted: Kbh NV

Re: Ansøgning til Sparta - Sly

Indlægaf [SPARTA]Willemoes » 09 nov 2011, 13:06

velkommen til hyggeren ;)
Billede
Replace Fear Of The Unknown With Curiosity
At have sex på hjernen er et meget utilfredsstillende sted at have det!
Billede
Billede
[SPARTA]Sly
Master Sergaent
Master Sergaent
Indlæg: 36
Tilmeldt: 29 okt 2011, 12:03

Re: Ansøgning til Sparta - Sly

Indlægaf [SPARTA]Sly » 09 nov 2011, 20:34

1000 tak ;)

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster