---------------------- ÅBENT BREV TIL =ML= -----------------

Her kan al ===> FRI <=== debat vedr. Drafting foregå...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

---------------------- ÅBENT BREV TIL =ML= -----------------

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 11 dec 2011, 13:28

---------------------- ÅBENT BREV TIL =ML= ------------------------

Mange har allerede spået at =ML= ikke kan/vil indgå konstruktivt i NY Drafting... Men nu gjore jeg forsøget anyway!

I har fået et tilbud om at være med i en ny omgang Drafting, MED NYT SETUP. tag imod det, eller lad være... Vi er flere der synes det kunne være fedt, hvis alle deltog og vi kunne finde ud af noget samlet!!!

Drafting døde jo sidste gang, EFTER FLERTALLETS OVERBEVISNING, fordi der blev indført alt muligt pis og papir... DET ER NETOP SETUPPET DENNE GANG, AT DET ER FRIT FOR ALLE og vi søger tilbage til Draftings rødder og fremmødet var stort....!!!

Hvis det er nødvendigt, at køre totalt uden om Drafting.dk, så må det DESVÆRRE være sådan det er... Det er IKKE det jeg ønsker! Men det skal bare ikke ende som sidst...!!! Ønsker =ML=, at videreføre samme Drafting, som sidst, står det jer jo 100% frit for... Men dette tog køre altså, om i er med eller ej...

Jeg har ikke set =ML= løfte en finger for at Drafting skal blive til noget, siden BF3 kom på gaden. Derfor tog jeg initiativ, til at skabe en NYT Drafting, MED TRYK PÅ NYT!!! Så hvis det betyder at =ML= ikke vil deltage, so be it...

Slutteligt for lige at svare MIB vedr. at han mener det KUN skal være en eksklusiv gruppe der træffer beslutningerne vedr. NY Drafting :
MIB der er NETOP tanken denne gang, at vi vil ændre setuppet og ALLE ER VELKOMNE! Derfor er det ikke kun "Bosserne" der skal holde pampermøde!

Walle du siger, at du ikke vil komme på Den Fælles Danske Gaming TS, fordi du engang er blevet svinet... Fair nok, MEN SÅ ER DET DIG DER MELDER DIG UD!
Vi prøver nu her at inkludere alle. Men hvis man for altid vil bære rundt på gammelt nag, så er det sq ikke noget at gøre ved det!!!

Undertegnede håber fortsat, at i vil dukke op til mødet på torsdag og så efterfølgende beslutte om det er noget i vil være en del af, eller ej. Men mød i det mindste op og se hvad der er på spiseseddlen!


Mvh.
SPANK
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: ---------------------- ÅBENT BREV TIL =ML= -------------

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 11 dec 2011, 16:56

Hooah Kids!

Som mange havde forudset, så er vi nu desværre kommet i den situation, at =ML=, har trukket sig fra NY Drafting. Dette er vel at mærke INDEN vi overhovedet har snakket sammen om, hvad det skal være...
Ved godt at jeg blev advaret imod at forsøge, at inddrage =ML=. Men nu har jeg så gjort forsøget og desværre endt, med det forudsagte resultat...

I eftermiddags tog Undertegnede initiativ til et møde med Walle og MIB vedr. NY Drafting. Det viste sig desværre umuligt for =ML= at indgå konstruktivt i dette projekt, så det endte med, at jeg blev bedt om at "hoppe over på min pind" på Den Fælles Danske Gaming TS, af Walle...

Så projektet med NY Drafting køre ufortrødent videre, uden =ML=...!



SPANK signing out....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Re: ---------------------- ÅBENT BREV TIL =ML= -------------

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 11 dec 2011, 19:10

Jeg synes det er fint at vi forsøger at inddrage dem osv.. Men jeg er nød til at spørge: blev vi ikke enige om sidst, at drafting blev holdt på den danske drafting ts, for at vi på den måde kunne fjerne all tanker om at vi skulle kontrollere det hele? Hvorfor er det så at vi ikkr kan bruge den ts igen som aftalt? Jeg ser det lidt som at pisse ML af, ved absolut at bruge den fælles ts.. Jeg ved godt at de ikke skal have deres vilje, men hey, er drafting uden regler så får de det da heller ikke.. Men hvorfor ikke bruge den ts der er oprettet til formålet?
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: ---------------------- ÅBENT BREV TIL =ML= -------------

Indlægaf VandaLL » 11 dec 2011, 19:26

Hooah SPANK...

Bare lad ]ML[DK] være....

Har siddet og fulgt med på drafting.dk, og har bare konstateret at det er en tabt kamp.
Så lad dem bare være!! Nu har du forsøgt at række hånden ud til dem, men det blev afslået. Så drop det, og lad os andre hygge videre...

Ingen grund til at spille mere krudt på det!
Det er deres eget valg.
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: ---------------------- ÅBENT BREV TIL =ML= -------------

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 11 dec 2011, 20:31

Hooah Boogey!
Jeg ser det lidt som at pisse ML af, ved absolut at bruge den fælles ts...
Efter at have snakket indgående med både T-DK og K2N(Krytonite), så er det LYSENDE klart, at de ikke ville være med, hvis det blev derovre på den TS, som MIB har stående under sit skrivebord... =ML= har jo tidligere ekseleret i at fra dag til anden, at inddrage de ting de stillede til rådighed, hvis de ikke fik deres vilje, med bl.a. at der skulle være regler og andet. Derfor tror jeg bl.a. at der er UTROLIG stor mistillid til =ML= også i denne sammenhæng!

Derfor har jeg forsøgt, at skabe lidt sammenhold ved i allerførste omgang at holde mødes på "neutral" grund, for vi så derefter kunne blive enige om hvilke ressourser vi ville benytte... Som jeg også skrev i oplægget, så håbede jeg jo på, at vi kunne blive enige om at flytte over på Drafting.dk og benytte MIB's TS, MED TIDEN...

Men når =ML= IKKE ENGANG gider stille op til det allerførste koordinerende møde. Så mener jeg sq ærligtalt, at det er et RET klar FRAVALG af alt samarbejde og velvilje!

Jeg brugte idag 45min på at blive svinet på =ML= TS'en, af de herre Walle og MIB(man tror det er løgn, men ikke destomindre), efter jeg joinede deres TS, med det vage håb, at få dem inkluderet i fællesskabet! Men fejlen var min og min alene og den bestor i, at tro de gad fællesskabet og ville hygge sig med os andre!!!
Det endte med at jeg blev bedt om, at skrubbe af helvede til af Walle! Må sq også indrømme, at jeg efter at have brugt så lang tid på at tigge dem om de ikke ville være med i fællesskabet, SÅ VAR MIN TÅLMODIGHED SQ OGSÅ EN KENDE TYNDSLIT...

Konklusionen er, at =ML= ikke kan/vil/evner at indgå i nogen som helst konstruktiv dialog, om opstart af NY Drafting og det er 100% deres valg!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: ---------------------- ÅBENT BREV TIL =ML= -------------

Indlægaf =3000=kaiserholm » 12 dec 2011, 10:12

Hey Spank og andre.

=3000=(kaiserholm, Flux, Terminator og Stan) ser meget frem til det nye Drafting og vil deltage, såfremt arbejde osv. tillader dette.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: ---------------------- ÅBENT BREV TIL =ML= -------------

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 12 dec 2011, 10:39

Hooah Kaiser!
Hey Spank og andre.

=3000=(kaiserholm, Flux, Terminator og Stan) ser meget frem til det nye Drafting og vil deltage, såfremt arbejde osv. tillader dette.
Det lyder sq FEDT der Holm....

VEL MØDT TIL NY DRAFTING....!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: ---------------------- ÅBENT BREV TIL =ML= -------------

Indlægaf [SPARTA]Peace » 12 dec 2011, 21:52

SPANK......... Du har et ALT for stort hjerte hvis det kunne rumme endnu en omgang ML. Jeg fatter ikke at du forsøgte dig, men al ære og respekt for at du gider.

Hvis det stod til mig, tog hele SPARTA ud og pissede på asken fra deres afbrændte computere, men jeg er også bare en lille smålig knægt i ny og næ :-)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.

Tilbage til "Drafting"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster