BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

LAN 2012, dato 25/5-28/5...
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 13 maj 2012, 22:05

Hooah Hunter!

Hvad er det lige for en "Tissemands-målings-konkurrence" du har gang i...??? Det er jo på INGEN måde det der er pointen Kammerat!!! I øvrigt, så tror jeg at du ville komme til kort i flere af dine argumenter, hvis jeg skal sige min ærlige mening og vi snakker committment til [SPARTA]...!!!

Jeg mener SERIØST, du skal overveje din holdning vedr. dette LAN kontra AAO... Hvis du virkelig fastholder dine selvcentrerede holdninger, som du snart har fået flere muligheder for at slække lidt på i denne tråd, dog uden på nogen måde at gribe dem. Så mener jeg faktisk der er noget helt fundamentalt galt, med den egoistiske holdning du har og så er det jo ikke længere kun LAN/AAO det her handler om, men et eller andet sted om [SPARTA] er det rigtige sted for folk med så egoistiske holdninger..........

Hunter, i min verden, er vi ved at komme hen et sted, som jeg BESTEMT IKKE ØNSKER PÅ NOGEN MÅDE, men du kan godt se, at alle uden undtagelse godt kan leve med, lige at spille noget de måske ikke synes er mega fedt, men gør det anyway for fællesskabet og at du derfor står fuldstændigt alene med din holdning, right?
Hvis du fastholder de ting du giver udtryk for, så tror jeg et eller andet sted, du skal tænke grundigt over nogle ting i forhold til [SPARTA] og hvilke værdier vi sætter pris på! Fordi noget af det du skriver i ret meget i strid med de ting, som jeg ihvertfald mener [SPARTA] meget gerne skulle bygge på og min fornemmelse går også i retning af, at flertallet tænker det samme som mig...

Så plz, afslut nu det der SuicideTrip og støt op om LAN på en positiv måde! Du har så mange andre kvaliteter, som [SPARTA] har nydt godt af, som tiden er gået. Så hvis du vil sætte det hele over styr, for noget så idiotisk som dette, så ville det i sandhed være synd og skam...!




SPANK signing out.....

Det der GØR SOM JEG SIGER eller SKRID UD AF [SPARTA] BULLSHITTTT kan du lige så godt droppe over for mig, for du har intet at bakke de ord op med. jeg skriver min ærlige holdning og er pænt ligeglad hvem der syntes jeg er en IDIOT fordi jeg ikke gider spille et enkelt spil.
Men er sådan set ligeglad, så må vi jo se om jeg dukker op til lan når det nu er tilmeldingsfrit...

DEBAT AFSLUTTET.

Hunter OUT.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 maj 2012, 00:28

Hooah Hunter!
Det der GØR SOM JEG SIGER eller SKRID UD AF [SPARTA] BULLSHITTTT kan du lige så godt droppe over for mig, for du har intet at bakke de ord op med. jeg skriver min ærlige holdning og er pænt ligeglad hvem der syntes jeg er en IDIOT fordi jeg ikke gider spille et enkelt spil.
Ikke bakke hvad op, det giver jo slet ikke nogen mening mand...! Jeg fortæller dig hvordan det har kørt i nu snart 7 år her i klanen og det ved du jo udemærket også godt selv!

Hunter for FA...... da også! Kan du slet ikke se, at det her er TOTALT VANVITTIGT...??? Det her handler jo overhovedet ikke længere om du gider spille AAO mere, eller ej, MEN OM MAN VIL FÆLLESSKABET, ELLER HELLERE SIGSELV...!!!

Men det du siger vedr. at du er ligeglad med hvad andre tænker, er lige netop sagens kerne... Her sætter du nemlig dig selv over fællesskabet og så er det, at jeg mener kæden hopper af!

Hvad tror du vil være bedst for LAN og for den sags skyld [SPARTA]...?

Option 1 : Allle mand følger flertallet og vi får nogle fede arrangementer og så alle måske ikke får det 100% som de altid vil have det, men vi mødes i kompromiser og finder løsninger som de fleste kan leve med...?

Option 2 : At vi er 30 mand der ALLE SKAL have vores vilje, uanset konsekvenserne og det så bliver totalt umuligt, at have nogle arrangementer, fordi der skal tages hensyn til 30 forskellige meninger, der ikke vil fællesskabet, men kun fremme sigselv...???

Det du har gang i, peger sq helt ærligt i retning af Option 2 og det er jeg bare PISSEHAMRENDE ked af at se, fordi du i rigtigt mange henseender, har været en kæmpe aktiv for klanen og det vil bare være røvplat, hvis du vil køre fællesskabet i sænk, for at få din vilje og det ligger bare rigtigt, rigtigt dårligt til de værdier vi forsøger at beskytte og opretholde i denne klan...!!!
Men er sådan set ligeglad, så må vi jo se om jeg dukker op til lan når det nu er tilmeldingsfrit...
Nu stopper du simpelthen Hunter! :evil: :evil: :evil:

Jeg er simpelthen MÅLLØS, over at du vil køre den så langt ud, simpelthen lamslået... Men vi må vel bare erkende, at det aldrig er for sent, at lære noget nyt om folk... :cry: Men se nu lige, at tænke lidt over det og prøv at mærke efter, hvad du vil blive gladest for i længden...? Jeg tror godt jeg kender svaret og håber i sandhed, at du også kommer frem til det...!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 14 maj 2012, 05:34

det er ikke så svært. problemet er AAO.!!!

jeg forstår ganske enkelt ikke at vi skal tvinges til at spille et spil der:

er MEGA GRAFISK NEDREN.
et spil hvor HITBOXS er total i uorden,
et spil der lagger uanset om servern er privat eller online.


Jeg forventer ikke af nogen de skulle spille LOL, hvis de ikke havde lyst, eller for den sags skyld BF3.
Jeg vil rigtig gerne have et fedt og hyggeligt Lan men det spil er bare så nedren at det på alle områder gør at jeg vil blive væk, for alle andre år har jeg været så negativ over det spil, det er jo ikke fedt at blive sat et et FPS spil og som mig kan have stort potentiale taktisk og skyde mæssigt men at man bare blive hæmmet og holdt tilbage fordi spillet er så gammelt og umuligt at håndtere.

så uanset hvad I siger så syntes jeg at det var bedre at man fandt andre spil, som et second spil som ALLE kunne nyde, ud af dem der er tilmeldt til lan nu. er der 5 af os der ikke gider det....
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2012 25-28/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 14 maj 2012, 09:39

Hooah Hunter!
det er ikke så svært. problemet er AAO.!!!

jeg forstår ganske enkelt ikke at vi skal tvinges til at spille det spil
Det behøver vi heller ikke, som jeg har skrevet flere gange... Vi skal bare finde et bedre alternativ... Personligt er jeg egentlig ligeglad, hvad det bliver, bare det er noget, som alle har en rimelig mulighed for at spille! Her er AAO et rimeligt godt alternativ... Hele vores klan er bygget op på dette spil, alle kan spille det og det er gratis. Det kan man ikke sige om andre spil, vel...? Det er meget muligt du ikke synes grafikken er Top Notch og her er jeg naturligvis tilbøjelig til at give dig ret. Men du nævner f.eks. spillets HitBox-algoritme som et problem. Jeg har set den og kan fortælle dig, at den er 90-95% identisk med f.eks BC2 og BF3's. Jeg skal gerne vise dig den, hvis du vil se det med egne øjne... Det du siger vedr. lag er vist et velkendt problem i alle Onlinespil og ikke inherint i AAO. Personligt i over 4 års AAOgaming, har jeg aldrig oplevet det som et større problem, end i alle andre spil og da SLET IKKE TIL ET LAN MED PINGTIDER PÅ 5-7 MS... Den eneste jeg nogen sinde har oplevet brokke sig over lag til et LAN, var Sanino og det blev ham mobbet med i lang tid bagefter, trust me, hvis du oplever lag på en lokalt netværk, så er det sq dig selv, eller din maskine den er rivende galt med!!! :lol:

Men det jeg bliver så SINDSYG over, er den holdning med at "det gider jeg fandeme ikke og så kan i for øvrigt bare rende mig i røven"-holdning! Den fremme HELT sikkert ikke LAN, eller for den sags skyld [SPARTA]...!!!
så uanset hvad I siger så syntes jeg at det var bedre at man fandt andre spil, som et second spil som ALLE kunne nyde, ud af dem der er tilmeldt til lan nu. er der 5 af os der ikke gider det....
Men Hunter, alle de andre har sagt, at de gerne vil spille f.eks. AAO, hvis det skulle blive aktuelt. Det er kun dig, der er gået i Kamikaze-mode over det...

Men lad os nu ikke gå helt i selvsving over det her og bare koncentrere os om, at finde nogle gode 2nd games til LAN...!

Options.kunne være :
MW3
CoD4
Bubble Bobble
Tetris
AAO
Flatout, eller whatever.... Bare kom med nogle forslag! Men vi skal jo lige være sikker på, at det kan spilles på LAN og at folk ikke skal tvinges til at købe det!

Så på med JA-Hatten og så skal vi nok finde en løsning, som alle kan leve med...!

I princippet, kunne vi jo også bare sige, at det er et BF3 LAN(alle er vist enige om, at der er det primære game, right?) og så bare droppe et officielt 2nd game...?
Så laver vi bare små konkurrencer i LoL, Flatout og AAO, hvor der så er håneret og King-of- titler, som uddeles indtil næste år!





SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "LAN 2012"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster