Mrs-Canex

Ja, hvis du ønsker at joine os, så smid en post her med lidt om dig selv... Husk mail;-).. Så kontakter vi dig ligemeget hvad...
Mrs-Canex
Private First Class
Private First Class
Indlæg: 8
Tilmeldt: 24 jun 2012, 17:20

Mrs-Canex

Indlægaf Mrs-Canex » 24 jun 2012, 17:27

Hej alle :)

Tak for et hyggeligt LAN, det var fedt at få lov til at være med!
Efter opfordring vil jeg nu tilmelde mig Sparta som supporter.

Venlig Hilsen Karina
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: Mrs-Canex

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 25 jun 2012, 02:50

Hooah Karina!

Jamen selv tak for LAN...!

Vedr. dit ønske om at træde ind i rækken af [SPARTAsup], så skyder vi en poll af Interne, her på Forum og så får du svaret om maks syv dage...

Bare du er HELT klar over, at hvis du først bliver "optaget", så lægger vi fløjelshandskerne og du får samme behandling som alle andre i f.eks, slåskampene, fællesbadningen, verbaltilsvining, "opdragelse" fra SPANK'erens kærlige hånd, bajerdrikning, paintball(spørg Anders hvordan jeg plejer at ordne ham, når han ligger på jorden og skriger om nåde... :twisted: ) o.s.v...

Godt nok er vores arrangementer STRICKTLY OFF LIMITS FOR BIAAATCHES... Men regler er vel til for at blive bøjet i ny og næ(Hunter og Solo får jo ohgså lov til at møde op) og vi skulle da være nogle skarn, hvis vi sagde nej til at par rigtige patter til vores arrangementer, ud over vores egne rødvinspatter, right? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Så er det jo også lidt sjovt, at se Tjanex blive blød som smør i dine hænder og blive en stor undskyldning for sig selv og kun være i stand til at fremstamme, "ja Karina", "undskyld Karina", "det gør jeg aldrig igen
Karina", "du må ikke slå mig Karina"... :twisted: :wink:


Held og Lykke...!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Join os"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster