BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

LAN 2013, dato 17/5-20/5...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 07 jan 2013, 20:59

Hooah Kids!

Her er det naturligt nok meningen, at man kan stille forslag og sætte ting til debat, hvis man mener at man har nogle indspark vedr. afholdelsen af LAN 2013...

Ting må kunne forestille sig, vi kunne diskutere i denne tråd...

- Hvilke spil skal der spilles...?
- Hvilke maps, skal der spilles...?
- Hvordan skal holdene deles op...?
- Hvordan afvikles turneringen...?
- Hvordan fordeles præmierne...?
- ........................................
- ........................................


NB! Når forslagnene ruller ind sætter jeg den herop i toppen og så vidt muligt, vil jeg prøve at poster svarene her, når der træffes afgørelse...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 09 jan 2013, 00:16

Hooah Alle.

Jeg kunne godt tænke mig at høre folks mening,hvem man kunne invitere. Jeg kender selv 1-3 der kunne have interesse i at deltage, måske ikke hele pinsen, men 1 eller 2 dage..

Der kunne jo arrangeres flere tuneringer i div. spil, så der hele tiden kørte et/en eller andet form for spil/turnering.

Jeg synes personligt selv at der bliver gamet for lidt (udover selve de tuneringer der køre) det er trods alt et LAN.

Kom med jeres meninger og evt. bud...........
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 jan 2013, 00:34

Hooah Svenne!

Personligt har jeg ikke rigtigt noget imod "besøgende/gæster vi ikke kender" til LAN... Bare vi IKKE ender med at blive "gæster" til vores eget LAN, hvis i ved hvad jeg mener her! Dog tror jeg ikke det er en god idé, hvis ALLE invitere en 3-4 stykker med hver... Men hvis det kan holdes på et "fornuftigt" niveau, så ser jeg ikke de store problemer og de personer der bliver inviteret naturligvis har interesse i LAN/Gaming og medbringer en PC!...

Man kunne måske forestille sig et eller andet form for "WildCard"-Team, hvor spillerene primært bestod i "LANGæster", hvor hver af de normale hold så kunne score et antal points, som blev lagt til deres samlede score i turneringen. Så længe alle de "rigtige" hold spiller samme antal kampe imod "LANGæsterne", så er det vel egentlig et fornuftigt forslag til af involvere "LANGæsterne", right?
I princippet er det jo næsten ligemeget, hvilke folk der er på "Gæste"-holdet i løbet af LAN. Skulle der så mangle en mand til en kamp eller to, så fylder vi bare op med deordinære spillere, der ikke lige spiller på det tidspunkt.



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 09 jan 2013, 20:38

Jo flere jo bedre...

desuden hvis opbakningen går som til sommerfesten så er det sku fedt nok at have nogle gæster tilstede.
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 09 jan 2013, 23:55

Hmm....

Jeg Lytter....
Jeg Lytter....
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Canex » 26 mar 2013, 10:11

Har nævnt det før

jeg synes der mangler 2 priser til de her LAN.

en VIP, som er den person der samlet set gennem hele turneringen har flest point om det er ved heal, resupply eller kills mm.

derudover synes jeg der skal være en Pris "Årets killer" som sjovt nok er den person der har flest kills gennem turneringen.

Jeg ved ikke med præmier, men tænker at "årets killer" bare skal være en lille ting og eventuelt skrives ind på en HOF på forumet (kunne oprettes for det vindende hold, VIP og årets killer mm, med egen tråd på forumet. Så kan man også som ny følge klanens evner i spil og hvem der gennem tiden har været den "bedste" gamer mm.). VIPen tænker jeg måske skulle have en lille vandre pokal (en af de helt små).
/Canex

Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Canex » 15 apr 2013, 10:35

3 uger og ingen respons... hvad sker der lige for det?
/Canex

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 15 apr 2013, 12:49

Hooah Tjanex!
jeg synes der mangler 2 priser til de her LAN.

En VIP, som er den person der samlet set gennem hele turneringen har flest point om det er ved heal, resupply eller kills mm. VIPen tænker jeg måske skulle have en lille vandre pokal (en af de helt små).
Egentlig en god idé.... Havde sq glemt at der lå en Tråd om det... Sry! :oops:

Men hvis du undersøger hvad slags pokal/indgravering o.s.v. du kunne tænke dig og så poster en Tråd med pris og det hele inkl. en poll. Så kan folk tage stilling til dit forslag, right?
Så skal Kasseren naturligvis nok overføre penge til dig, så den kan blive købt hjem, såfremt forslaget går igennem!
Du må også lige fremlægge et setup for pointoptælling og hvorledes det skal registreres. Så kigger vi naturligvis på det! Alle initiativer der fremmer konkurrenceånden til LAN er jo ALTID velkomne!!!
derudover synes jeg der skal være en Pris "Årets killer" som sjovt nok er den person der har flest kills gennem turneringen. tænker at "årets killer" bare skal være en lille ting og eventuelt skrives ind på en HOF på forumet
Lidt det samme som overfor, u know pokal/pris/gravering o.s.v....
Hvis du gerne vil have en "hånetråd" for Vindene af LAN, så kan det nemt oprettes... Bare sig til!!! Dog må jeg sige, at på baggrund af folks Forumaktivitet, så ser jeg sq ikke mange post i den Tråd, når jeg tyder mit kaffegrums...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Canex » 15 apr 2013, 13:35

Hvis du gerne vil have en "hånetråd" for Vindene af LAN, så kan det nemt oprettes... Bare sig til!!! Dog må jeg sige, at på baggrund af folks Forumaktivitet, så ser jeg sq ikke mange post i den Tråd, når jeg tyder mit kaffegrums...
Det skal ikke være en hånetråd, det skal faktisk slet ikke være muligt at skrive indlæg i den. det skal bare være en oversigt over hvem der har vundet hvad gennem tiden, hvis folk så vil "håne" i off topic tråden, then all right, men det skal ikke være i selve HOF tråden.

Prøver lige at ser hvad en medalje og en pokal koster af de små med en gravering.
/Canex

Billede
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Canex » 15 apr 2013, 13:58

Vandre pokaler koster mellem 100-200 kr hvis man skal have de billige. det er jo også alt efter om man skal ahve en der skal navn på hvert år, eller man bare skal have en der står Årets MVP på

https://www.pokalbutikken.dk/vandrepoka ... 40-mm.html

medaljer kan man få mellem 30-50 kr hvor kan kan graveres Årets KILLER på?

Jeg kan bare ikke finde nogle steder hvor man kan få en almindelig skydeskive eller dens lignende graveret på standart?
/Canex

Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 15 apr 2013, 19:06

Fedt initiativ Tjanex, glæder mig til at se det til LAN :P
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Jordbaer
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 06 jan 2010, 00:22

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Jordbaer » 05 maj 2013, 14:40

Hey boys,

Så er der sq lige et spørgsmål der er poppet frem i hovedet på undertegnede..
Da vi nu lige om snart skal til Pinse-LAN, hvor vi skal game BF3 på den grove klinge - hvilken version skal vi spille?
Skal jeg ud med pengepunge og spendere i de 3-4 udviddelsespakker jeg endnu ikke har anskaffet mig? Eller kan vi på en eller anden måde holde turneringen til BF3 (Original)?

Det er nu ikke fordi at jeg ikke gider at bruge 350-400 kr. på et spil jeg ikke længere spiller - men mere ud fra det princip, at det er billigere at købe BF3 + alle udviddelsespakkerne samlet, end at købe de 3-4 udviddelsespakker jeg mangler.. Synes EA er nogle røvhuller!!

Best regards
Jordbaer
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 05 maj 2013, 16:40

Hooah Jordbær!
Skal jeg ud med pengepunge og spendere i de 3-4 udviddelsespakker jeg endnu ikke har anskaffet mig? Eller kan vi på en eller anden måde holde turneringen til BF3 (Original)?
Mon ikke, hvis det viser sig at være en problematik flere har, at vi så kan holde os til de oprindelige maps...?

Forventer ikke at det vil være et problem for flertallet, at du er en nærrigrøv, min ven...! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Kort sagt, så skal vi nok finde ud af det!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Jordbaer
Command Sgt Major
Command Sgt Major
Indlæg: 50
Tilmeldt: 06 jan 2010, 00:22

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Jordbaer » 05 maj 2013, 17:17

Du ved - 400 kr. på BF3 er 400 kr. mindre til bajers og sjov!!
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Re: BF3 LAN 2013 17-20/5 Fyn - Forslag og Debat -

Indlægaf [SPARTA]Canex » 05 maj 2013, 18:46

Det er nu ikke fordi at jeg ikke gider at bruge 350-400 kr. på et spil jeg ikke længere spiller - men mere ud fra det princip, at det er billigere at købe BF3 + alle udviddelsespakkerne samlet, end at købe de 3-4 udviddelsespakker jeg mangler.. Synes EA er nogle røvhuller!!
EA er nogle røvhuller og ødelægger mere end de gavner, men Epoxy købte udvidelses pakkerne for 2xx kr så vidt jeg ved. derudover så er der jo den mulighed at du evt kan spille på en anden PC hvis vi skal spille et mad eller mode der ikke lige er i den orginale. Vi har gjort det før på grund af at folk ikke havde våben mm. unlocked.
/Canex

Billede

Tilbage til "LAN 2013"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst