[SPARTA]'s Sommerfest d. 30/8-1/9 2013... -Tilmeldinger-

Sommerfesten 30/8-1/9 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

[SPARTA]'s Sommerfest d. 30/8-1/9 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 feb 2013, 22:41

Hooah Folkens!

------------------------ [SPARTA] Sommerfest 2013 -----------------------------

Tilmeldingerne til [SPARTA] Sommerfest 2013...!!!

Kan man ikke finde sit navn og mener man at man burde være tilmeldt. Så kontakt Undertegnede hurtigst muligt og så får vi styr på det!


Tilmeldte :
[SPARTA]SPANK
[SPARTA]Hunter
[SPARTA]KokAmok
[SPARTA]Tennek + 2
[SPARTA]Gilo
[SPARTA]Phantom
[SPARTA]epoxy
Tastefull
[SPARTA]banjo
[SPARTA]Peace
Smitty(SPANK's lille NegerDreng og gamle våbenbror)
Vikinge Kim(Phantom, Peace, Hunter og SPANKS kanotursbuddy)
.........................
.........................
.........................
.........................
.........................




-------------------------------------
14 tilmeldte.



Gæster :





Afbud :
MIB
[SPARTA]VandaLL
[SPARTA]Solo
[SPARTA]Canex
[SPARTA]Boogeyman
[SPARTA]DonP
[SPARTA]Jordbaer
Marksman
[SPARTA]Svendsen
..................
..................
..................


HUSK nu Drenge og Piger, at Tilmeldingerne er BINDENDE , hvad enten man dukker op, eller ej, forudsat man ikke melder afbud senest fredag d. 30/8...!!!



NB! Sidst UpDated d. 26/8 2013




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]Hunter
General
General
Indlæg: 846
Tilmeldt: 28 jul 2009, 18:26
Geografisk sted: Horsens

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf [SPARTA]Hunter » 21 feb 2013, 05:53

Hunter = Order2GO

KokAmok = Order2GO
Anarchism... stands for liberation of the human mind from the dominion of religion, the liberation of the human body from the dominion of property, liberation from shackles and restraint of government. It stands for social order based on the free grouping of individuals. This is Anarchy, THIS is [SPARTA]

[SPARTA] REAL prez. Jylland & True Son Of [SPARTA]

TENNEK er en stråmand 8)
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf [SPARTA]Peace » 24 feb 2013, 16:59

NOGO da sommerfesten ser ud til at blive afholdt omkring den 16-18 august. Desuden burde vi finde en andet sted end Comaco. Ikke fordi Comaco er noget dårligt sted overhovedet men kunne måske trænge til at prøve noget nyt ???

Det kan også være jeg er den eneste med disse tanker ?
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 feb 2013, 21:56

Hooah Peace!
NOGO da sommerfesten ser ud til at blive afholdt omkring den 16-18 august. Desuden burde vi finde en andet sted end Comaco. Ikke fordi Comaco er noget dårligt sted overhovedet men kunne måske trænge til at prøve noget nyt ???

Det kan også være jeg er den eneste med disse tanker ?
YES, du er den ENESTE med den tanke!!!

Personligt ser jeg voldsomt gerne, at vi hapser Comaco igen, da det sted tilbyder et stort udvalg at ting til en relativ billig penge! Så genvalg til Comaco, ud fra devisen om at : "If it ain't brokken, WHY THEN FIX IT...."

Men generelt Peace, er det så ikke lidt ...hmmm... "Bitch-agtigt", allerede at melde NoGo, når datoen ikke engang er fastlagt... Så hold den nu lige lidt i ørene, den NoGo, ik'...?



SPANK signing put.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf [SPARTA]Peace » 24 feb 2013, 23:22

Jo Jo - Mit Nogo er jo også kun fordi det ser ud til at blive den 16-18 august og såfremt de datoer holder hjem så er jeg Nogo da jeg de dage er i sydfrankrig.

Hvis det nu bliver andre dage f.eks. i juni/juli så kan jeg godt kigge på det igen. Det fremgår da også lidt af mine posts. (Syntes jeg)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 02 jun 2013, 00:10

Jeg kommer heller ikke :P
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 02 jun 2013, 01:18

Hooah MIBBER!
Jeg kommer heller ikke :P
WOOOOW, A BLAST FROM THE PAST...!!!

Må indrømme, at jeg ikke lige havde set den komme, men jo da MIB, du er hermed noteret for NoGo til Sommerfesten!

Hvordan lever du ellers der på klippeøen...?




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 02 jun 2013, 12:07

He he :D Jo det går skam fint, jeg er jo jævnligt herinde og se hvad i hundehoveder laver :P Jeg er i en tysk bf3/gaming klan nu, da ML ligesom bare gik i opløsning. Det er meget godt at få støvet sine sprog skills af ind imellem, og de kunne godt holde ud, at høre en "gammel pro" Gamer råbe og skrige på ts CHEATEEEER ha ha. Kan se at du er flyttet fra dit kriminelle miljø i Ishøj og ud til de småborliges højborg. (hvem siger at Drug Trafficing ikke betaler sig hva'?). :D Men Sparta er jo også gået hen og blevet en browser gaming klub, lige fra Spigo til Facebook "slut"machines ser jeg :).
Signing Out!!


Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 02 jun 2013, 12:29

Hooah MIB!

Så du lusker alligevel rundt i krogene og holder øje med os, hva'... Gnæk Gnæk, ved skam godt at jeg har mange hemmelige beundrere, da der jo ofte ligger en SixPack med et håbefulde kort ved, eller chokolade på mit dørtrin. Men jeg må desværre skuffe jer alle sammen, SPANK'eren ER AFSAT, men fortsæt da endelig med gaverne!

Har skam godt set at du lever dit liv i SFW, tror jeg vist de hedder, right? Men det er da snart gamle nyheder...

Vedr. mit boligkøb, så jo da, det betaler sig jo altid at have en nebengeshäft der kan generere lidt $$$ ved siden af S-Toget, just don't tell any1! Når man nu er glad for øl og der ikke er en by der hedder Tuborg, så måtte jeg jo flytte til Faxe. Så det der flytning og forberedelse, går der sq lige en del tid med pt...!!!!

Men du kunne sq da godt overveje en dag, at dukke op til et af vores arrangementer Fætter Guf! Vi husker alle med stor glæde den underholdning du personligt stod for ved sidste LAN du deltog i...! Så bare ud af busken MIBBER og kom og få en over tørsten en dag, når det passer!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1013
Tilmeldt: 23 aug 2007, 20:09
Geografisk sted: Roenne

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. ??-??/? 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 03 jun 2013, 21:03

Hooah MIB!

Så du lusker alligevel rundt i krogene og holder øje med os, hva'... Gnæk Gnæk, ved skam godt at jeg har mange hemmelige beundrere, da der jo ofte ligger en SixPack med et håbefulde kort ved, eller chokolade på mit dørtrin. Men jeg må desværre skuffe jer alle sammen, SPANK'eren ER AFSAT, men fortsæt da endelig med gaverne!

Har skam godt set at du lever dit liv i SFW, tror jeg vist de hedder, right? Men det er da snart gamle nyheder...

Vedr. mit boligkøb, så jo da, det betaler sig jo altid at have en nebengeshäft der kan generere lidt $$$ ved siden af S-Toget, just don't tell any1! Når man nu er glad for øl og der ikke er en by der hedder Tuborg, så måtte jeg jo flytte til Faxe. Så det der flytning og forberedelse, går der sq lige en del tid med pt...!!!!

Men du kunne sq da godt overveje en dag, at dukke op til et af vores arrangementer Fætter Guf! Vi husker alle med stor glæde den underholdning du personligt stod for ved sidste LAN du deltog i...! Så bare ud af busken MIBBER og kom og få en over tørsten en dag, når det passer!!!




SPANK signing out.....
Ja, en stiv mib er altid sjov (måske) :P
Signing Out!!


Billede
=3000=kaiserholm
Major
Major
Indlæg: 123
Tilmeldt: 23 feb 2009, 01:30
Geografisk sted: helsingør

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf =3000=kaiserholm » 05 jun 2013, 23:15

Hejsa drenge.

Jeg ser lige på datoen, men det ser allerede noget svært ud! Prøver at skrive til Flux, men han er i Bin Laden land de næste måneder med hæren.
Rookie ser jeg ikke, og DV gider ikke den slags mere(alderdommen er kommet over os efter mange hundrede flasker rødvin;-) ).
Jeg vender tilbage senere med opdate.

Og SPANK, drop bare de diverse kommentarer om os og manglende gaming og 3000 osv osv.
VI ER BLEVET GAMLE!

Holmeren out:-)

P.S. Hej med Mibber-drengen! Godt at høre fra dig! Og ML er opløst, der kan man bare se.... Jeg er slet ikke up to date med noget:-)
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 06 jun 2013, 01:02

Hooah kaiser!
Og SPANK, drop bare de diverse kommentarer om os og manglende gaming og 3000 osv osv.
VI ER BLEVET GAMLE!
Gnæk Gnæk.... Gamle Dreng, det er FULDSTÆNDIGT samme senarie herovre i [SPARTA]! Folk gamer ikke mere, gider ikke bruge tid på TS'en og gider knapt nok møde op til vores arrangementer.... Så jo "VI ER I SANDHED BLEVET GAMLE ALLESAMMEN"... I KNOW and regret it...!!!

Vi er snart kun er håndfuld TRUE [SPARTA]DIEHARD's der fortsætter kampen og ALDRIG vil acceptere nederlag, SÅ HELLER DØD PÅ BENENE, END AT LEVE PÅ SINE KNÆ!!!

Så ud fra den devise, så håber vi da at der er et par halvhjerner fra det hedengangne =3000=, der fortsat vil dukke op og dele en kop øl i ny og næ...! Tja, SELV MIB er jo velkommen, som jeg også skrev, fordi vi har jo en bred smag...!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
VandaLL
Brigadier General
Brigadier General
Indlæg: 231
Tilmeldt: 13 jul 2008, 11:04
Geografisk sted: 3000 Happiness

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf VandaLL » 06 jun 2013, 13:14

NoGO.

Er alene på fortet, grundet andre medarbejderes ferie på givne tidspunkt!
~ Dette indlæg blev skrevet af [SPARTA]Hunter som i øjeblikket er på din ignorerliste. For at vise dette indlæg klik HER. ~

"Hope Is A Moment Now Long Past, The Shadow Of Death Is The One I Cast"
"Succes Is Measured In Blood, Yours Or Your Enemy's"

Religion Creates War. It Is Only An Idea, To Control The Masses.
When Religion Is Wiped From The World, Then We Can Focus On Unity
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 14 jun 2013, 18:13

Æ kumme!
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 31/8-1/9 2013... -Tilmeldinger-

Indlægaf [SPARTA]Solo » 14 jun 2013, 20:16

Jeg må melde logo i år da jeg skal til sommerfest med firmaet om fredagen
Billede
Billede

Tilbage til "[SPARTA]Sommerfest 2013"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst