[SPARTA]'s Sommerfest d. 11-13/7 2014...- "Forslags/Debat"

Sommerfesten d. 11-13/7 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 11-13/7 2014...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 02 jun 2014, 20:51

Fredagsmarkedet lyder indtil videre som en go'fin plan. Angående lørdag/søndag er både pistolskydning, vandsjov med speedbåd, paintball selvfølgelig en mulighed men det kræver at folk melder sig på og deltager!!
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 11-13/7 2014...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 07 jul 2014, 17:41

Lige et hurtigt forslag, hva' om vi fik støvet et par gamle fiskestænger op et sted og kørte til kysten lørdag eftermiddag og hyggede lidt dér med bajere og fiskeri. Kunne sq da være lidt hyggeligt!! Bare lidt forfang eller blink på linen og se hvad der sker!!! Masser kyst omkring Nyborg. tænker at vi napper en gang paintball om formiddagen og så kan man også hoppe i baljen når vi er ved vandet hvis det er!! ;-)
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 11-13/7 2014...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 07 jul 2014, 18:38

Hooah Phantom!
Lige et hurtigt forslag, hva' om vi fik støvet et par gamle fiskestænger op et sted og kørte til kysten lørdag eftermiddag og hyggede lidt dér med bajere og fiskeri. Kunne sq da være lidt hyggeligt!!
Hvis folk støtter op om det, så er SPANK'eren sq altid klar! Jeg er sq bare bange for at vi ikke har mange Kaptajn Ahaps i klanen, der vil bruge lørdagen med sand imellem røvballerne, i forsøget på at lande den store hvide torsk...? Personligt er jeg sådan set 50/50... Bajer rundt om bålet på madrasser + lidt løse aktiviteter vs. muligheden fir at belemre jer alle sammen med SPANK'erens hårrejsende lystfiskerhistorier, om dengang jeg landede en Kraken ud for Kap Horn...! SPLITTE MINE BRAMSEJL.....

tænker at vi napper en gang paintball om formiddagen og så kan man også hoppe i baljen når vi er ved vandet hvis det er!! ;-)
UUUHA.... Tror du at folks hangover kan klare paintball, så tidlig på dagen... I know, at jeg plejer at være rimeligt "ramt" indtil omkring kl. 12-14stykker... :oops: Et smut i baljer er jeg altid frisk på, så man lige kan få skyllet Peaces savl af sin totempæl og løgpose, efter en lang nat omkring bålet, med hans hoved imellem mine ben....



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Phantom
Major General
Major General
Indlæg: 503
Tilmeldt: 18 maj 2006, 11:37
Geografisk sted: fyn/nyborg

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 11-13/7 2014...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]Phantom » 07 jul 2014, 20:47

Så må folk sq holde lidt igen om fredagen. Alternativet er paintball efter kl 19 da banen er lejet ud i tidsrummet 13:30-18:30
only the dead have seen the end of war

only the dead knows the true meaning of silence
[SPARTA]Peace
Major General
Major General
Indlæg: 549
Tilmeldt: 06 jan 2010, 22:19

Re: [SPARTA]'s Sommerfest d. 11-13/7 2014...- "Forslags/Deba

Indlægaf [SPARTA]Peace » 08 jul 2014, 17:36

Uha jeg er frisk på at hive min kæmpe stang frem og gøre SPANK misundelige også på dette plan :-)
I am Peace, destroyer of Tequila and Rum. Alcohol fear me.

Tilbage til "[SPARTA]Sommerfest 2014"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst