--- BF4 GAMINGNIGHT d.18/9 kl. 20:30 ---

Her kan man debatter/diskutere/søge hjælp om BF4, LoL o.s.v...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

--- BF4 GAMINGNIGHT d.18/9 kl. 20:30 ---

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 18 sep 2014, 08:52

Hooah Kids!

Vi er et par stykker der stikker hovederne sammen 2night d. 18 ca. kl. 20:30 på Fælles TS'en og basker lidt BF4, så kom og vær med!!!!!!

Deltagere :
SPANK
Canex
GiLo(muligvis)
........
........
........



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]snow_mann
First Sergaent
First Sergaent
Indlæg: 42
Tilmeldt: 16 apr 2014, 00:34

Re: --- BF4 GAMINGNIGHT d.18/9 kl. 20:30 ---

Indlægaf [SPARTA]snow_mann » 20 sep 2014, 00:52

jeg syntes at det kunne være dejligt hvis sådan en meddeles... kom lidt før istedet for i løbet af samme dag...
en uge før... også måske gerne omkring en week... i stedet for midt på ugen... hvor folk skal på arbejde/skole eller hva der nu ellers er...

så tror jeg også at der er flere som måske har tid...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: --- BF4 GAMINGNIGHT d.18/9 kl. 20:30 ---

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 sep 2014, 17:51

Hooah Snow!
jeg syntes at det kunne være dejligt hvis sådan en meddeles... kom lidt før istedet for i løbet af samme dag...
en uge før... også måske gerne omkring en week... i stedet for midt på ugen... hvor folk skal på arbejde/skole eller hva der nu ellers er...

så tror jeg også at der er flere som måske har tid...
I know and 100% agree Kid! Men det var overhovedet ikke været planlagt at game den aften. Det kom sig egentlig bare af, at Tjanex skrev til mig dagen før, om jeg ville game og det var jeg desværre forhindret i. Derfor befalede jeg ham, at stille op dagen efter og game der i stedet for. Så knaldede jeg sq da lige en post afsted, når nu SPANK'eren var blevet lokket ud af starthullerne... Så der var skam ikke nogen stor forkromet plan, der har været lagt i ugevis, bare en pludselig indskydelse, u know... Derfor det korte varsel...




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede

Tilbage til "Game Discussion"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst