Lidt visdomsord på en fredag

Finder du nogle sjove ting, som du vil dele med andre, så smid dem endelig her...
[SPARTA]Canex
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 289
Tilmeldt: 01 jun 2010, 22:31
Geografisk sted: Kolding (jyllands navle)

Lidt visdomsord på en fredag

Indlægaf [SPARTA]Canex » 06 feb 2015, 10:19

“En intelligent mand er nogle gange nødt til at drikke for at kunne være sammen med fjolser.”
Ernest Hemingway

__________________

“En horde af bøfler kan kun bevæge sig så hurtigt som den langsomste bøffel i flokken. Så når flokken bliver jaget, er det de langsomste og svageste bagest, der bliver dræbt først. Denne naturlige udvælgelse er godt for hele flokken, fordi den generelle fart og sundhed for hele flokken bliver ved med at blive bedre på grund af de regelmæssige drab på de svageste.
Den menneskelige hjerne fungerer på samme måde. Den arbejder kun så hurtigt som de langsomste hjerneceller. Overdrevet indtag af alkohol dræber -som vi alle ved - hjerneceller. Men naturligvis angriber alkoholen de langsomste og svageste hjerneceller først. Altså eliminerer regelmæssigt indtag af øl de svagere hjerneceller og gør hjernen til en hurtigere og mere effektiv maskine. Det er derfor, du altid føler dig klogere efter et par øl.”
Cliff Clavin (John Ratzenberger)

__________________

“Jeg drikker kun ved to anledninger: Når jeg er tørstig, og når jeg ikke er tørstig.”
Brendan Behan

__________________

“Da jeg læste om alkohols skadelige virkninger, holdt jeg op med at læse”
Henny Youngman

__________________

“Det kræver kun én drink, før jeg er fuld. Jeg kan bare aldrig huske, om det er den 13. eller den 14.”
George Burns

__________________

“I vin er der visdom, i øl er der frihed - og i vand er der bakterier.”
Benjamin Franklin

__________________

“Engang, under forbudstiden, blev jeg tvunget til at leve en uge på intet andet end mad og vand.”

“Jeg har en virkelig god selvkontol. Jeg drikker aldrig noget stærkere end gin før morgenmaden.”

“Jeg kokkererer med vin. Somme tider putter jeg det endda i maden.”
W.C. Fields

__________________

“Af og til når jeg reflekterer over alle de øl, jeg drikker, bliver jeg flov. Så kigger jeg ned i glasset og tænker på arbejderne på bryggeriet og alle deres håb og drømme. Hvis jeg ikke drak øl, ville de måske blive afskediget, og alle deres drømme ville blive knust. Så siger jeg til mig selv, at det er bedre, jeg drikker den øl, så de kan få deres drømme opfyldt, i stedet for at være selvisk og være bekymret for min lever.”
Jack Handey

__________________

Måske den mest korrekte af dem alle :)
“En intelligent mand er nogle gange nødt til at drikke for at kunne være sammen med fjolser.”
Ernest Hemingway
/Canex

Billede

Tilbage til "Funny stuff"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster