[SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Julefrokosten d. 13-15/1/17 er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

[SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 07 aug 2016, 11:21

Hooah Kids!

------------------------ [SPARTA] -----------------------------

Sneøl... Sneøl... Sneøl... J u l e f o r k o s t Sneøl... Sneøl... Sneøl...

----------------------------------------------------------------

Dato : d. 13-15/1/17

Sted : T-Rex slayer dungon på Fynsland!


HuskeListe : 2 stk. gaver til PakkeRæs á ca. 20-30kr.

Vejledende Program :
Fredag - Jeg regner med, at dem der kommer allerede fredag mødes i løbet af sen eftermiddag/aften.
Mon ikke aftenen forløber med at snakke, lære de nye folk lidt og kende og så en kop øl eller to... :wink: MEN HUSK, AT FORDI MAN DELER EN ØL FREDAG, SÅ HAR MAN FANDENSPARKENDE AT VÆRE I TOPFORM TIL LØRDAG, HVOR DET STORE SLAG SKAL STÅ!!!
Vedr. soveplade, så er alle mand vel så seje dræbermaskiner, at vi kan tage et liggeunderlag + pose med og finde en gulvplads.

Menu Fredag : Bajer + Pizza!

Lørdag - Hovedet sættes lige på og yngste mand sendes til bageren. Her FORVENTES det, at man indfrier den "kvaje-gæld" man har oparbejdet i løbet af året i bl.a. Forum!!!

Vi samles hurtigst muligt, hvis man ikke allerede er der. Så forberedes det store MADSVINERI og en balje fyldes med SNAPS!!!
Efter aftenens Menu/SNAPS er jeg formentlig ikke længere i stand til at stå for noget som helst, så resten af aftenen går med druk, spisning evt. partygames/pakkeræs...
Sidst på aftenen kan de lokale værtshuse vist stadig besøges, hvis man er i stand til den slags. Personligt forventer jeg ikke at være i stand til at stå på benene, på daværende tidspunkt...!!! :oops:
Vedr. underbringelse, så gentager vi succes med at score nærmeste sofa eller bedste gulvplads, når man ikke længere kan stå på benene...

Søndag - Dagen bruges i store træk på at have det dårligt. Yngste mand sendes til Bageren(hvis nogen forventer, at kunne holde det indenbords) og i løbet af formiddagen ryddes der op og der reetableres. ALLE HJÆLPER TIL, ELLER BETALER SIG FRA DET OG DET BLIVER FANDEME DYRT!!!
Forventeligt lister folk vel lige så stille af i løbet af dagen, når de er klar eller har kørelejlighed...
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 418
Tilmeldt: 11 apr 2007, 19:27
Geografisk sted: Sundby Amager

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.??-??-????

Indlægaf [SPARTA]Solo » 01 sep 2016, 07:06

Så er der kommet lerdueskydning lørdag formiddag hvis nogen skulle have lysten.
Men der skal lige meldes til så vi kan se hvor mange der vil skyde
Billede
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.??-??-????

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 11 sep 2016, 15:06

Jeg deltager i flugtskydning!
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 20 okt 2016, 10:16

Hooah Kids!

SPANK'eren deltager NATURLIGVIS i AL MANSPORT!!!!!!!!!

Jeg er ikke 100% sikker på at det er muligt. Men hvis Solo arrangere lerdueskydning, så kunne han måske også spørge til om vi kunne komme på en pistolbane. Jeg ved at der er fede grovpistolbaner ude på Selinavej, hvor vi også skal skyde med haglbæsse... Så har jeg måske mulighed for at medbringe mine pistoler og en røvfuld 9mm ammunition til indkøbspris naturligvis. Såfremt Rigspolitiet skynder sig med godkendelserne...
Den kunne vi jo så bare skyde gratis med indtil folk ikke har flere penge til ammo. 9mm koster en smule over 2kr. pr. bønne for det billigste.
Som sagt er jeg ikke sikker på, at det er muligt. Men hvis Solo lige kan høre vedr. en Grovpistolbane, så vil jeg gerne arbejde på at det kan lykkedes og jeg kan få en Transporttilladelse til begge pistoler den weekend... Trust me det er FED GANGSTAFUN!!!




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 24 okt 2016, 07:02

Hooah Kids!

Solo har hørt Skadedyret ad og det er desværre NoGo på at låne pistolbaner. Så den del af det, er desværre lagt i graven...



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 01 dec 2016, 19:09

Banjo, hvordan og hvorledes med fadøl igen? Stadig de 1800 for 3 livseliksir og anlæg?
Kan han eventuel handles med til lidt billigere priser? ;)


Og skal jeg pisse over politikontrollen og hente SNAPS?! :)
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 02 dec 2016, 08:18

Hooah Tennek!
Banjo, hvordan og hvorledes med fadøl igen? Stadig de 1800 for 3 livseliksir og anlæg?
Kan han eventuel handles med til lidt billigere priser? ;)

Og skal jeg pisse over politikontrollen og hente SNAPS?! :)
FadSvin kan vi IKKE undvære!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi skal bare HA' LORTET, ligemeget hvad det koster!!!!!!

Vedr. Snaps, vand o.s.v. Kan det så betale sig at fise til Førerens Mutterland, efter det. En Brøndum herhjemme koster kun 90,- og 1,5L Coke 10,-, er vi så ikke dækket ind?

Personligt tænker jeg mere på menu'en i år? Skal vi bare køre same shit as last year, eller har vi andre forslag?



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 02 dec 2016, 14:05

Hooah Tennek!
Banjo, hvordan og hvorledes med fadøl igen? Stadig de 1800 for 3 livseliksir og anlæg?
Kan han eventuel handles med til lidt billigere priser? ;)

Og skal jeg pisse over politikontrollen og hente SNAPS?! :)
FadSvin kan vi IKKE undvære!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi skal bare HA' LORTET, ligemeget hvad det koster!!!!!!

Vedr. Snaps, vand o.s.v. Kan det så betale sig at fise til Førerens Mutterland, efter det. En Brøndum herhjemme koster kun 90,- og 1,5L Coke 10,-, er vi så ikke dækket ind?

Personligt tænker jeg mere på menu'en i år? Skal vi bare køre same shit as last year, eller har vi andre forslag?



SPANK signing out.....

I så fald kommer du til at stå for indkøb af disse sager SPUNK !

Hva angår menuen er jeg klar på sidste års menu, top dollar på nær deres rødkål, men det kan jeg godt overleve :D
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 02 dec 2016, 22:18

SUPER!

Med hensyn til menuén er jeg helt klar på "The same procedure as last year, James!".
Det var super nemt og det smagte upåklageligt.Det er heller ikke galt at købe en spand rødkål ekstra og lune i ovnen,
hvis det er dét der gør det for "DEN STORE LEDER".

Fadøllet får Banjo lige en opgave med i morgen........Han er til Firma Julefrokost i aften........Så alt han får at vide efter kl 14 er GONE.....
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 03 dec 2016, 13:32

Hooah Tennek!
Vedr. Snaps, vand o.s.v. Kan det så betale sig at fise til Førerens Mutterland, efter det. En Brøndum herhjemme koster kun 90,- og 1,5L Coke 10,-, er vi så ikke dækket ind?
I så fald kommer du til at stå for indkøb af disse sager SPUNK !
Er det din måde, at spørge mig meget pænt, om ikke jeg vil være flink, at stå for snaps og evt. vand, på...???
To flasker lækker PreCooled Brøndum skal jeg sq snilt medbringe! Og såfremt folk der bor tættere på, ikke kan indkøbe en røvfuld Coke på den ene, eller anden måde, så skal jeg da gerne medbringe en fem, seks 1,5L Coke i toget, når jeg kommer til Julefrokosten!!!



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 07 dec 2016, 17:36

Hooah Tennek!
Vedr. Snaps, vand o.s.v. Kan det så betale sig at fise til Førerens Mutterland, efter det. En Brøndum herhjemme koster kun 90,- og 1,5L Coke 10,-, er vi så ikke dækket ind?
I så fald kommer du til at stå for indkøb af disse sager SPUNK !
Er det din måde, at spørge mig meget pænt, om ikke jeg vil være flink, at stå for snaps og evt. vand, på...???
To flasker lækker PreCooled Brøndum skal jeg sq snilt medbringe! Og såfremt folk der bor tættere på, ikke kan indkøbe en røvfuld Coke på den ene, eller anden måde, så skal jeg da gerne medbringe en fem, seks 1,5L Coke i toget, når jeg kommer til Julefrokosten!!!



SPANK signing out.....
Det er helt korrekt antaget at det var en ordre jeg gav dig ja (Du ved nok, lede og fordele som du har været så stor fan af, så på med ja-hatten og spids læber hvis ikke :twisted: )




Noget helt andet, er der ikke nogle af vores djævleø's beboer der skal et smut til sverige hvor de lige kan nappe en sürström med til pappa her? :D Tænker vi kan holde en bette manddoms prøve til de få rå der tør stille op til et orgie af puke og diarre ;)
Hva siger du Svendsen? :D Er den bare go'fin godtaget? :D
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 08 dec 2016, 10:18

Hooah Tennek!
Det er helt korrekt antaget at det var en ordre jeg gav dig ja (Du ved nok, lede og fordele som du har været så stor fan af, så på med ja-hatten og spids læber hvis ikke :twisted: )
"Odre"... Hmmm... Jeg har på fornemmelsen, at du vil opleve at dit liv går MEGET lettere og mindre konfliktfyldt, hvis du begyndte at benytte lidt almindelig høflighed, u know... "Er du flink og...", "Vil du hjælpe", "kunne det tænkes at du ville" o.s.v.... Så er det min overbevisning, at du vil opleve, at folk enddog meget gerne vil give et nap med, når der er opgaver der skal løses! Det mener jeg i al beskedenhed, at det har været fremgangsmåden indtil [SPARTA] skiftede lederskab... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Der kunne jo være overhængende fare for, at SPANK'eren bare slutter sig til The Silent Majority i [SPARTA] og ikke yder noget i forbindelse med arrangementerne, hvis nu den gode tone forsvinder helt, right? Det ville jo være det letteste i verden...

Men fordi jeg bare er så pishamrende overskudsagtig og ved, at jeg er en af dem der står først i køen, ved Perleporten, når det Store Regnestykke skal gøres op en dag, så skal jeg da nok hjælpe, når du nu spørger så "pænt" Kammerat!

SPANK står for : 2 x Brøndum, samt 5 x 1,5L Coke!



OBS! Måske andre burde byde ind på, eller blive "beordret" af Den Store Leder, at medbringe div. vand, da 5 x 15.L forslår som en skrædder i helvede, efter al erfaring fra hvor GRIMME folk er dagen efter!!! :lol: :lol: :lol:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 08 dec 2016, 20:01

Noget helt andet, er der ikke nogle af vores djævleø's beboer der skal et smut til sverige hvor de lige kan nappe en sürström med til pappa her? Tænker vi kan holde en bette manddoms prøve til de få rå der tør stille op til et orgie af puke og diarre Hva siger du Svendsen? Er den bare go'fin godtaget?
Hooah Tennek........Den er go´fin godtaget......

PÅ 2 BETINGELSER!

1. Jeg smager ikke det lort.......

2. Puke og diarré holdes i de rum der er indrettet til dét ,eller udenfor helst/gerne ved naboén.......
:mrgreen:


(Ved nærmere eftertanke kan det være sur(STINKE)strømmen også skal over til naboén........ :twisted:)

Og et lille +...Banjo er på fadsvineriet igen.......Vi hører nok når der er nyt.......
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 08 dec 2016, 22:30

Hooah Tennek og Svenne!

SPANK'eren er sq frisk på at smage rådden fisk! Bare kom med lortet, så ser vi sq på det!!! Det er vel ikke værre, end at det kan skylles ned med snaps og fadøl!!! Det plejer sq at tage det meste...

Fakkertalt Tennek, hvis du nu siger Pretty Please with suger on top, så kender jeg et sted hvor man kan købe rigtig Org. Oskars Surströmming!
Det koster 150,- for en dåse 300g og 250,- for 2 dåser...
Spytter Kassen 250,- som en partygag og manddomsprøve til Julefrokosten? Bare MobilePay så tager jeg det med, så skal vi sq nok få lidt hår på brystet af de der bette [SPARTA]medlemmer!!!


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Tennek
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1136
Tilmeldt: 26 maj 2010, 21:17
Geografisk sted: Skærbæk, Sønderjylland

Re: [SPARTA]Julefrokost ...... -Hvem, Hvad, Hvor- D.13-15/1/17

Indlægaf [SPARTA]Tennek » 08 dec 2016, 23:17

Hooah Tennek og Svenne!

SPANK'eren er sq frisk på at smage rådden fisk! Bare kom med lortet, så ser vi sq på det!!! Det er vel ikke værre, end at det kan skylles ned med snaps og fadøl!!! Det plejer sq at tage det meste...

Fakkertalt Tennek, hvis du nu siger Pretty Please with suger on top, så kender jeg et sted hvor man kan købe rigtig Org. Oskars Surströmming!
Det koster 150,- for en dåse 300g og 250,- for 2 dåser...
Spytter Kassen 250,- som en partygag og manddomsprøve til Julefrokosten? Bare MobilePay så tager jeg det med, så skal vi sq nok få lidt hår på brystet af de der bette [SPARTA]medlemmer!!!


SPANK signing out.....

Den er jeg klar på, hiver gopro med til filmen af vores udfordring :D
Give them nothing, but take from them EVERYTHING!
[SPARTA]Tennek Onroute!
Billede

[SPARTA] THE Prez. Jylland!
Hunter has been overruled!
True son of [SPARTA]!

Tilbage til "[SPARTA]Julefrokost 2016"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 0 gæster