JEROS?????

LAN d. 29/5-1/6 2020
[SPARTA]Svendsen
Major General
Major General
Indlæg: 534
Tilmeldt: 01 mar 2007, 00:37
Geografisk sted: Nr Søby

Re: JEROS?????

Indlægaf [SPARTA]Svendsen » 14 apr 2020, 11:51

@Hunter

Jo vi kunne godt være ligeglade med 10 personer reglen og 2 meter afstands reglen.... :?: :?: :?:

Potentielt er du så ligeglad med at slæbe smitte med hjem til nogen som ikke kan tåle det.... :roll: :roll: :roll:

Jeg ville sige at hvis det var nogen jeg sås med jævnligt, så måske ok, men du kan være smitte bærer uden at have symtomer..... :D :D :D :D

Jeg har ikke råd til at være syg eller isoleret mere i denne omgang.......... 8) 8) 8) 8)


Men jeg er da enig i ,at kassen evt. kunne give tilskud til ,at Funz kunne få de lokaler op at køre ,de lyder til at være optimale.........Bortset fra forbindelsen......... :D :D :D
Hop Og Dans!!



TOP TOP MEMBER "DEN FYNSKE JUNTA"

[SPARTA]-Funz
Colonel
Colonel
Indlæg: 174
Tilmeldt: 28 okt 2014, 21:40

Re: JEROS?????

Indlægaf [SPARTA]-Funz » 14 apr 2020, 19:55

Tænker at realistisk ville være at vi ender hos Svendsen i år, og at fremover kunne benytte mit værksted, så kan jeg få lagt fiber ind til næste år, har lige talt med en entreprenør der nogen gange graver fiber ned, det er lige umiddelbart kun akutte tilfælde af brud der bliver lavet lige pt.

Som udgangspunkt kan mit værksted godt være vært hvert år fremover, det ligger også ca 100m fra Brugsen. :-) (som også leverer smørrebrød)
Vi skal bare huske at vi kommer til at sidde mellem diverse snedkermaskiner osv osv, men det burde ikke være noget kæmpe problem, der er ihvertilfælde rigeligt plads.

https://www.google.com/maps/place/56%C2 ... 10.4595079

Streetview viser som det så ud da jeg købte det, der er ryddet en del op siden - det ligner ikke en losseplads mere! :-)

Tilbage til "LAN 2020"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 1 gæst