TOP1% Julefrokost 2006... -Dato-

Julefrokosten er desværre KUN pr invitation i communityet. Ellers er den forbeholdt medlemmer af [SPARTA]. Ligeledes finder vi her ud af, hvem gør hvad og hvorfor, dato og sted...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

TOP1% Julefrokost 2006... -Dato-

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 31 okt 2006, 10:55

Hooah Folkens!


Sneøl... Sneøl... Sneøl... J u l e f o r k o s t Sneøl... Sneøl... Sneøl...


Her kommer oplægget til vores årlige Julefrokost 2006...!!!

Alle bedes komme med forslag og gode ideér til arrangementet og mit forslag, som er skitseret herunder!

SPANK's forslag :

Dato...
Er fastsat til d. 20/21 jan 2007

Sted...
Sølvbjerg lægger hus til årets Julefrokost = Nyborg.
Så er det ca. midt i Danmark og lige langt at rejse for alle...

Økonomi...
Jeg forestiller mig et eller andet med, at vi skyder nogle håndøre i en kasse og så køber ind derfra...

Pligter i forbindelse med julefrokosten...
Det er jo selvfølgelig noget med, at vi alle hjælper hinanden med det hele... Hvis det er nødvendigt, så skal Undertegnede da nok komme dagen før og give en hånd eller noget... Selve madlavningen bliver vel nok overladt til den mest kvalificerede/ædru person... Resten BETALER sig fra det!!!

Evt. aktiviteter...
Fri fantasi... Har man lyst, så kom bare med forslag! Kom ud af busken, så kigger vi på det...



Deltagerliste for [TOP1%]'s Julefrokost d.20-21jan 2007...

SPANK
Sølvbjerg
[AoR]The-marksman
Sanino
Lin
Reaper
Catflap
Roto-grip



SPANK signing out.....
Senest rettet af [SPARTA]SPANK 19 jan 2007, 13:18, rettet i alt 14 gange.
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Indlægaf TheHopeless » 31 okt 2006, 14:46

Hey guys, et lille forslag med hensyn til maden, så kunne alle smække en ret sammen og tage den med? Og resten kan vi eventuelt købe os fra. Det ville jo være en lidt billigere og alternativ noget. Og ja, for min skyld behøver jeg sku ikke æde fed konfekt og medister ovenpå julens glæder :)
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 31 okt 2006, 19:42

hmm.. det med retten er på en måde en god ide.. men.. hvad med at vi gjorde som vi snakkede lidt om til sommerfesten, at hver person tager noget mad med.. ikke færdiglavet ret, men f.eks. at jeg gir flæskestegen, nogle gir bajere, andre laver frikadeller eller andet..

Jeg ser os helst det blir et sted i midten da min økonomi er ret stram på det tidpunkt pga kørekort..

Dog sku det være hos spank er jeg da selvfølgelig villig til at komme..

uanset hvor det bliver regner jeg med at komme fredag, og tage hjem søndag hvis det er i orden.. så kan jeg os hjælpe med lidt.
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 31 okt 2006, 21:01

jeg vil bare sige at jeg kan 1 og den sidste weekend i januar
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 01 nov 2006, 10:13

Hooah Drenge!

M.h.t. datoer i Jan. Så er det weekenderne d.6-7 og 20-21 jeg har friweekend, fra job. Så der har jeg best mulighed, for at deltage...

Så måske hvis vi sigter imod weekenden d.6-7jan indtil videre...??? Passer det eller hvordan?

M.h.t. maden "kunne" det vist blive noget rod, når folk kommer på forskellige tidspunkter og nogle fredag og andre lørdag...
Erfaring har vist, at hvis folk kommer fredag. Så drikker man bare lidt og chiller/hygger med et eller andet. Så i løbet af lørdag formiddag, tager nogle/alle ud og handler og så omkring kl.13-14stykker, går folk igang i køkkenet. Så plejer man at være færdige og klar til det STORE GILDE omkring kl.17tiden... (Sådan plejer jeg at gøre, når vi holder Julefrokost for mine og Konens vennerne)

Men bare kom med jeres forslag, så finder vi ud af hvad vi vil...!

Til at starte med, bør vi nok koncentrere os om at finde en dato, right?


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:45

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 01 nov 2006, 11:29

ja det er fint.. jeg synes bare ikke rigtig jeg gider spilde 500 kr som det mindst koster med toget, for at være der fra lørdag til søndag, så jeg vil heslt komme fredag hvis det er muligt..

Gør vi så det vi havde snakket om? altså at dele madvarene ud, så nogle tar et med andre tager noget andet med.. eller hvertfald betaler for det..
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 02 nov 2006, 06:04

Hooah Boogey!

Lad os lige finde en dato først!!! Så er det ligesom MEGET nemmere, med alt det andet. For så VED vi hvem der vil/kan komme, right?

Mit forslag er weekenden d.6-7jan... (Skal arrangementet holdes hos mig, så er ALLE selvfølgelig meget velkommen, til at komme fredag eller lørdag og så "crashe" til engang søndag... NP)

Plz skriv lige om i har mulighed for at deltage der! Så opdartere jeg deltagerlisten i toppen af tråden løbende, med de datoer der er i spil og dem der kan.


SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Indlægaf [AoR]The-marksman » 02 nov 2006, 07:51

6-7 jan skulle ikke være noget problem
[TOP1%]Reaper

Indlægaf [TOP1%]Reaper » 07 nov 2006, 18:23

KLAR.......................................... sne...sne.... for nu det jul igen nu det jul igen..... hooah...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 08 nov 2006, 06:49

Hooah Der!

Det lyder som om, Sølvpilen helst ville arrangere Julefrokosten sidst i januar...

Så et alternativ kunne være 20-21 januar...

Plz post hvilke datoer i kan!!!

SPANK kan godt 20-21jan, var dog en del mere hooked på 6-7jan!!! Men vi holder det jo Hos Sølvbjerg, så det er ligesom ham, der sætter dagsordenen... :cry:



SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[AoR]The-marksman
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 292
Tilmeldt: 26 maj 2006, 03:29
Geografisk sted: /Danmark
Kontakt:

Indlægaf [AoR]The-marksman » 09 nov 2006, 22:36

åbenbart er der kun tre der har interresse i at der bliver holdt julefrokost så mener bare vi må sætte os sammen en dag i ts og snakke det igennem så finder vi ud af noget
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4309
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 10 nov 2006, 06:49

Hooah Der!

Rolig rolig nu....

I know 4 a fact, at både CY_KOSIS og Phantom, også er interesseret... Så lige giv det lidt tid Mester!

Men jo, det ville sq da være rart, hvis folk var bare en smule aktive. Så vi kunne finde ud af detaljerne omkring Julefrokosten!!! :(




SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[TOP1%]CY_KOSIS

Indlægaf [TOP1%]CY_KOSIS » 14 nov 2006, 19:58

Nåh ok!
I finder bare ud af datoen og så er jeg der. For mit vedkommende vil jeg dog gerne holde udgifterne på et minimum mht. mad og så melde fra til paint ball hvis det blev til noget.
soelvbjerg
Captain
Captain
Indlæg: 114
Tilmeldt: 06 jul 2006, 21:09
Geografisk sted: Fyn, Nyborg

Indlægaf soelvbjerg » 17 nov 2006, 10:07

jeg tror desværre ikke jeg kan komme... :lol:
[SPARTA]SnOoZe!

Indlægaf [SPARTA]SnOoZe! » 17 nov 2006, 13:44

du behøves heller ikke og komme vi skal bare låne dit hus

Tilbage til "SPARTA Julefrokost 2006"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ahrefs [Bot] og 3 gæster