Er sku ked af dette drenge...

Har du bare lyst til at hygge snakke/chatte, så kig her...
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army

Er sku ked af dette drenge...

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 09 nov 2007, 21:55

Hej alle..

Som de fleste af jer har set, har roto valgt at forlade TOP1%, og jeg må desværre følge trop.. jeg vil li fortælle lidt om hvorfor vi har valgt som vi har..

Siden spank og jeg selv, startede top1 for et styk tid siden nu, var det med det mål, at vi ville lave en rigtig hygge klan hvor de fleste var velkomne.. det gik også meget fint, og jeg er sku stolt af hvad vi har opnået til dags dato, da vi nu er 20 medlemmer ca..
Jeg har lagt mange kræfter i arbejdet med at få alt op og kører, og det er derfor specielt hårdt at smutte herfra..

Men jeg og roto har ændret os i løbet af tiden.. klanen har hele tiden kørt som en hygge klan, hvilket jo var formålet, men eftersom vi begyndte at spille kampe og jeg personligt fik andre interesser, mistede jeg lysten til at spille public..

Vi fik stablet et pro twl hold op, hvilket også er gået meget godt, men roto og jeg vil noget mere.. vi spiller kun for kampene nu, som i også kan se på min tracker over den sidste måned, det er yderst sjælden jeg har været inde og pubbe..

Det skal siges at der INTET personligt er i vores beslutning, og vi håber i forstår hvorfor vi har valgt det, og vi håber at vi kan komme ud uden mudderkastning eller noget, da vi ønsker at være gode venner med jer stadig, vi er trods alt født i TOP1 så, i vil sku altid være i vores hjerter, og man glemmer aldrig alle de fede tider med jer gutter, men vi har som sagt ændret os..

Specielt til pro twl holdet vil jeg sige.. Jeg håber ikke i føler jer svigtet, forstår dog godt hvis i gør.. vi stabler sådan noget her op på benene og så render vi bare vores vej, men 3000 har valgt at hæve deres medlemsgrænse til 14, hvilket giver plads til to mere, og det er her vi vil prøve at komme ind.. det er dog ikke sikkert da de kræver dygtige spillere, men mon ikke vi har en chance.. heh
Det var et fedt initiativ at tage, og jeg håber inderligt at i køre videre med det, og i får spillet nogle kampe, for i kan sku godt når i li lærer det..

Til slut vil jeg sige, at dette er skrevet med tåre i øjenene.. Top1 vil altid være vores rødder og vi glemmer jer aldrig.. I kan altid komme til mig hvis i skal ha hjælp til hvad end det er, f.eks. server og alt det der.. regner med spank fjerner mine rettigheder til server, forum og hvad der ellers er..

Håber inderligt at vi fortsat er gode buddies og vi måske er velkomne til fester og julefrokoster med jer gutter..

TAK for alt drenge...

Boogey out :cry: :cry:
Jeg er ikke tyk.. Jeg er bare bagud med at skide!
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 09 nov 2007, 22:19

GRAVSKRIFT

Boogeyman er gået bort.
Betyder det enden på top1%???
Jeg håber det inderligt ikke, jeg må nok indrømme at dén nade så jeg sgu slet ikke :cry: :cry: :cry:
Er sgu helt i shock :shock: over det, men kan godt forstå dig, du er en kamp spiller og vil gerne koncentrere dig om det, al respekt for det 8)
Held og lykke i 3000 M8
may the road rise 2 meet u and the wind allways bee in ur back.
Signing Out!!

Billede
[SPARTA]R.O.E
Major General
Major General

Indlægaf [SPARTA]R.O.E » 09 nov 2007, 22:23

Æv bæv boogeyman...
kan godt forstå din begrundelse, selvom jeg syntes det er pisse harmrende ærgeligt.

Du har været god at spille med i TWL, noget jeg aldrig havde spillet før jeg kom i Top1, men som jeg må indrømme giver spillet 1000 nye nuancer.

held og lykke i 3000 hvis de vil have dig :P

And keep puming those dumbbells.....
Billede
I've fought countless times, yet I've never met an adversary
who could offer me what we Spartans call "A Beautiful Death."
I can only hope, with all the world's warriors gathered against us,
there might be one down there who's up to the task.
--------------------
——————/´ ¯/)
—————--/—-/
—————-/—-/
———--/´¯/'--'/´¯`·_
———-/'/--/—-/—--/'¯\
——--('(———- ¯~/'--')
———\————-'—--/
———-'\'————_-·´
————\———--(
————-\———--\
[SPARTA]Flow.dk
Lieutenant General
Lieutenant General

Indlægaf [SPARTA]Flow.dk » 09 nov 2007, 22:23

Hoah boogey bøvs ....

Det er squ trist at se dig gå :( :( men kan godt følge dig, ønsker dig alt mulig held og lykke hos =3000= håber i driver det vidt derovre :D :D

Tak for tiden både i 1rA^ og [TOP1%] det har været en fornøjelse at game med dig.... det var trods alt et tilfældigt møde med dig på en tilfældig server der sendte mig i en dansk klan :D

Du vil for mit vedkommende altid være velkommen både i TS kanalerne, på forum og på serveren til hver en tid

alt held og lykke fremover

Flow out
Either mankind will put and end to war...
Or war will put and end to mankind...
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 09 nov 2007, 22:24

takker for de fine ord.. jeg var en af stifterne, men det betyder ikke at top1 går ned overhovedet.. i klare den nok, og jeg vil altid hjælpe til med hvad jeg kan.. i er 19 tilbage, og i skal kører klanen videre som den kører, med hyggen som hovedmål..
Brugeravatar
[SPARTA]MiB_DK
General of the Army
General of the Army
Geografisk sted: Roenne

Indlægaf [SPARTA]MiB_DK » 09 nov 2007, 22:30

Sorte armbind til os alle og 1 minuts stilhed på ts :cry:
Signing Out!!

Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Geografisk sted: Faxe

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 10 nov 2007, 11:07

Hooah Boogey!

U R DEAD 2 ME BOOGEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
[SPARTA]Boogeyman
General of the Army
General of the Army

Indlægaf [SPARTA]Boogeyman » 10 nov 2007, 12:22

Hooah Boogey!

U R DEAD 2 ME BOOGEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SPANK signing out.....
:cry: :cry: :cry:
TheHopeless
Major General
Major General

Indlægaf TheHopeless » 10 nov 2007, 13:21

Well, you removed the last bit of spirit from me m8. I'm joining you. I quit.
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 10 nov 2007, 15:14

Hooah Kids!

Må godt nok sige, at vi er kede af at se jer smutte. Nok også en smule skuffet.... Men hvis ambitionerne er til TWL og ikke andet. Så er det jo nok det rigtigt i længden...

Boogey vi må lige snakke sammen om, hvordan vi gør alt med at få dig afviklet fra [TOP1%], serverkonto, AdminPW og alt det andet...

Anyways som jeg også sagde til Roto, så må i have held og lykke i =3000= og sætte Danmark på kortet vedr. TWL...

GOD VIND FREMOVER Mester...!

SPANK signing out.....
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
TheHopeless
Major General
Major General

Indlægaf TheHopeless » 10 nov 2007, 17:31

Tja, det har vel lagt lidt i kortene. Så forstår ikke skuffelsen, vi har alle tre været med fra starten, selvom jeg hoppede fra på et tidspunkt :) Vi har set udvikling, som kun få andre har. Og ja, TOP1 har sku udviklet sig, og vi er nok vokset fra hinanden, desværre. Now we can only honour the old times in our minds.
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€
[SPARTA]Juhlemanden
Captain
Captain
Geografisk sted: Odense, Danmark

Indlægaf [SPARTA]Juhlemanden » 10 nov 2007, 19:17

:( Boogey!!

Vi har virkelig hygget os sammen.. Ved ikke rigtig hvad jeg skal sige da jeg ikke har været her i så lang tid...

Held og lykke...

Måske for vi spillet lidt i fremtiden..
[SPARTA]Solo
Lieutenant General
Lieutenant General
Geografisk sted: Sundby Amager

Indlægaf [SPARTA]Solo » 10 nov 2007, 20:12

Farvel Boogey jeg er ked af at du smutter men håber at du kommer på ts en gang imellem og får en lille sludder med drengene :wink:
Så vil jeg ønske dig alt held og lykke i -=3000=- :twisted:
Billede
Billede
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 12 nov 2007, 10:21

Hooah Folkens!

Denne tråd vil i morgen blive flyttet til OffTopic/Chat/News og Redaktørrettigheder vil blive opdateret, således at det KUN er dem der er i klanen, der har Redaktørrettigheder til Forum...

SPANK signing out.....
Billede

Tilbage til "Chat/Off Topic"