Giv SPANK 5min, i et aflåst rum, med hende her!!!

Finder du nogle sjove ting, som du vil dele med andre, så smid dem endelig her...
Brugeravatar
[SPARTA]SPANK
General of the Army
General of the Army
Indlæg: 4310
Tilmeldt: 17 maj 2006, 20:56
Geografisk sted: Faxe

Giv SPANK 5min, i et aflåst rum, med hende her!!!

Indlægaf [SPARTA]SPANK » 09 jun 2006, 15:23

Jeg bliver FULDSTÆNDIG SKINGRENDE SINDSYG af hende her... Må hun BRÆNDE OP I HELVEDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Man får sq lyst til at TRAMPE hende i ansigtet... HVORDAN KAN HUN SIGE SÅDAN NOGET...???

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

http://filecabi.net/video/religious-lady-fox.html

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
SPANK say's : "If in doubt, EMPTY YOUR MAGAZINE!!!" and "Der er SQ ikke noget der hedder impotens, KUN NOGET DER HEDDER GRIMME KÆLLINGER!!!"
Billede
Catflap
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 280
Tilmeldt: 03 aug 2006, 15:49
Kontakt:

Indlægaf Catflap » 31 aug 2006, 18:07

:evil: Man skal dog have lov at have sine meninger.... Men jeg giver dig sgu ret SPANK.....jeg har så meget lyst til at hive hendes hoved af og skide ned i hullet :x :x :x :x
Billede
Billede
Over ligene, og videre til den næste sejr!
-116th-himsen'
Lieutenant General
Lieutenant General
Indlæg: 322
Tilmeldt: 30 jun 2006, 14:00

Indlægaf -116th-himsen' » 31 aug 2006, 20:10

mega retard..

hun fatter jo ingenting :? :?
TheHopeless
Major General
Major General
Indlæg: 585
Tilmeldt: 19 maj 2006, 20:36

Indlægaf TheHopeless » 31 aug 2006, 20:49

Well, hun fatter nemlig en del, men jeg vil tro at ordet hjernevask kan bruges i denne sammenhæng. For "guds" skyld det hende der har det sværest.
Frygt altid fanatikeren! Det er ham, der kun har læst én bog...

www.trophymanager.com/index.php?ref=7141

- Jeg fik en ordentlig herretackling fra to store 120 kilos jyder og mens jeg lå på banen råbte 5.000 tilskuere â€

Tilbage til "Funny stuff"

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster